Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam wszystkich

mam zamiar kupic sobie w koncu swoje pierwsze BMW :lol: po przeczytaniu kilkunastu opini na roznych stronach itp. wiem juz ze bedzie to 325 i teraz mam dylemat td czy tds.

wyczytalem tez ze tds sa bardziej awaryjne mozecie mi powiedziec ile w tym jest prawdy i co lepiej wybrac td czy tds.

Opublikowano
Ja posiadam 325td i sobie jak na razie chwale. Nie mam z nim większych kłopotów. Silnik pracuje elegancko. Pali w -20*C, spalanie przy mojej spokojnej jeździ około 8,5L/100km-100% miasto. A osiągi są przyzwoite, 115km spokojnie sobie radzi z tą budą (mam 18lat i też lubię sobie czasami przyłożyć, i mi wystarcza) :dance: . Ale w sumie chciało by się tego tds'a zawsze to parę koników więcej,a spalanie jest takie same.... wybór należy do Ciebie. :cool2: A co do awaryjności tds'ów to wydaje mi sie ze ludzie zwykle kupują, już mocno wysłużone auta i dlatego się sypią, z dislem trzeba delikatnie a będzie długo służył...
Opublikowano
td od tds rććóżnie siććę tym, że w tds jest intercooler, inne ciśnienie doładowania i inny komputer, reszta zostaje ta sama. jak będziesz kupował, to zwróć uwagę, czy pompa wtryskowa nie cieknie i czy była uszczelniana, również sprawdziłbym kompresję, to wtedy nie będziesz miał problemów
Opublikowano
super dzieki a wiece moze jeszcze gdzie i co powinienem sprawdzic przed kupnem?? i mniej wiecej w jaki przebieg sie pchac ? wiadomo ze przy jakis 200.000 trzeba by cos wymienic pytanie tylko co ?
Opublikowano

Ja mam benzyne z przebiegiem 245 tys. km a kupilem ja z przebiegiem 218 i odpukac do tej pory oprocz filtrow i oleju nic nie zmienialem :)

 

To sa jednostki 6 cylindrowe o duzych pojemnosciach i napewno przebieg rzedu 250 tys. km nie jest dla nich a w szczegolnosci dla diesela czyms ciezkim do osiagniecia (jesli oczywiscie jednostka byla dobrze traktowana).

 

Tutaj masz link do strony opisujacej na co zwrocic uwage przy kupnie e36 http://www.bmwauto.net/uzywane.php3

Opublikowano
w dieslu przy tym przebiegu musisz się liczyć z możliwością uszczelniania pompy (ceny zaczynają się od 300zł, a jeżeli jesteś zielony i nie wiesz jak wykręcić pompę, to 600zl) no i jeszcze znając życie jak przyjdzie zima, to świce żarowe (30 zł szt. Boscha), możesz też mieć do wymiany wtryskiwacz sterujący (nowy chyba 700zł) chyba tyle wystarczy na wejście. Przy kupnie to co możesz zauważyć, to czy układ paliwowy nie cieknie, jeżeli cieknie w niewidocznym dla ciebie miejscu, to miska olejowa będzie cała z ropy, a także sprawnoś zaworu egr (jak jest zepsuty, to jest czymś zaślepiony).
Opublikowano

zawór EGR mozna wywalić a jak ktoś ma pojecie podstawowe o mechanice to 50 zł cąłkowity koszt usunięcia wycieków (uszczelki gumowe + uszczelki nowe na kolektor).

 

Wiec wyciekami bym sie nie martwił gdyby były to raz a poza tym najwazniejsze jest to czy nie falują obroty oraz czy nie ma w nim problemów z paleniem na ciepło no i na zimno.

 

Tylko TDS, td tez nie zły ale nastaw sie na tds lepiej bedzie sie zbierać i nigdy nie pomyślisz "a mógł być tds" . A ha jezeli trafisz bardzo zadbanego TD to grzechem jest nie wziąć

:nienie: :mrgreen:

(OO)=== OO===(OO)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.