Skocz do zawartości

Zakup BMW


siwy_daniel

Rekomendowane odpowiedzi

...Jeśli chodzi o 520 to wcale nie jest najgorzej, auto w miare sprawnie sprawdza się w ruchu miejskim jak i w trasie, a przy tym pali stosunkowo niewiele...

 

Dokładnie – zresztą jak każdy model 520 od xx-lat – zawsze był dość rozsądnym wyborem (z powodu wielu różnych względów).

brando5 za każdym razem dezorientuje ludzi w sprawie wyboru. (krzywdę mu zrobiło jakieś 520, czy co???)

 

...Naczelną zasadą jest stan techniczny, zawsze.

ooooo właśnie!!!

 

pozdr.

Ja dezorientuje :?: ja tylko przestrzegam przed kupnem 520 aby nie popełnili błedu .Tak jak pisałem wczesniej jezeli wybierasz BMW to min.525

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja muszę stanąć tutaj za brando5 miałem oba te silniki i napewno 2.0 już nie wezmę pali praktycznie tyle samo co 2.5 a wrażenia z jazdy zupełnie inne.. poza tym cala eksploatacja 2.5 oprócz ubezpieczenia kosztuje tyle co 2.0 wiec nie wiem nad czym sie zastanawiać...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... nie wiem nad czym sie zastanawiać...

Nad tym, że gdy znajdzie się bardzo zadbane 520i to warto bez zastanowienia brać, zamiast omijać go łukiem tylko dlatego, że ktoś w pusty sposób propaguje to na forum, kierując się wyłącznie dziecinnymi poglądami (na zasadzie: 528 jest lepszy, bo ma więcej PeeSów).

 

Pozdr.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... nie wiem nad czym sie zastanawiać...

Nad tym, że gdy znajdzie się bardzo zadbane 520i to warto bez zastanowienia brać, zamiast omijać go łukiem tylko dlatego, że ktoś w pusty sposób propaguje to na forum, kierując się wyłącznie dziecinnymi poglądami (na zasadzie: 528 jest lepszy, bo ma więcej PeeSów).

 

Pozdr.

 

fakt jeżeli znajdziesz bardzo zadbane 520 to nie ma nad czym sie zastanawiać ale biorca pod uwagę eksploatacje obu silników wszystko przemawia za 525

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ceny części E39 faktycznie podpowiadają, że nie trzeba bać się eksploatacji 525i w porównaniu do 520i –wyrywkowo porównałem sobie ceny (polskie) niektórych oryginalnych części, to właściwie nie było różnic (zazwyczaj są to te same katalogowo elementy).

 

także:

- biorąc pod uwagę osiągi – sytuacja przemawia za 525i

- biorąc pod uwagę spalanie – prawie bez znaczenia

- biorąc pod uwagę ceny części – bez znaczenia

- biorąc pod uwagę to, że można trafić na 525i, którego właściciel uważał, że 520i jest nie do jazdy – sytuacja przemawia za 520i

Pozdr. :)

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyłącz to już...Napisz lepiej ile włożyłeś w tamto 520i i obecne BMW podczas eksploatacji – to będzie komuś bardziej pomocne i może wtedy, przy okazji będzie wiadomo, dlaczego Twoje 520i było „do bani”

 

Nie postrzegaj świata i życia przez pryzmat samego siebie i Twojego 520i , które nie jeździło (jakbyś je serwisował na nowych ASOwych częściach to jeździłoby na pewno).

Mam wrażenie, że cokolwiek będziesz miał, prędzej niż później nie pojedzie, ale w takich tematach zakładamy, ze ktoś szuka pomocy w wyborze wersji do normalnego użytkowania – wtedy każda wersja jeździ.

 

Ehhhh – takie tematy chyba trzeba będzie zamykać na wstępie, bo zawsze obfitują w irracjonalne wynurzenia.

Tak dla porządku – jak ktoś już pyta co wybrać i jakie jest porównanie kosztów eksploatacji – to nie odpowiadamy absurdami, które ktoś ma przyjąć na wiarę.

 

Do autora wątku – parametry (moc/spalanie...)wszystkich wersji, nad jakimi zastanawiasz się już pewnie znasz. Jeżeli chcesz mieć porównanie cenowe konkretnych części – możesz zrobić listę – postaram się podać Ci polskie ceny (z vat’em) oryginalnych części. Nie ukrywam, że musisz się pośpieszyć, bo wątek chyli się ku zamknięciu.

 

Pozdrawiam.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale "wojana" heheh panowie racja jest taka ze....mialem 2 e34 2.0 Vanos pozniej 535i e34 88 teraz mam 525 Na podwojnym v i wiem jedno moze ciut wiecej nieraz spali ale 200km a 146 to dzień i noc, nie powiem fajnie sie jezdzilo 2.0 ale 525 naprawde chodzi(no narazie nie)..takze jak ktos sie boryka miedzy 20-2,5 naprawde warto wziac 2,5..ale to juz wybór wlasny kazdego z uzytkownikow i teraz dla mnie 2,0 nie jedzi(nie ujmujac osiagom) bo jest ciut za ciezkie na 146 kkm

Czerwna bo??...bo szybsza xD

http://www.ctr.pl www.kamery.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec mowie jak mialem 20 tez myslalem swiat oj tam na co mi taki duzy silnik 2,5 ale teraz tylko wywalcze co mam wywaklczyc za moje auto i jak je sprzedam kupuje e60 3.0 albo ale sie troszke cykorze MMMMMMMMpowerka:P ale jeszcze daleka droga...520 jest ciezka!! i zbiera ciut mocy,ale znow na poczatek jak ktos mial peugota lepiej kupic 2,0 zeby nie wyciął czegos bokiem

Czerwna bo??...bo szybsza xD

http://www.ctr.pl www.kamery.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauwazyłem ze najwiecej do powiedzenia maja ci co jezdza tylko 520i :duh:

 

To logiczne - w końcu najlepiej wiedzą, że 520i jeździ.

 

Pozostawianie oceny 520i wyłącznie komuś, kto od kilku minut ma 525i - skutkuje takim sprowadzeniem tematu do absurdu jak to teraz widać

 

Poza wszystkim - problem też chyba w tym, że komuś tu się wydaje, że robi na złość innym, co przedkłada nad wartość merytoryczną tego co pisze.

Dlatego zamykamy tą piaskownicę.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.