Skocz do zawartości

Tomasz Starosta

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E39 530d kombi, rok prod 10.2000
  • Lokalizacja
    Poznań

Osiągnięcia Tomasz Starosta

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Jak znasz dobrego fachmana od WEBASTO w Poznaniu, to daj namiar, bo bezskutecznie takiego gościa od dawna szukam. Dzięki z góry.
  2. Witam Mam w aucie zamontowane radio jak w tytule, bez żadnych dodatkowych funkcji typu obsługa telefonu czy Board Computer. Niestety, radio zdechło :D i raczej nie nadaje się do naprawy (koszt jej byłby wyższy niż zakup "używki") W związku z tym pytanie: auto po lifcie, produkcja 10.2000. Czy można bezkarnie założyć radio, które ma funkcję telefonu lub BC no i oczywiście czy będzie takowe działało? Jeszcze jedno: są dostępne również na rynku radia z aut sprzed liftingu, czy pasują one w ramkę konsoli mojego samochodu oraz czy pasują kostki? Bo z dotychczasowo przeprowadzonych przeze mnie rozmów z tzw. "znawcami" nic nie wynika. Trzech rozmówców, cztery różne odpowiedzi :mad2: Proszę o pomoc
  3. Przeczytałem opis od "thenygoosa" i żuchwa mi po prostu opadła, do samej ziemi :jawdrop: A przy okazji mam pytanko do wyżej wspomnianego autora: jak się sprawa ma w aucie po lifcie? Mam samochód wyprodukowany w 10.2000, z trójramienną kierownicą. Nie mam nawet pojęcia, czy jest tam "jasiek" jedno- czy dwunabojowy. Kierownica nie ma multifuncji, tylko zwykła, czarną zaślepkę. Kupno nakładki z klawiszami to żaden kłopot. Nie wiem tylko, czy ma to jakikolwiek sens, czy opisana przez Ciebie funkcja tempomatu oraz zdalne sterowanie radiem (mam takie z szerokim panelem, tzw. Business CD RDS, bez MID`a) w ogóle ruszy? Proszę o odpowiedź. :modlitwa:
  4. Cześć Dokładnie tydzień temu wałczyłem z podobnym problemem. Woda zbierała sie z tylu po prawej stronie. Po wyciągnięciu dywanika tylnego, podczas "próby wody z węża ogrodowego" :) okazało sie, ze woda przechodzi pod główna uszczelka drzwi, tej na otworze drzwiowym. Po prostu podciekała sobie gdzieś w górze drzwi, mniej więcej na wysokości zagłówków, grawitacyjnie płynęła na dol, a w najniższym punkcie wypływała na zewnątrz, ale nie w stronę progu, lecz do środka auta! Jest to nie do odkrycia, kiedy masz zamontowana wykładzinę i listwy progowe, bo woda wcieka bezpośrednio pod wykładzinę. Na wierzchu jest ona sucha, ale gąbki wewnątrz to było istne bagno. Uszczelkę zdemontowałem, nałożyłem do niej silikon akrylowy i zamontowałem na żylecie ponownie, ale punkt łączenia przesunąłem dla pewności do góry otworu drzwi. I udało sie, woda nie podcieka, choć kosztowało to cztery dni pracy i suszenia :D
  5. Dzięki za info. Faktycznie, pompka w prawej części baku nie działała. Po jej wymianie na razie żadnych złych symptomów. Ale w zbiorniku mam ponad połowę stanu :) . Ciekawe, jak poziom paliwa zejdzie do rezerwy. Mam nadzieję, że wszystko będzie OK.
  6. Witam Dzisiaj spotkałem sie z nietypowa usterka w moim aucie - E39 530d, 2000 po lifcie. W czasie jazdy silnik po prostu gaśnie. Nie jest to poprzedzone żadną informacja na pulpicie, nie zapala sie żadna kontrolka. Po około 10 minutach silnik normalnie zapala i można jechać dalej, ale niestety po kilku kilometrach znowu to samo. Jak sobie dobrze ostygł (około godziny) udało mi sie prawie wrócić do domu, przejechał bez szwanku 15 km, ale pod chata znowu zdechł. Z objawów, które zauważyłem, to prawie sucha rurka paliwa pomiędzy filtrem paliwa a silnikiem. Wskazywałoby to na brak ciśnienia paliwa. Ale dlaczego normalnie wszystko działa, a po rozgrzaniu gaśnie??? Czy może mieć coś z tym wspólnego czujnik położenia walu korbowego, czy jest to tylko problem z pompa? Jeśli tak, to z która, bo jak czy czytałem, są ich aż trzy? Proszę o rade, bo nie wiem, od czego zacząć.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.