Skocz do zawartości

jak to jest z dodatkowym wyposażeniem i silnikiem 4,4/4,0?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Czytam na forum wszystkie opinie na temat serii 7

 

doszedłem do wniosku że 740 będzie dla mnie odpowiednia, oczywiście E38

 

i mam parę pytań na które nie znalazłem odpowiedzi:

1. silnik 4,4 czy 4,0 (czy to po prostu błąd w druku, czy silnik 4,0l istnieje w E38)?

2. które silniki w E38 to nie "V"?

3. jak to jest z dodatkami, czy każda 740-ka ma jakiś pakiet standardowy?

4. jak to jest z tym Navi, bo szukam u siebie i nie mogę żadnej znaleźć z navi (Irlandia, Dublin)?

5. czy kierownice były inne po jakimś roczniku? czy różniły się tylko między "M" i zwykłą?

6. jak to jest z konsola środkową, widziałem z Navi i ta szczerze mi się najbardziej podoba, ale nie mogę takiej znaleźć, ale widziałem też z coś jakby korektorem graficznym, ale nie jestem pewien?

7. co z tymi światłami, tu liczy się tylko data rejestracji (która zresztą jest na tablicy rejestracyjnej) a nie data produkcji, co za tym idzie modele są nieco pomieszane (może dłużej stał w salonie) interesuje mnie od jakiego rocznika były wypuszczane białe kierunki i białe tylne lampy (ile kosztuje ewentualna wymiana na nowe lub ładne tuningowe)?

8. wiem że to trudne pytanie, ale jakia jest lista dodatków do 740 E38 z przełomu 96-2001?

 

dodam że uważam e38 za cud inżynierii, zawsze mi się podobała, i będzie podobać

zawsze chciałem taką mieć a teraz mnie nareszcie stać

co sądzicie o tej:

http://www.carzone.ie/used-cars/BMW/740/M-SPORTS/295317/

co to znaczy sport? bo tu się płaci za takie wyrazy w nazwie dodatkowe pieniądze w ubezpieczalni :(

 

 

z góry dziękuję za podzielenie się wiedzą

Edytowane przez misio735
Opublikowano
1. silnik 4,4 czy 4,0 (czy to po prostu błąd w druku, czy silnik 4,0l istnieje w E38)?

 

AFAIK do 1996 w 740i bylo M60, czyli 4.0, potem M62, czyli 4.4.

 

2. które silniki w E38 to nie "V"?

 

Z benzyniakow tylko 728i.

 

3. jak to jest z dodatkami, czy każda 740-ka ma jakiś pakiet standardowy?

 

Chyba bardziej E38 ma 'pakiet standardowy', ale generalnie, zgodnie z podejsciem BMW, klient wybiera i placi. Np. mimo, ze w E32 750i standardem byla skorzana tapicerka, widzialem raz indyviduala z welurem.

 

5. czy kierownice były inne po jakimś roczniku? czy różniły się tylko między "M" i zwykłą?

 

Ta kierownica z ogloszenia to M-pakiet. IMHO do konca byly dostepne oba wzory.

 

8. wiem że to trudne pytanie, ale jakia jest lista dodatków do 740 E38 z przełomu 96-2001?

 

Hmm - baaardzo dluga. Pewnie musialbys sie zwrocic z tym pytaniem do ASO.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano

AFAIK do 1996 w 740i bylo M60, czyli 4.0, potem M62, czyli 4.4.

 

 

czy są jakieś wizualne różnice między tymi dwoma silnikami?

chciałbym ten 4,4 bo to nowsza konstrukcja, a tu na wyspach strasznie mieszają z tymi rocznikami, modelami itd.

 

jaka wersja jest naprawdę wypasiona, chodzi mi o dodatki, które z dodatków są naprawdę rzadkie i luksusowe, co sprawia że dany egzemplarz jest wyjątkowy (jeśli chodzi o dodatki, zewnętrzne i wewnętrzne)?

 

proszę napisz mi co sądzisz o tej z linku

Opublikowano

Ad 6

Konsole środkowe są zależnie od wyposaenia

- z ekranem TV, navi

- z korektorem dźwięku przy systemie audio z procesorem dźwięku

z- schowkiem na drobne monety w przy systemie audio bez procesora (czyli tak jak w linku)

prawdziwy mężczyzna musi mieć wał, a nie jakieś tam przeguby
Opublikowano
Ad 6

Konsole środkowe są zależnie od wyposaenia

- z ekranem TV, navi

- z korektorem dźwięku przy systemie audio z procesorem dźwięku

z- schowkiem na drobne monety w przy systemie audio bez procesora (czyli tak jak w linku)

 

czyli można powiedzieć że dla tych dla których liczą się gadżety to TV a dla miłośników dźwięku opcja z procesorem, to chyba dwie najwyższe opcje

Opublikowano

powiem szczerze że tak do końca to nie wiem.

 

To co opisałem to tylko rodzaje konsoli.

 

 

Myślę że w wersji z TV tez zdarzały się procesory dźwięku. Tylko w tym wypadku sterowanie nim odbywało się na ekranie TV.

 

 

Uznajmy zatem że:

wersja ze schowkiem na drobne - wersja "golas"

wersja z korektorem (procesorem) - wersja dla audiofili

wersja z TV - dla kinomaniaków

wesja z TV i procesorem - dla audiofilnych konomaniaków

 

P.S.

Tylko że ci biedni audiofile, kinomaniacy nie mają co z drobnymi zrobić (bo nie mają na nie schowka). No chyba że oni już drobnych nie mają i obracają tylko grubą gotówką. :-) :8) :roll:

prawdziwy mężczyzna musi mieć wał, a nie jakieś tam przeguby
Opublikowano
przy bmw trudno powiedzieć jakie wyposażenie czy jakie pakiety wyposażenia były w standardzie, to nie vw czy mercedes- comfortline czy elegance że masz klima+ skóra+ radio, bmw chyba większość jest innych, każdy jak kupował to sobie wybierał co mu pasowało. Zorientuj się co było możliwe do wepchnięcia w te auto, jakie bajery, potem łatwiej będzie szukać jak będziesz wiedział czego jeszcze brakuje danemu autku
BMW E9 2800CS 1970. Coming Soon :p
Opublikowano

z tymi opcjami to różnie to bywa , jeden chciał to drugi co innego po to nieraz śmieszne akcje wychodzą

W mojej 740 M62 było tak że każdy dziwił się że jest EDC a nie ma PDC

no i cóż tu poradzić ktoś kiedyś takie auto zamówił i tyle

Opublikowano

Ubezpieczenie w granicach 1600-4500

w zalznosci od znizek i ubezpieczalni

 

Podatek drogowy 1500

 

oczywiscie mowa o euro :(

 

sorry za brak polskich znakow

Opublikowano
Ja tez jezdze po irl 7 ale na pl blachach. Chyba nie bylo by mnie stac na ubezpieczenie irl 7. Pozdr

 

nie boisz sie gardy??

ja jezdzilem na polskich blachach z rok ale po jakims czasie powiedzialem nie bo to za duzo stresu kosztuje

 

zabiora auto i kaza zaplacic zalegly podatek + kare (przewaznie nie oplaca sie juz samochodu odbierac :( )

 

a o swoje prawa mozesz walczyc w Strazburgu < 50 000e

Opublikowano
Ja jestem na kontrakcie wiec narazie ma luz. Mam caly podlokietnik papierow na samochod z irl przepisami w razie potrzeby pokazuje to i jest oki. A za ubezpieczenie 518i w qinnie placilem 3800e az strach pomyslec ile za 4 litry. Najdrozsze jest w irl w calej chyba europie. Bo slamazary jezdzic nie potrafia! pozdr aha w axie za micre place 1700e.
BMW BardzoMysleWybornie
Opublikowano
Ja jestem na kontrakcie wiec narazie ma luz. Mam caly podlokietnik papierow na samochod z irl przepisami w razie potrzeby pokazuje to i jest oki. A za ubezpieczenie 518i w qinnie placilem 3800e az strach pomyslec ile za 4 litry. Najdrozsze jest w irl w calej chyba europie. Bo slamazary jezdzic nie potrafia! pozdr aha w axie za micre place 1700e.

 

Wątpię by to z tego powodu... raczej reperują tym mocno np. służbę zdrowia.

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Ja jestem na kontrakcie wiec narazie ma luz. Mam caly podlokietnik papierow na samochod z irl przepisami w razie potrzeby pokazuje to i jest oki. A za ubezpieczenie 518i w qinnie placilem 3800e az strach pomyslec ile za 4 litry. Najdrozsze jest w irl w calej chyba europie. Bo slamazary jezdzic nie potrafia! pozdr aha w axie za micre place 1700e.

 

to strasznie duzo

ja place 750e/rok za pene ubezpieczenie, laguna 1,9 dci. Placi sié miesiecznie wiec wychodzi ok 60e/miesiac. To nie jest tak zle.

ale wazny jest wiek i czy masz papiery z ubezpieczalni z polski jak dlugo miales ubezpieczony samochod

pytalenm sie rowniez o 740 i powiedziano mi wstepnie ze nie bede placil wiecej jak 1600e/rok moze ok 1200

podatek drogowy to 1300e, po prostu powyzej 3000 cm3 nie ma juz znaczenia

Opublikowano
Ja niestety albo i stety skonczylem 25 lat 2 mies temu. A z polski nie mam znizek. I stad takie stawki za ubezpieczenie. pozdr ps w jakiej ubezpieczalni pytales??? Acha przegladalem sobie 7er w irl na stronach. Strasznie biednie sa wyposazone. I w ogole zaniedbane. Moze lepiej w angli poszukaj.
BMW BardzoMysleWybornie
Opublikowano

AXA

no lepiej nawet wyposazone sa 728 niz 740 i bardziej zadbane

z anglia nie wiem jak bedzie z tym tax road bo boje sie ze doloza troche z tymi sprowadzanymi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.