Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam was :)

 

ostatnio podczas...szaleństw :P poszedł mi tylni most dolałem oleju ale niestety cieknie i planuje wymienić tylni most w moim e36 318is i kolega mi załatwił tylni most z 2,5l i czy jest w ogóle sens montować z 2,5l do 1.8 ?? jeśli tak to zmieni się coś z osiągami czy czymś ?

proszę o szybką odpowiedź ;)

Opublikowano
czyli nie zaleca sie montować mostu z większego silnika ? kolega chce za niego 250zl na allegro...patrze to do 1.8 chodzą po....280zl
Opublikowano

Po pierwsze żadnego mostu do BMW nie zamontujesz,

 

Po drugiejeśli wkładasz nowy dyferencjał to lepiej włóż dyfer o zbliżonym przełożeniu, czyli do IS'a jest mała głowa z przełożeniem 4,10 w 325 napewno jest duża głowa i przełożenie poniżej 4. może być 3.91 3.64 itd. pamietaj że im niższe przęłozenie tym auto stanie się szybsze ale w przyspieszeniu gorsze, i na odwrót. im większe przełożenie tym lepsze przyśpieszenie ale prędkośc mniejsza.

Opublikowano
hehhe tak, bo mosty to w Polonezie albo Żuku można spotkać :)

BMW E34 520i / sedan / 1992 / auto / calypsorot metallic

-------------------------------------------------------------------

EX: BMW E30 318i / coupe / 1989 / manual / diamant schwarz

EX: BMW E30 316i / coupe / 1991 / manual / diamant schwarz

Opublikowano
Po pierwsze żadnego mostu do BMW nie zamontujesz,

 

Po drugiejeśli wkładasz nowy dyferencjał to lepiej włóż dyfer o zbliżonym przełożeniu, czyli do IS'a jest mała głowa z przełożeniem 4,10 w 325 napewno jest duża głowa i przełożenie poniżej 4. może być 3.91 3.64 itd. pamietaj że im niższe przęłozenie tym auto stanie się szybsze ale w przyspieszeniu gorsze, i na odwrót. im większe przełożenie tym lepsze przyśpieszenie ale prędkośc mniejsza.

 

W e36 325 przełożenie to 3.15. Także wybij sobie z głowy taką zmianę.

http://images24.fotosik.pl/217/db2f86f1b89f14d8.jpg
Opublikowano
to powiedzcie mi jakie jest dobre (?) przełożenie do dyfera do 318is - te co dałem z allegro 4.45 ?? głownie chodzi mi o przyśpieszenie bo jakoś teraz jechałem MAX 180km/h przy oponach 225/50r16
Opublikowano
Po pierwsze żadnego mostu do BMW nie zamontujesz,

 

Po drugiejeśli wkładasz nowy dyferencjał to lepiej włóż dyfer o zbliżonym przełożeniu, czyli do IS'a jest mała głowa z przełożeniem 4,10 w 325 napewno jest duża głowa i przełożenie poniżej 4. może być 3.91 3.64 itd. pamietaj że im niższe przęłozenie tym auto stanie się szybsze ale w przyspieszeniu gorsze, i na odwrót. im większe przełożenie tym lepsze przyśpieszenie ale prędkośc mniejsza.

 

W e36 325 przełożenie to 3.15. Także wybij sobie z głowy taką zmianę.

 

?? nie był bym tego taki pewien co do tego przełożenia. ja obstawiam wyżej, teo 3,9X to raczej nie bo to w 320 raczej były ale 3,15 w 325 to za mało.. na 2 byś 140 miał prawdopodobnie przy takim przęłożenu..w Ecie w e30 masz 2,9x a 3,15 to nie duża różnica.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.