Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czasami pojawiają się komunikaty (poza ABBLENDLICHT-który jest ciągle ze względu na światła xenon)

 

1 BREMSLICHT - Przepalona żarówka światła hamowania.

ABBLENDLICHT - Swiatło mijania - uszkodzona żarówka, uszkodzony bezpiecznik lub obwód.

KEIN BREMSLICHT - Brak świateł hamowania - przepalone żarówki lub bezpiecznik.

 

 

WSZYSTKIE ZAROWKI SA SPRAWNE I ŚWIECA (mimo to komunikaty są wyświetlane)

Mamuuussiu a czemu ci ludzie klęcza?

......... bo to synku jedzie siódemka!

http://img355.imageshack.us/img355/6865/s5000290mz8.jpg

Leokadia, Amelia, Przemek, Marcin

http://7er.pl/customprofilepics/profilepic345_1.gif

WIELE SERC, JEDNO BICIE. BMW PONAD ŻYCIE

www.bmwteam.boo.pl

Opublikowano

KEIN BREMSLICHT moze byc spowodowany uszkodzeniem modulu LKM

 

gdzie sie znajduje ten moduł i co dalej?

Mamuuussiu a czemu ci ludzie klęcza?

......... bo to synku jedzie siódemka!

http://img355.imageshack.us/img355/6865/s5000290mz8.jpg

Leokadia, Amelia, Przemek, Marcin

http://7er.pl/customprofilepics/profilepic345_1.gif

WIELE SERC, JEDNO BICIE. BMW PONAD ŻYCIE

www.bmwteam.boo.pl

Opublikowano
lampy przeglądnięte, wyczyszczone mimo to ciągle pojawia sie komunikat brak 1 światła stop lub brak świateł stop

Mamuuussiu a czemu ci ludzie klęcza?

......... bo to synku jedzie siódemka!

http://img355.imageshack.us/img355/6865/s5000290mz8.jpg

Leokadia, Amelia, Przemek, Marcin

http://7er.pl/customprofilepics/profilepic345_1.gif

WIELE SERC, JEDNO BICIE. BMW PONAD ŻYCIE

www.bmwteam.boo.pl

Opublikowano

Ha! :) miałem identycznie STANDLICHT świecił się nawet jeśli wszystkie lampy miałem OK. Przyczyny mogą być dwie. Otóż przy STANDLICHT był to kabel - miał przebicie gdzieś pod podwoziem (w połowie długości) był ciachnięty.

 

Druga przyczyna - styki.... prozaiczne że aż banalne (lub odwrotnie). Tam gdzie LKM i CC - pod maską, skrzynka na wprost kierowcy - znajdują się moduły/przekaźniki. Mogą być poluzowane lub styki mogą być zarówno zaśniedziałe jak i pozdzierane - nie ma wówczas prawidłowej i całkowitej powierzchni przewodzącej.

 

Jest taki preparat (którego nazwy nie pamiętam) - najpierw papierem ściernym lub ewentualnie siarką z pudełka od zapałek przetrzyj styki w tych przekaźnikach, następnie popsikaj tym czymś (do kupienia na każdej stacji benzynowej).

 

Istnieje trzecia przyczyna - ale z tego co czytam, twierdzisz że wyeliminowana - którakolwiek z żarówek przepala się, jest nierównej mocy co odpowiadająca jej druga do pary (lub obie są nieodpowiednie), ostatecznie żarówka zamiast dwu włókowa jest jedno (też tak miałem).

BMW E32 750iA '91 (magia V12 :twisted2: ) & Honda Shadow VT 1100 -custom- chopper

Ex: BMW E32 735i'87, Mercedes-Benz W123 300 D'79, Ford Fiesta '92, Honda VF 750 F'83, Jawa 350'88, Fiat 126p'89, Yamaha RJX 80 SE'87,Motorynka...

:arrow: Schematy E32 :arrow: CERBER -bezpieczeństwo IT

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.