Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Prosilbym zeby w tym temacie wypowiedzieli sie wszyscy Ci ktorzy maja zainstalowanego BLOSa wraz z instalacja mieszalnikowa. Interesuje mnie wszystko o nim.

1. Czy zalety jakie mu sie przypisuje faktycznie sa prawdziwe (powrot osiagow, nieco mniejsze spalanie, brak strzalow)?

2. Czy instalowaliscie go samodzielnie czy powierzyliscie to fachowcowi?

3, Czy regulacje przeprowadzaliscie osobiscie czy u fachowaca? Jak regulowalisice? Analizator? Sonda? Na czuja? :)

4. Czy wystepuja, i jakie problemy z BLOSem?

5. Czy jestescie zadowoleni z niego czy lepiej byloby nie kombinowac i jezdzic na 2 generacji?

6. Montowaliscie go pomiedzy filtrem a przeplywomierzem, czy pomiedzy przeplywomierzem a kolektorem dolotowym?

Jednymi slowy interesuje mnie wszystko co mozecie powiedziec o BLOSie zeby to zebrac w jednym temacie gdyz powaznie interesuje sie zakupem tego urzadzenia. Bardziej interesuja mnie uwagi techniczne anizeli ekonomia. Prosilbym zeby nie podkolorowywac a pisac prawde i tylko prawde :modlitwa: Z gory dziekuje i pozdrawiam!

Opublikowano

tez przylaczam sie do prosby, od siebie dodam ze moje auto spalalo 15l gazu na 2 generacji gazu - instalacja z elektronika AL700 - autronic.

 

przy jezdzie na benzynie spalala 13l benzyny, dzis wywalilem mikser i klape, zalozylem nowa gume i auto spala 12l benzyny.

 

chce zalozyc blosa, ale widzialem opisy jak zamiast srub od dolu przykrecic silnik krokowy i sterowac nim dalej z autronica. taki rodzaj instalacji chce u siebie przetestowac.

Opublikowano (edytowane)

to tak http://www.corrado.com.pl/warsztat/blos/blos.htm

tu masz lub macie podstawowe dane, co prawda nie miałem blosa w bmce ale w golfie 3 GTI 2,0 8V.

Montarzu dokonałem z kolegą i regulacja przebiegła na czuja - na etapie prób i błedów. Miałem instalke II generacji z której został tylko parowanik wszystko inne wywaliłem. Spalanie było rzędu 11-12l na 100km jazdy mieszanej i takiej sobie.

I tak w pierwszej fazie rozkrecony blos jak i parownik na maxa to szedł jak djabeł spalanie wyszło ponad 16l gazu.

Wiec trzeba było przykręcic i tak zeszło na 14 nie odczułem znaczącej róznicy ale jeszcze małą regulacja na śrubie w blosie i parownik do zera i tak by nie przygasał i nie miał zbytniego zamulenia. i tak ostało sie w granicach 12-13l.

Ale tak na 1biegu paliłem nim gume to samego końca obrotów na benzynie tak nie chciał. na 2,3,4 biegu szedł do końca obrotów.

Ogólnie porawił sie w zakresie obrotów od 1,5 tys w zwyż w porównaniu z instalką bez blosa. I co lepsze na PB też jeździł troche lepiej niz do stanu poprzedniego. z tego powodu ze nie ma zwężki.

Spalanie większe wyszło nie z powodu założenia samego blosa tylko z chęci wciskania gazu do końca bo czuć było żę jedzie a nie się męczy.

To nie Bemka, ale nie miałem ani jednego strzału.

 

Jeżeli macie chęci to poczytajcie sobie na tym forum o blosie co ja pisałem i inni urzytkownicy. Czasem warto poszperać po innych forach ja naprzykald czytałem na forum nissana i hondy skoro do kosiarek zakładaja tzn spełnia swoja powinność i warto.

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111766&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ja zanim kupiłem i czytałem po nocach bo byłem nastwiony sceptycznie ale trafiła sie tzw łatwa kasa wiec się pokusiłem. i nie rząłuje.

Edytowane przez Elwis328
Opublikowano
Wlasnie juz przesledzilem fora VW, Opla, ogolne o samochodach i nawet Daewoo, zastanawia mnie tylko jak to sprawuje sie w BMW. Coraz bardziej mnie to korci tylko martwi mnie wlasnie regulacja zeby mi nie walnelo w dolot bo poki co nie mialem ani jednego strzalu (blisko rok od kupna auta) i dlatego nie chce zbytnio kombinowac, ale jakbym mogl poprawic jeszcze sytuacje to byloby miodnie. Nikt w krakowie nie chce sie podjac regulacji BLOSa, za to kazdy chetnie przerobilby mi na sekwencje (wiadomo dudki, jeden nawet probowal mi udowodnic ze zmiana na BLOS wyjdzie mnie niewiele taniej jak przerobka na sekwencje). Chetnie trafilbym wlasnie do kogos kto to robil z krakowa najlepiej z BMW, w razie czego mam mozliwosc dotarcia przez kuzyna do kolesia ktory sam robil z BLOSem w Calibrze, ale jak moglbym to chetnie zaczerpnalbym tematu w przypadku BMW, dzieki za wypowiedz i czekam na kolejne, pozdrawiam!
Opublikowano

zapomnialem wkleić link, już to poprawiłem. kiedyś widziałem pare e30 2,5 z blosem na allegro ale nie wiem jak to sie sprawowało.

Ogólnie strzałów nie ma bo kalapka jest na podciśnieniu więc nie powinno być strzałów gdyż działa jak zwykła przpustnica. no nic to szukaj i mam nadzieje że sie przekonasz i założysz a wtedy nie powienieneś żałować.

Opublikowano

Ja mam i sobie chwale, ale do Twojego silnika nie polecam bo koszt sekwencji do 4 cyl jest skonsunkowo niski a zaden BLOS sie do tego nie rowna.

 

Pozatym BLOS takze strzela. Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.