Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Was ponownie

mam pytanko?

kto z Was przerabiał już ten temat

a mianowicie

Spręzarka klimy>

zerwało mi pasek i koło pasowe stoi jak zaspawane

niewiem czy jest sens regenerować czy lepiej kupić używke

jeśli sie zatarła to może ktoś z Was poleci mi jakąś firme która trudni się regeneracja

a może ktoś też wie czy do 5.4 v12 idzie taka sama sprężarka jak do 5.0 a może i też i taka sama jak do v8 3.0 czy też 4.0 bo tych akurat jest full na rynku

thx za każde info

pozdrawiam oSa

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

kompresor już mam (uzywka)

i teraz pytanko bo nie bardzo sie na tym znam

czy on ma jakieś smarowanie czy porostu załozyć i jechać na nabicie czynnika??

Opublikowano

witam

smarowana jest olejem który dodawany jest do czynnika

jeśli układ uległ rozszczelnieniu np.wymiana sprężarki trzeba wymienić osuszacz koszt ok.150zl , jeśli padła ci stara sprężarka to trzeba zrobić płukanie układu bo nowa tez zajedziesz tym dziadostwem ze starej,i dopiero teraz można nabić :cool2: proponuje tez przy okazji wymienić filtr przeciwpyłkowy i odgrzybić układ

 

tak przygotowana klima będzie działała długo i sprawnie

Opublikowano

thx za info

a kompresor siadł na sprzęgiełku na kole pasowym więc raczej nie miało wpływu to co było w układzie ale wielkie dzięki za sugestie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.