Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Potrzebuję konkretnej informacji. Ile dziurek po bokach ma śrubka trzymająca na środku rurkę smarującą wałek rozrządu w M40. Bo stara, którą zerwałem, miała 4, a nowa, którą kupiłem, ma 2 i teraz nie wiem, czy miałem starą złą, czy nowa jest zła.

 

Z góry dzięki.

 

Pozdrawiam.

Opublikowano (edytowane)

Co prawda nie mam rozebranej głowicy pod ręką, ale wydaje mi się że powinno być cztery dziurki. :worried:

Prawdopodobnie mam starą rurkę w garażu, idę i sprawdzę...

 

EDIT

Sprawdziłem i nie mam, jest tylko sama rurka smarująca. :|

Edytowane przez Lucass_81
Opublikowano

Widocznie w E30 M40 są cztery, a w E36 M40 są dwie. Tak mi się zdaje. Choć w katalogu obie śrubki mają takie same numery katalogowe.

 

zaba84 wielkie dzięki! :D

Opublikowano
Widocznie w E30 M40 są cztery, a w E36 M40 są dwie. Tak mi się zdaje. Choć w katalogu obie śrubki mają takie same numery katalogowe.

 

 

:shock: to nie wiem.. albo ja mam jakis zaminnik, ale ja mam 2 dziorki w srobce..

Opublikowano
Zmieniałem wczoraj popychacze i urwałem tą z czterema dziurkami ,załozyłem ta z dwoma. Pierścień otaczający srubke ma kanalik wokół niej ,tak wiec kierunkami dziurek sie nie przejmuj ,bo olej ma gdzie lecieć.
Opublikowano

Ja mam wrażenie koledzy że być może fabryczne śrubki np. w E30, czyli dawno temu, miały 4 otworki, a potem zrezygnowali z nich i zaczęli robić dwuotworkowe. I teraz są tylko dwuotworkowe.

 

Inaczej być nie może, bo zarówno w E30 M40 jak i E36 M40 i nawet E36M43 śrubki te mają taki sam numer części!!

 

Więc kto miał dwa otworki ma duży przebieg i już raz zmieniane popychacze, gdzie podczas ostatniej wymiany Pan Kazio zerwał śrubkę ;)

 

A ja mam podejrzenia że pod pokrywę zaworów być może nikt przede mną nie zaglądał od 88 roku, ale to chyba mało prawdopodobne :mrgreen:

Opublikowano
Zmieniałem wczoraj popychacze i urwałem tą z czterema dziurkami ,załozyłem ta z dwoma. Pierścień otaczający srubke ma kanalik wokół niej ,tak wiec kierunkami dziurek sie nie przejmuj ,bo olej ma gdzie lecieć.

Kolego witaj w klubie :cool2: Ta śruba, przez to że ma aż te 4 kanaliki, jest taka słaba i łatwo ją zerwać :)

 

Tak więc można spokojnie założyć tą z dwoma ale musi być albo nowa, albo używana, ale idealnie przedmuchana i drożna. I jest ok :)

 

A kanaliki w rurce olejowej rozwierciłem z 1mm do 1,5mm. Nic nie dało :( I tak i tak zaklepie na zimno i po rozgrzaniu cyka.

Opublikowano

koledzy ale mi sie wydaje ze ta rurka olejowa odpowiada tylko za smarowanie walka rozrzadu, poprostu zeby mial leprze smarowanie....

Natomiast cykanie to popychacze zaworowe, dotego w m40 nigdy raczej sie nie zniweluje tego cykania ten typ tak ma..;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.