Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Założyłem felgi 17 cali i ogladając autko zauważyłem, że lewe koło mam cofnięte o jakieś 1,5 cm w stosunku do prawego.

 

Wynika że trzeba szukać rozwiązania w lewym kole, ale................

 

Niedawno przy skręcie w prawo szumiało mi coś (okazało się że opony), ale wtedy zrobiłem też geometrię. Tam okazało sie że problem jest z prawym kołem że jest przesunięte do przodu i odstaje od pionu na zewnątrz.

 

Teraz mam dylemat??? Geometria mówi co innego a oko mówi co innego.

 

Przy mocnym hamowaniu znosi auto na lewo, czyli raczej prawa strona potrzebuje pomocy.

 

Wykluczam blacharski problem bo błotniki mierzyłem i są identyczne.

 

W zeszłym roku wymieniałem łożysko kolumny mcpersona z lewej strony ale czy to ma znaczenie w tym problemie? Z drugiej strony zostało stare.

 

Pytania do ekspertów :D :

- jak można wykluczyć usterkę na podłużnicy itp (auto bedzie malowane za 3 tygodnie i chcę to wykluczyć).

- czy koła w BMW są w równej odległości od błotnika (przednia oś)

- wierzyć geometrii czy temu co widać gołym okiem.

 

Gdzie szukać problemu:

znalzałem coś o zwrotnicy tylko i ewentualnie wachacze i problem belki i mocowań.

 

Czekam na propozycje od was.

 

Pozdrawiam

BMW i V8 to idealne połączenie :)
Opublikowano

najlepiej by było pojechać do serwisu lub warsztatu takiego który na płycie jest wstanie przemierzyć karoserię według punktów kontrolnych no i przy okazji by wyszło czemu koło krzywe a mówią że proste

no chyba że masz rysunki techniczne ze wszystkimi odległościami , przekątne itd

to byłbyś wstanie samemu tak zgrubsza się w tym połapać

kiedyś jak miałem zastawe 1100p to w książce "sam naprawiam" były rysunki techniczne według których wyremontowaliśmy całe podwozie z dorobieniem podłużnic i głównej belki pod tylne zawieszenie

no ale to były inne czasy teraz w książkach pisze tylko "skontaktować się z ASO"

Opublikowano

Za namą kolegi zacząłem szukać warsztatu lub stacji diagnistycznej żeby pomierzyli moje autko.

 

W Gdańsku żadna stacja diagnostyczna nie ma takiego sprzętu, chociaż w cenniku taka usługa widniej i kosztuje 255zł.

 

Zacząłem dzownić po warsztatach i znalazłem 2 w mojej okolicy.

 

Ceny sie zmieniły też bo zaczynają się od 300zł do 500zł.

 

Urządzenia firmy caroliner robia takie badanie w 30 min tutaj na ramie trwa to 3h. I jeszcze rama musi być wolna :).

 

Myślałem, że pójdzie to szybciej a dzisiaj pół dnia straciłem na szukanie warsztatu z działającym i wolnym urządzeniem do pomiaru.

 

Jak wrócę z pomiaru to dam znać co i jak.

 

PS. Ktoś na forum pisał żeby przed kupnem sprawdzić autko na ramie, po tylu telefonach ile ja wykonałem to chyba bym zrezygnował z takiego badania. (chyba że autko za 100 000zł bym kupował).

 

Seba

BMW i V8 to idealne połączenie :)
Opublikowano
popatrz kolego na ogłoszenia z allegro E32.co bardzo dużo ma cofnięte koła do tyłu tylko to sie z reguły zdarza od strony pasażera.Ja tez tak mam.zmieniłem wahacze,drążki,amory i dalej tak jest :? na 15 nie bardzo widać zaś na 17' widać to ewidentnie.tylko ze mi na stacji diagnostycznej nic nie wyszło.Hamują w raz idealnie wszystko niby jest ok...

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano
Widziałem jak mierzono w ten sposób lanosa,i jeszcze gościu mierzył coś po otwarciu maski,są tam jakieś punkty...pzdr. :arrow: .
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.