Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Dzisiaj spotkałem sie z nietypowa usterka w moim aucie - E39 530d, 2000 po lifcie. W czasie jazdy silnik po prostu gaśnie. Nie jest to poprzedzone żadną informacja na pulpicie, nie zapala sie żadna kontrolka. Po około 10 minutach silnik normalnie zapala i można jechać dalej, ale niestety po kilku kilometrach znowu to samo. Jak sobie dobrze ostygł (około godziny) udało mi sie prawie wrócić do domu, przejechał bez szwanku 15 km, ale pod chata znowu zdechł.

Z objawów, które zauważyłem, to prawie sucha rurka paliwa pomiędzy filtrem paliwa a silnikiem. Wskazywałoby to na brak ciśnienia paliwa. Ale dlaczego normalnie wszystko działa, a po rozgrzaniu gaśnie??? Czy może mieć coś z tym wspólnego czujnik położenia walu korbowego, czy jest to tylko problem z pompa? Jeśli tak, to z która, bo jak czy czytałem, są ich aż trzy?

Proszę o rade, bo nie wiem, od czego zacząć.

Opublikowano

witam tydzień temu mialem to samo to pompka paliwa koszt porządnej z wymianą i czyszczeniem baku 1000zł okazało się że piasek w baku

pozdro!!!

Opublikowano
Dzięki za info. Faktycznie, pompka w prawej części baku nie działała. Po jej wymianie na razie żadnych złych symptomów. Ale w zbiorniku mam ponad połowę stanu :) . Ciekawe, jak poziom paliwa zejdzie do rezerwy. Mam nadzieję, że wszystko będzie OK.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.