Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

dzis wrocilem z pierwszej dluzszej trasy moja nowa bunia i pojawily sie dwa problemy:

1. na wolnych obrotach (< 2tys) a wiec zanim wlaczy sie turbinka samochod jest zmulony i nie chce przyspieszac. prosil bym o info czym to moze byc spowodowane..moze silniczek krokowy albo trzeba przeczyscic elektrozaworek przy kolektorze ssacym.

2. drugi problem mnie martwi jeszcze bardziej. otoz samochod gubi wode. nigdy nie widzialem pod nim plamy wody ani tez nie kopci...jakies pomysly gdzie moze tkwic problem???

 

pozdrawiam...

Opublikowano

co do wypowiedzi montera, nie leci mu woda (płyn chłodniczy) nie ma znaków mokrych plam pod samochodem. co do mego zdania na ten temat to może sączyć się gdzieś od razu parując sprawdź przewody z płynem chłodniczym czy nie ma przy opaskach na przewodach wodnych śladów odparowanego płynu, również przy korku zbiorniczka wyrównawczego w którym jest zawór bezpieczeństwa, no i oczywiscie chłodnica wymaga uwagi, acha i jeszcze pompa paliwa tam uszczelniacz również mógł puscić.

co to twego 1 punktu to mam to samo ale coś tam na forum już poruszane to było i jakieś rady są na to ja jeszcze nie miałem czasu tym się zająć

Opublikowano
no wlasnie tego sie obawiam najbardziej-ze plynie do oleju.i co wtedy??trzeba wymieniac uszczelke pod glowica??a taka woda w oleju mogla wyrzadzic duzo strat dla silnika??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.