Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Na stacji diagnostycznej po sprawdzeniu zawieszenia stwierdzony że musze z lewej strony wymienić obydwa sworznie (wew. i zew.). W związku z tym mam pytanie: czy powinienen również wymienić tuleję na tym wahaczu czy jest to zbędne. Na stacji powiedzieli że tylko sworznie do wymiany. BMW E36 1991 r. 318i
Opublikowano
Jeśli chcesz miec spokój na dłuższy czas to wymień wszystko za jednym razem , jeśli wymienisz swożnie tylko z jednej strony to te z drugiej nie wytrzymia tyle co nowe i za niedługo bedziesz drugą strone robic ja polecam wymiane wszystkiego....
Opublikowano

Witam.

Jeżeli bedziesz robił w warsztacie samochodowym to proponuję wymianę wszystkiego za jednym razem.Koszt robocizny bedzie mniejszy bo robisz dwie strony jednocześnie.Chyba że będziesz bawił się sam,można trochę zaoszczędzić wymieniając same sworznie.

Ja u siebie robiłem sam-wymieniłem tylko sworznie zewnętrzne.Tuleje nie były pozrywane,wewnętrzne bez luzów więc jeszcze polatają.Dodam że było ciężko....

Opublikowano

ja tez robiłem ostatnio sworznie.

 

zeby bylo taniej sam wymontowałem wahacze i pojechalem na prase do wprasowania nowych. tulei nie zmienialem bo mam bardzo dobra od M3.

Sprzedam felgi aluminiowe 15"
Opublikowano
hmm... zalezy Kolego jakie wahacze i jakiej firmy..... bo ja za swoje sworznie Lemfordera dawałem po 65 zł za te krótkie i po 50 zeta za te długie + prasa. Więc nie wiem czy taniej byłoby kupić kompletne wahacze - zwłaszcza ze za jeden porzadnej firmy trzeba dac ze 400zł
Sprzedam felgi aluminiowe 15"

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.