Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

http://www.bmwclassics.co.uk/840cisport01/index.html

 

Wlasnie podnosze szczeke z podlogi. Po godzinie analizowania zdjecia po zdjeciu dopatrzylem sie jednak dwoch felerow :D Pierwszy, to na jednym ze zdjec widac chyba muche na masce i brakuje jednego zatrzasku na plastiku, ktory przykrywa chlodnice. Hehe moja 850i to niezly kapeć przy tym cudenku :D :D :D

 

Przy okazji, jak myslicie mozliwe jest utrzymanie auta w takim stanie??? Nawet jesli ta 840i ze zdjec ma tylko 40 tys km przebiegu, to jest ona za ladna jak na ten wiek i przebieg. Szczegolnie mnie zastanowily nadkola i sruby wygladajace jakby wczoraj zamontowane i brak jakichkolwiek odpryskow na przednim zderzaku i masce. U mnie jest nowy lakier na calym aucie, ktory ma zrobione okolo 30 tys km i juz mam odpryski od kamieni na przednim zderzaku i masce. Czyzby to auto bylo odnawiane??????? Oczywiscie nie wazne w jaki sposob wlasciciel tego auta osiagnal ten efekt :D I tak jest to najladniejsza E31 jaka widzialem :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa:

 

Inne auta na tej stronie tez wygladaja ciekawie:

http://www.bmwclassics.co.uk/about/

Opublikowano

Można poczuć się jak w baśni i krainie cudów patrząc na to – zapach nowości unosi się nad monitorem... :)

 

Ale jak się tak dłużej zastanawiam, to – przy moim dzisiejszym doświadczeniu trochę łatwiej potrafię sobie wyobrazić, że akcja tej bajki dzieje się jednak na ziemi (naszej ziemi ;) ) – bo:

- w utrzymaniu tak imponującej czystości ogromnym ułatwieniem i kluczową sprawą jest ochrona przed „zapuszczeniem” tych miejsc, w które 99,9% populacji np. polskiej nie zagląda nigdy (ze strachu bądź wrodzonego olewajstwa ;) )

 

konieczne jest regularne mycie – a najlepiej regularne nie-brudzenie !!! Zwłaszcza nawoskowanie wnęk nadkoli pozwala na to, żeby każdy cm2 wyglądał jak poddany dezynfekcji. Wtedy – w celu utrzymania czystości - mycie nadkoli można wykonywać nawet chusteczką do nosa !

 

Oczywiście na okoliczność jeżdżenia zimą (najlepiej też w deszczu) warto zaopatrzyć się w drugie auto :)

 

- sprawa odprysków... wg mnie chyba jest sposób na to, żeby nie pojawiały się – jak obserwuję, moja metoda jest chyba dość skuteczna – tzn. znaczne powiększenie dystansu od auta poprzedzającego (zwłaszcza przy prędkościach ponad 50/h, poza tym prędkości autostradowe trzeba niestety zmniejszyć do 110km/h (to absolutne maksimum). U siebie widzę, że do tych śladów „sprzed mojej ery” nie dochodzą nowe.

 

Tak czy inaczej – mówimy tu o ekstremalnej zabawie w posiadanie samochodu – jezeli ktoś wda się w tego typu pedantyczne podejście do rzeczy – jego życie i psychika ulegną zmianie ;) , bo jednak człowiek szybko nabywa psychozy przed różnymi syfami, które trzeba wypatrywać podczas jazdy na drodze i omijać je. Dochodzi do tego wybieranie tras w taki sposób, żeby omijać odcinki remontowane (mówię o kretyńskich polskich metodach pozostawiania pyłu i smoły na nawierzchni), itd...

 

W obecnych polskich realiach, tych „niby przygotowań” do euro2012 – często najlepszą perspektywą jest pojeżdżenie sobie po garażu ;)

 

Pozdrawiam :)

 

P.S.

Marcin nie smuć się – wszystko to kwestia usunięcia 20-to letnej warstewki kurzu :)

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano

P.S.

Marcin nie smuć się – wszystko to kwestia usunięcia 20-to letnej warstewki kurzu :)

 

To jest troszke bardziej skomplikowane. Niestety za duzo ingerencji bylo w moim aucie zeby to tak wygladalo, chociaz odrobina samozaparcia i troche $$$ pomogłyby zblizyc sie do tego stanu. Jesli chodzi o odpryski na zderzaku, to zawsze staram sie trzymac dystans za poprzedzajacymi mnie pojazdami, chociaz przyznam ze generalnie stosuje to do ciezarowek przede mna, a osobowki traktuje jako mniej grozne. I to chyba jest blad :wink:

Dodalem kilka fotek do mojej galerii 850i, takze tak przy okazji zapraszam :D

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=202244#202244

Opublikowano

No widzisz – nawet w prospektach 8er nie miało takich zdjęć jak Twoje :)

 

A co do osobowych aut jadącymi przed nami – koniecznie trzeba je również wypuszczać w horyzont – pamiętam, że nie raz przeklinałem jak kamyk uderzał najczęściej (szczęśliwie) w szybę, gdy trzymałem się niezbyt daleko od osobówki.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
uważam ,że wielu z nas gdyby posiadało swoje ósemki od nowości (zakładam że własciciel przedstawionej tez ma ją z salonu ) potrafiło i chciało by utrzymać ją w stanie fabrycznym, niestety kupowaliśmy je już z "określonymi" przebiegami...tak czy owak nie moge na nią patrzec bo gul mi lata

mamuusiu,czemu ten Pan klęka ???

.......bo to synku jedzie ósemka !!!!

Opublikowano

Czyzby to auto bylo odnawiane??????? Oczywiscie nie wazne w jaki sposob wlasciciel tego auta osiagnal ten efekt :D

 

Marcin, podejdź do tego totalnie bez kompleksów, bo Twoje auto od czasu malowania przejechało tyle,co tamto w całym swoim żywocie. Poza tym nie wiem jak przeoczyłeś adnotację "FULL respray (twice)" - także ona też była malowana :twisted:

 

Pozdrawiam

 

P.S. Twoje auto ląduje u mnie na pulpicie (gdybyś tylko miał większy format tych pierwszych zdjęć!)

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
Marcin dawaj zdjęcia do galerii w większej rozdzielczości , też bym sobie na tapete dał :mrgreen: :mrgreen:

Pozdrawiam,


Tomek

Opublikowano
Marcin, podejdź do tego totalnie bez kompleksów

 

Kompleksow nie mam i nigdy nie mialem na zadnym punkcie. A te zdjecia traktuje jako kierunek w jakim powiniennem podazac z moim egzemplarzem. Juz wiem co bede robil za kilka miesiecy w zime :D Gruntownemu odrestaurowaniu poddam komore silnika, tak zeby do ostatniej srubki wszystko bylo/wygladalo jak nowe :D

 

Napiszcie na pw, ktore chcecie zdjecia w pelnej rozdzielczosci. Ich rozmiar to przewaznie 3000x1992 i waza od 3 do 5MB :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.