Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czy moze ktos opisac swoje doswiadczenia w doborze wtryskiwaczy do bmw? wiadomo ze odpowiednie kolory sa przypozadkowane do impedancji, ale czy napewno zolte 1 Ohm`owe sa najlepsze? czytalem na roznych forach ze ludzie nie sa zadowoleni z zoltych i zmieniaja spowrotem na czerwone. zastanawiam sie nad wymiana przodu instalacji gazowej na sekwencje i pewnie bede to robil sam. wszelkie uwagi i porady bardzo poszukiwane.
Opublikowano
z tego co widze to te wtryskiwacze mozna laczyc w 1 listwe? czyli 1x6 a nie 2x3 ? dobrze rozumuje? jaka jest ich cena?
Opublikowano
Możesz je łączyć w dowolny sposób, w zależności od tego jakie kupisz zestawy montażowe. Możesz np. 3+3, 2+2+2, 1+1+1+1+1+1, 1+3+2. Co sobie wymarzysz ale 6 wtryskiwaczy w jedną listwę się nie da.
Opublikowano
Ja mam szare Valtec jakos tak co to za kolor :D co on oznacza?? instalkachodzi bezporoblemowo, oprocz tego ze zalozyli ma za szerokie dysze ale to jest do wymiany a tak to byłem w najlepszym zakladzie u mnie w miescie i powiedzieli ze bez zarzutu
Opublikowano
Jak miałem valteki też było bez zarzutu, gazownicy mówili że super jeździ. Niestety brakowało mocy, czuć było że autko nie odpycha się jak powinno. Na szczęście NikośWariat z Wawy podpowiedział co zrobić żeby auto zaczęło jeździć :mrgreen:
Opublikowano
U mnie mają wymienic dysze od wtryskow czy jakos tak, bo sa za szerokie i cosnienie jest za slabe czy jakos tak, mają zbyt duża średnicę a co u ciebie Pinczer było nie tak, moje autko jeździ okej różnicy w mocy nie ma chociaz czasami odczuwam jakby róznice ale to dopiero jak jest ciepło bardzo
Opublikowano
U mnie były duże spadki ciśnienia, co owocowało słabymi osiągami. Problem w dużej mierze leżał w samych valtekach, których konstrukcja powoduje spadek ciśnienia. Potem na warsztat poszedł reduktor, który był za słaby do silnika, miedz 6mm poszła na śmietnik zastąpiła ją 8mm, elektrozawór również skończył na śmietniku zastąpił go BRC Super rozwiercony tak żeby za bardzo nie dławił ciśnienia ale pozostał zaworem, do tego filtr fazy lotnej który by nie dławił ciśnienia no i mała rzeźba trójnika pomiarowego. Można powiedzieć, że autko jeździ :)
Opublikowano
No to gratuluję fajny silnik i autko, musi jeździć. U Ciebie to w ogóle wieksze problemy z spasowaniem, bo masz nieco wieksza moc i chyba dwa reduktory co?? U mnie nieco łatwiej, tylko dysze są za szerokie co powoduje ze cisnienie jest rowniez nie takie jak powinno, chca wymienic na dysze o minimalnie mniejszej srednicy, bo teraz trudno wyregulowac przy tej srednicy mieszanke bo ciągle coś tam komp sie dostosowuje do czegoś innego, nie wiem nie znam się ale koles wie co mowi znaja sie na rzeczy, wiec zobaczymy :)
Opublikowano
Magicy twierdzą że jeden wystarczy więc mam jeden ale przerobiony żeby miał większa wydajność. V8 trzeba już dwa reduktory montować i wydajniejszy wielozawór inaczej nie pojedzie :P
Opublikowano
Tak, masz jeszcze r6 wiec jeden wystarczy, widzialem w V8 wlasnie ze czesto sa dwa reduktory, zobacze jak u mnie zrobia te dysze jak to bedzie chodzic
Opublikowano
Możesz je łączyć w dowolny sposób, w zależności od tego jakie kupisz zestawy montażowe. Możesz np. 3+3, 2+2+2, 1+1+1+1+1+1, 1+3+2. Co sobie wymarzysz ale 6 wtryskiwaczy w jedną listwę się nie da.

 

Hej,

 

kolega CEZAR ma na jednej listwie 6 wtryskiwaczy z tego co widzę,

albo mnie oczy mylą,

w tym dziale o sequent56 - są nawet fotki

Opublikowano
Oczy Cie nie mylą w BRC tak jest.

 

a jak się ma to o czym piszecie do BRC?

własnie będę montował instalkę do swojego samochodu,

i zastanawiam się co i gdzie?

jak obdzwoniłem kilka gazowni w Bydg. to gadali tylko o BRC,

pewnie natym mają najlepszą kase,

Opublikowano

BRC przede wszystkim cena większa, STAG i KME są tańsze a jak je ktoś poprawnie zamontuje to dobrze funkcjonują.

 

Wszystko w zależności jak jeździsz. Jeśli zwykłe przemieszczanie to jedź tam gdzie montują dużo instalek do BMW i klienci są zadowoleni. Jeśli lubisz "mordować" swoje autko to gaz musi założyć ktoś kto wie jak to wszystko działa a nie tylko umie to podłączyć. Osobiście nie miałem styczności z BRC. Najważniejszy w tej całej zabawie jest "monter".

Opublikowano

hej,

 

jeżdze normalnie, nie katuje już samochodów, choć czasami lubie pogonić jak każdy chyba,

wiesz, oni mają duże doświadczenie z BRC, z tego co wiem zakładali do wielu beemek tą gazownie, sam zakładałem z 2 lata temu do omegi u nich i chodziło całkiem fajnie.

chcą za BeRCa 4.200 zł co jest trochę sporo tak mi się wydaje na dzień dzisiejszy, dlatego zastanawiam się czy montować coś porpostu tańszego,

ale dzwoniłem do 3 gazowni w Bydg i wszyscy do tego auta proponują BRC,

a jak pytam o tańsze to mówią że słabe,

wiem że każdy gada co lubi,

Opublikowano
Na allegro jest firma co za 4700 do 6 garów PRINS-a montują. Zwykłe instalacje są słabe bo większość montuje to samo do 1.6 co do 2.5 Litra, potem są zdziwienia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.