Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam taki problem. Mianowicie na biegu jałowym nie równo chodzą obroty. Dziwna rzecz bo raz tak sie dzieje a innym razem jest ok :/.

Wymieniłem świece + przewody i nadal to samo. Jakby ktos wiedzial co to moze byc bylbym bardzo wdzieczny za pomoc :)

pozdro

Opublikowano

1. BMW na gazie bez sekwencji zawsze będą troszkę falować taki ich

urok(ale nie od 300 do 1200).

2. Sprawdzić Sondę Lambda czy jest sprawna (tylko komputer), jeśli nie

polecam Bosch bądź NGK/NTK

3. Jeśli samochód posiada LPG sprawdzić świece oraz płyn w chłodnicy.

(jeśli jest go za mało to płyn idzie do parownika z powietrzem. Parownik

ma za zadanie ogrzać gaz, dlatego może do dławić na biegu jałowym a

podczas jazdy go dusi, szarpie oraz może zgasnąć. Śmierdzi tez

podczas zgaśnięcia gazem jak diabli.

Musimy odpowietrzyć układ jeżeli płynu było mało a nie wiedzieliśmy o

tym (tak jak ja Embarassed )

Tutaj pozwolę sobie wkleić link, w którym zawarte zostało jak to trzeba

odpowietrzyć mam nadzieje,że mod ani admin mnie nie zbeszta za to Smile

 

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=61445&highlight=odpowietrzanie+silnika

 

4. Zmienić bądź wytrzepać filtr powietrza, oraz wyczyścić plastykowe rurki

idące do filtra z dolotu(np WD40 bądź naftą)

5. Przeczyścić przepływomierz.( Ja mam silnik M50 więc tam w środku jest

coś na zasadzie włosa. Czyścimy patyczkiem do czyszczenia uszu

osączonym w spirytusie salicylowym bądź czystym), oraz sam

przepływomierz z kurzu itp.

6. Wyczyścić silnik krokowy od benzyny również WD40 bądź środkiem do

czyszczenia gaźników, koleinie potraktować dziada sprężonym

powietrzem i poczekać aż dobrze odparuje wszystko.

7. Ściągnąć klemę z akumulatora najpierw - potem +. Koleinie przekręcić

kluczyk w stacyjce w pozycje 2 następnie połączyć ze sobą klemy

(np. kablami rozruchowymi), poczekać około 30 minut. Wyjmujemy

kluczyk ze stacyjki, następnie założyć klemy najpierw + potem - .

 

Mam nadzieję,że pomogłem.

http://www.rookers.pl

Ulica to nie tor wyścigowy, tutaj nie ma znaczenia kto będzie pierwszy ...

Opublikowano

wszystko po kolei postaram sie zrobic i dam znac :)

jeszcze czasami mam ten problem jak jade na 2 wciskam sprzeglo i wtedy skacze od 1200 np do 500 :/ moze to cos pomoze w odganieciu co to?:D

a najgorsze juz w ogole ze jak pisze raz jest idealnie jakby nic a raz klops :D

Opublikowano
u mnie jest bardzo podobnie, wciskam sprzeglo obroty spadaja do 500 az autem trzesie, potem rosna do 1200 i tak potrafi pare razy. Mam 318i e46. dzisiaj odlaczalem przeplywke i efekt ten sam tylko duzo mocniejszy.Tzn auto prawie gaslo tak spadalo z obrotow. mysle ze u mnie tutaj lezy przyczyna, ale sprawdze tez silnik krokowy, a jak znajde jakis kanal to przeczyszcze styki w sondzie lambda, czesto dostaje sie tam woda.Tobie kolego proponuje zrobic to samo;D pozdr

MaCkoS

Kocham 3jeczki:)

Nastepne bedzie M3!

Opublikowano
dzisiaj odlaczalem przeplywke i efekt ten sam tylko duzo mocniejszy.Tzn auto prawie gaslo tak spadalo z obrotow.

 

 

Z tego co ja się orientuję to przy odłączeniu przepływomierza - jeśli jest on sprawny to silnik powinien zgasnąć.

Opublikowano

no to gasnie :P nie mialem czasu na sprawdzenie doglebniej problemu ale w poniedzialek to zrobie

dzieki wszystkim za podpowiedzi i pomoc :)

Opublikowano
No mi prawie zgasl ale ja go tylko odpalilem na 10 sek. Powinien zgasnac odrazu?To oznacza ze mam uszkodzona przeplywke?

MaCkoS

Kocham 3jeczki:)

Nastepne bedzie M3!

Opublikowano
ja juz od dawna mecze sie z falowaniem ... odlaczylem przeplywke i obroty falowaly bardzo mocno ale silnik nie zgasl.. czyli co > przeplywka walnieta ?? :/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.