Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Wczoraj oglądałem dość ładną 520i z 2001 roku, silnik M54B22, przebieg w/g licznika 142 tys km. Auto sprowadzone z Włoch, ogólnie naprawdę ładne, i sprawiające dobre wrażenie.

Dobre wrażenie znikneło po wyciągnięciu bagnetu olejowego :lol: Po pierwsze - bardzo ciężko wychodził. Po drugie - okazało się, że jest ZARDZEWIAŁY - tzn pokryty rdzwanym nalotem. Sam olej - ciemny jak cholera (ale wszystkie kontrolni inspekcji świecą na zielono), i do tego z białawymi "glutami" koloru kawy z mlekiem.

Po odpaleniu - pracuje bardzo równo i cicho, ale......no właśnie - jak się trochę rozgrzał, to przy lekkiej przegazówce wydawał baaaaaardzo delikatny dźwięk zbliżony do dźwięku popychaczy hydraulicznych.

 

Co o tym myślicie?

Opublikowano
Moje zdanie na ten temat jest takie że: 140tys to on miał kiedyś bo teraz nie ma napewno. Po drugie jak kawowy nalot i gluty to co tu dużó mówić. Wygląda na uszczelkę albo gorzej na głowicę. Trzeba było zajrzeć jeszcze do zbiorniczka wyrównawczego co sie tam dzieje z chłodziwem. Jak chcesz kupić bardzo atrakcyjne E39 to mogę podać namiary. Koleszka ma i będzie sprzedawał. Ma ja niecałe pół roku. Pracuje u niemca i kupił ja w rajchu. Egzemplaż bardzo ładny tyle ze w 2,5 benzolu. To według mnie nawet lepiej niż jakieś tam 2l. pozdrawiam
Opublikowano
wygląda żeczywiście dość ładnie. Z tą mazia to tak sobie pomyślałem ze moze długo stała mało jeżdziła na krótkich odcinkach i w wyniku różnicy temperatur powstała para w skrzyni korbowej (silnik) stąd ta mazia. To jest możliwe chodz ryzyko uszkodzonej głowicy lub uszczelki występuje.
Opublikowano

pytanie tylko co się stanie po wymianie oleju czy nie bedzie słychać ostrego stukania możliwe że nalany jakiś motodoktor przechodzone i są gluty wraz z temperaturą wszelkie takie tracą gęstość i słychać stuki na silniku. JAk szklanki to pół biedy gorzej jak panewka albo sworzeń ja na wszelki wypadek bym nie brał. To że świecą się kostki od oleju można zrobić bez kompa w minutę więc nie robi różnicy jak kupowałem swój to świeciły się 2 a olej wyglądał jeszcze ok :)

Jak dla mnie za tą cenę porządnej fury nie można dostać ja kupowałem w kwietniu w niemczech i takie jak ta czyli na handel do polski stoją tam po 8 tys euro w polsce juz 10 czyli jak widać. Ja kupiłem tam za 10 tys w niemczech i to już naprawde jest zadbany samochód.

Moja BetsY zobacz

Interfejsy BMW INPA USB

Instalacje LPG Sekwencyjne montaż serwis

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.