Skocz do zawartości

525 tds po wymianie pompy wtryskowej dymi na czarno


kaskerro

Rekomendowane odpowiedzi

witam, padla mi pompa wtryskowa i kupilem regenerowana.. wymienilem i od tego czasu strasznie mi samochod dymi na czarno.. gorzej niz autobus.. i przy ruszaniu slabo sie zbiera dopiero po 3-4 sekundach dostaje mocy przy ok 3000 obrotow.. co to moze byc?? moze wystarczy cos komputerowo ustawic, bo z tego co wiem to w warsztacie nic na komputerze nie robili..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik na cieplo i na zimno odpala na dotyk. Jezeli troche pochodzi na P (bo to automat) to zaczyna troche trząść autem i glosno chodzi..

 

ps: czy ustawienie kąta wtrysku to ustawienie zaplonu ??

bo w warsztacie ustawiali mi zaplon za pomoca jakiegos zegarka czy czegos tam..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jawor mam do Ciebie pytanie: Czy jeśli w tds występują wibracje przy około 800obr wyżej ani niżej nie to regulacja dawki lub kąta może wpłynąć poprawnie na pracę?? Zaznaczam że to automat (dwumas odpada). Nie ma więcej problemów z silnikiem odpala na ciepłym na dotyk kluczyka. Nie wacha obrotami (nawet mocno obciązony) Co o tym myślisz?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

występują zarówno jak jest na jałowym i jak jest ledwo się turlający. Tylko i wyłącznie w okolicy 800 obr ani wyżej ani niżej nie ma drgań. Występują także zarówno na ciepłym jak i zimnym silniku. Jak wprowadzę motor w drgania i patrzę na silnik to poprostu kołysze się na boki. Na diagnostyce zero błędów. Teperatura paliwa ok ogólnie parametry pompy ok. Taką diagnozę postawił bosh servis (Białystok) Stwierdzono wówczas ze winę ponosić może któryś wtrysk lub łańcuch rozrządu (rozciągnięty) Czy to możliwe? Auto od początku miało te wibracje w tym samym momencie (obroty) Zrobiłem 30 tys km mam je prawie rok i nie ma zmian na gorsze. Nie mam z nim najmniejszych problemów tylko te drgania. Dodam że jak juz wprowadzę silnik w drgania i dotknę hamulca delikatnie tak aby zapalił się stop i załączył elektromagnez od zwolnienia blokady dzwigni biegów, wówczas drgania znikają i już nie powrócą. Dopiero po puszczeniu hamulca ale tylko jak też popuszczę gaz na jałowy do około 700obr i dodam go ponownie do 800obr to pojawią się ponownie wibracje. Mi i moim znajomym mechanikom ręce opadają nikt nie wie o co chodzi. Czary mary jakieś. Co o tym myślisz?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.