Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
z racji tej że nie dowiedziałem się nic nowego na tym forum ZAMYKAM TEMAT

:shock: A Tobie o co chodzi?? Temat może zamknąć jedynie admin lub mod. :worried:

Opublikowano
Panowie, możecie sprawdzić jeszcze korek od oleju, jak tam puszcza uszczelka też bedzie falować delikatnie, sprawdzie jeszcze przewód podciśnienia który jest podłączony do serwa. W moim aucie falują obroty ale bardzo rzadko, i jak sie zdaży to tylko +-50obr. Dziś czyściłem krokowca WD40 oraz przepływkę, sprawdziłem potencjometr przepływki jest OK. Rozkręciłem przepływomierz i był bardzo czysty a czujnik temp powietrza nie miał na sobie grama brudu. Skręciłem wszystko i auto pracuje bez zmian, jest tak jak było, obroty zafalują max +-50obr, została mi do sprawdzenia odma i wąż który prowadzi do serwa. W moim aucie jest gorszy problem od falowania tzn jest za mulony, dopiero jak przekrocze 4tys obr/min auto zaczyna wyraźnie ciągnąć. Sprawdze jeszcze kostke od sondy, jak to nie pomoże bede wymieniał świece na nowe ponieważ już mają przejechane ok 17tys km i filtr paliwa.
Opublikowano

a najlepiej wymontuj odme, zaslep otwor w kolektorze i wtedy sprawdz,

 

Generalnie można bezpiecznie śmigać na takim patencie?? bo zauważam, że po pewnym czasie mam dolot bardzo zasyfiony i stawiam na to... czy wywalenie odmy jest dopuszczalne??

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Opublikowano

a najlepiej wymontuj odme, zaslep otwor w kolektorze i wtedy sprawdz,

 

Generalnie można bezpiecznie śmigać na takim patencie?? bo zauważam, że po pewnym czasie mam dolot bardzo zasyfiony i stawiam na to... czy wywalenie odmy jest dopuszczalne??

 

Przez producenta nie jest!! Chodzi mi tylko o krotkie sprawdzenie :) ale mozna tak jezdzic, choc powinno sie zalozyc albo nowa odme lub filtr.

 

Dr.Om: "możecie sprawdzić jeszcze korek od oleju, jak tam puszcza uszczelka też bedzie falować delikatnie"

???? bedzie falowac ale to nie przez uszczelke od korka oleju :norty: ale wlasnie przez nieszczesny nieszczelny dolot :mrgreen: a wlasciwie przez uszkodzona odme, stad tez polecam sposob z wyjeciem odmy i zaslepieniem otworu :cool2: (na dluzsza mete nie polecam takiego rozwiazania - troche bedzie brudzic silnik olejkiem)

miało być bezawaryjne;]


http://i50.tinypic.com/2005nv5.jpg

Opublikowano

a najlepiej wymontuj odme, zaslep otwor w kolektorze i wtedy sprawdz,

 

Generalnie można bezpiecznie śmigać na takim patencie?? bo zauważam, że po pewnym czasie mam dolot bardzo zasyfiony i stawiam na to... czy wywalenie odmy jest dopuszczalne??

 

Przez producenta nie jest!! Chodzi mi tylko o krotkie sprawdzenie :) ale mozna tak jezdzic, choc powinno sie zalozyc albo nowa odme lub filtr.

 

Dr.Om: "możecie sprawdzić jeszcze korek od oleju, jak tam puszcza uszczelka też bedzie falować delikatnie"

???? bedzie falowac ale to nie przez uszczelke od korka oleju :norty: ale wlasnie przez nieszczesny nieszczelny dolot :mrgreen: a wlasciwie przez uszkodzona odme, stad tez polecam sposob z wyjeciem odmy i zaslepieniem otworu lub samym scisnieciu weza od odmy podczas pracy silnika :cool2: (na dluzsza mete nie polecam takiego rozwiazania - troche bedzie brudzic silnik olejkiem)

miało być bezawaryjne;]


http://i50.tinypic.com/2005nv5.jpg

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.