Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

padł mi wentylator chłodnicy,jak można sprawdzić i w którym miejscu zasilanie aby wiedzieć czy to silnik czy czujnik temp.???

mam e39 2,8i 96r ewentualnie który to bezpiecznik(chociaż wszystkie w schowku sprawdzałem)

Opublikowano
wystarczy użyc :search: było całe mnustwo. Kolejnej książki nie będe pisał wiec poszukaj. Jest opisane krok po kroku co i jak sprawdzic. Przedewszystkim to dasz radę wogóle nim obrucić? Czy jest zapieczony? Jak zapieczony to jest gożej niż żle. Jak rusza sie lekko to powodów cała masa. Błędy, bezpieczniki, przekażnik, opry biegów, czujnik ciśnienia klimatyzacji. Bezpieczniki są głęboko pod schowkiem takie duże nie standardowe. Przekażnik pod prawym filtrem przeciwpyłkowym. Opory biegów na obudowie wiatraka. Kostka łącząca wentylator z instalacją znajduje sie przy lewej lampie patrząc od przodu auta pomiędzy lampą a chłodnicą. Z zewnątrz dostaniesz się do niej. Taka duża na trzy lub cztery kable. Rozepnij i sprawdz podając zasilanie czy wiatrak sie kręci. Masz tam masę Brązowy przewód 1,2,3 bieg jak masz cztery kable. Pierwszy bieg przez opór ( z regóły spalony) drugi przez opór trzeci bez oporu max prędkość wiatraka (zasilanie bezpośrednie) Więcej poszukaj i poczytaj. Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.