Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam E34 M50 2,5 L i ostatnio zauwazylem ze gorny waz jest troche twardy i goracy a dolny zimny i dul chlodnicy ?auto sie nie grzeje plyn,olej czysty temperatora w normie moge stac w korku godzine i sie nie przegrzeje tylko zastanawia mnie dlaczego jest zimny? termostat ,zapowietrzony uklad
Opublikowano

Jesli chodzi o to ze gorny jest cieply a dolny zimny to tak powinno byc tak działa chlodnica,.

Górą wlatuje goeacy płyn z silnika a dołem chlodnicy schlodzony(zimny jest ciezszy od cieplego) i tak krazy.

Jak masz watpliwosci o twardosc to zobasz sobie u kodgos w takim samym silniku moze jerst wszystko OK.Jak byla by uszkodzona uszczelka pod glowica to waz by twardnial jak kamien i pompowal by sie jak balon i lecialy by bomble przez chlodnice podczas pracy silnika i otwrtego korka wlewu plynu

BMW 730iA wcześniej

BMW 520i E34, BMW 318 E21, BMW 525 TDS E34, BMW 525i E34

Opublikowano
wąż ma być lekko twardszy i podczas odkręcania korka przy zgaszonym rozgrzanym silniku powinno uchodzić ciśnienie w postaci syczenia. Problem byłby jak ktoś już wyżej napisał kiedy to wąż robi sie twardy jak kamień.
Opublikowano

przedewszystkim nie zaszkodzi na zimnym odpowietrzyć

no i pamiętaj by na ciepłym bez potrzeby nie odkręcać korka chłodnicy bo nic nie uzyskasz a jedynie zapowietrzysz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.