Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich borykam się z pewnym problemem otóż gdy odpale auto jak jest zimne silnik dobrze wchodzi na obroty oczywiście na biegu jałowym ale jak go raptownie przygazuje do połowy to się przydusi po czym po chwili dopiero wejdzie na obroty i jak puszcze gaz to obroty spadają do ok. 500 i czasami niżej aż się silnik zatrzęsie i póżniej podciąga na te prawidłowe obroty czyli ok. 800 czy tam 700. Jak się rozgrzeje to jest lekka poprawa jeśli chodzi o te obroty ale też tak czasami zafaluje jak jest rozgrzany ale te przyduszenie przy raptownym dodaniu gazu tak samo jesat odczuwalne jak jest zimny i ciepły. Krokowy jest w porządku tak samo jak i przepływomierz, świece, filtr paliwa. Nie mam już pojęcia co może być przyczyną. Niech mi ktoś pomoże:(
Opublikowano
Krokowy jest w porządku tak samo jak i przepływomierz, świece, filtr paliwa. Nie mam już pojęcia co może być przyczyną. Niech mi ktoś pomoże:(

 

 

A skąd wiesz, że przepływomierz o silniczek krokowy jest OK - przeprowadzałeś jakieś testy???, czy wywnioskowałeś po wyglądzie zewnętrznym???

 

Jesli sprawdzałeś i jesteś pewien że sprawdziłeś poprawnie - to napisz w jaki sposób przeprowadziłeś sprawdzenie przepływki i krokowca - bo zakładam że oględziny świec zrobiłeś poprawnie.

 

Przejrzyj dodatkowo kable WN oraz stan naładowania akumulatora - nienaładowany akumulator także może powodować zmianę obrotów ( np pod wpływem zwiększenia obciążenia prądowego ).

 

Pzdr

Opublikowano
twierdząc że silniczek krokowy mam dobry tak samo jak przepływomierz sugerowałem się testami opisanymi na forum. Jak odłącze krokowca w czasie pracy silnika to auto momentalnie wchodzi na niskie obroty, a dodatkowo przeczyściłem go bo miał w sobie trochę brudu. Natomiast jeśli chodzi o przepływomierz to również dłączyłem go w czasie pracy silnika na biegu jałowym i auto zgasło, ale dodatkowo postanowiłem rozebrać przepływke i okazało się że w srodku jest czyściutka. Będe misiał jeszcze sprawdzić ten akumulator ale raczej wykluczam jego defekt dlatego że nigdy nie miałem problemu z odpaleniem nawet w zime. I tu może być problem co dalej?????
Opublikowano

Wiecie ze i u mnie ten sam problem sie pojawił ? ale moze to przypadek jakis...

 

Generalnie jak mu dawalem gazu to wolno sie podnosily obroty... chwile tak bylo i pozniej znow OK dzisiaj sprawdze to jesszcze raz na zimnym silniku

 

Moze to byc filtr paliwa ... :|

Opublikowano
Czombrerro to na pewno nie jest wina filtru paliwa bo ja sobie zmieniełem jakieś tydzień temu na nowy i dalej jest tak jak było. Właśnie sam nie wiem co jest nie taki i czekam aż ktoś życzliwy na forum pomoże mi ten problem rozwiązać. Pozdrawiam
Opublikowano
hej ja mialem tez problem z obrotami jak bylo mokro albo wjechalem w kaluze to po ponownym uruchomieniu wariowala z obrotami i prawie nie reagowala na pedal gazu wymienilem przewody swiece kopolke i zadnej poprawy wiec sprawdzalem dalej i okazalo sie ze w kostce od sady jest woda wyczyscilem ja wysuszylem i uszczelnilem i teraz jest ok
Opublikowano

marcinello

 

Byłem własnie zobaczyc czy problem jest ale go niema

 

 

Normalnie odpaliłem go i trzymał 800-900obr/min moze kolega ma racje wczoraj caly dzien lało w Wawie i moze to wina tego wlasnie :o

 

Najciekawsze jest to ze tylko wczoraj mialo to miejsce wczesniej nie bylo problemu i co najwazniejsze przy odpalaniu jak juz ruszyl to po chwili bylo tak jak nalezy a dzisiaj niema wogole juz tego

 

Samochody to czasem ciekawe zagadki :) :clap: :clap: :clap:

Opublikowano
Witam.Na samym początku kolego pozdro dla Ewy Braun.Wygląda mi ten twój problem na podciśnienie.Ona gdzieś łapie powietrze.
http://www.bmw-sport.pl/images/signatures/1868313008478371b841670.gif
Opublikowano
ja mam podobne objawy...najgorzej jest jak odpalam na zimnym silniku wtedy obroty spadaja nisko i wracaja po chwili do normalnego poziomu,ale faluje oczywiscie na luzie,nie sa to moze spore wahania ale odczuwalne w kabinie:/ krokowiec czyszczony,moze wymienie kable WN bo wkurza mnie to drganie!

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Opublikowano
Ludzie pomocy niech się wypowie ktoś na ten temat kto ma jakieś pojęcie!!! bo sam nie wiem gdzie szukać :( :( :(

 

Falujace obroty przerabialem przez dobre 10miesiecy. Problem lezal po stronie dolotu (lewe powietrze). Sprawdzenie wszystkich przewodow nie pomoglo, bo problem lezal w dwoch membranach w srodku kolektora. Chodzi konkretnie o przepustnice plastikowa zmieniajaca dlugosc dolotu oraz odme. Obie membrany poszly przy strzale LPG. Oczuwiscie nie zaszkodzi przeczyscic przeplywki, krokowca i potencjometru przepustnicy.

 

Jesli chodzi o przerywanie przy wkrecaniu na obroty to juz inna dzialka. Przyczyn moze byc wiecej.

miało być bezawaryjne;]


http://i50.tinypic.com/2005nv5.jpg

Opublikowano
hej ja mialem tez problem z obrotami jak bylo mokro albo wjechalem w kaluze to po ponownym uruchomieniu wariowala z obrotami i prawie nie reagowala na pedal gazu wymienilem przewody swiece kopolke i zadnej poprawy wiec sprawdzalem dalej i okazalo sie ze w kostce od sady jest woda wyczyscilem ja wysuszylem i uszczelnilem i teraz jest ok

Heh, skąd ja to znam. W ub. roku po odkręceniu wylałem ok. 100 ml. wody z tej kostki! :mrgreen:

 

Z falującymi obrotami jest naprawdę zagadka, u jednego to jedna przyczyna, u drugiego to druga, etc... ;) Często problem jest ten sam w paru betach. Sprawdźcie ile jest postów o obrotach i ile modeli silników. Czy mi sie wydaje, czy w e30 i e36 to jakaś bolączka. Jakoś nie zauważyłem tego w np. e46. Kieruję się tu moim spostrzeżeniem po podforum serii 3.

 

Nie pozostaje nic innego, jak poszukać na forum co komu spowodowało falowanie i spisanie tego na kartkę i później sprawdzanie na swoim aucie. Śmiechem, żartem ale ja chyba tak zrobię. ;) Sprawdzę najpierw czujnik położenia wału i potem litanie z forum.

Opublikowano
a to ze jak odpalam na zimnym to nie wchodzi na obroty tylko jest takie wachniecie ze spadnie do ok 400 i pozniej wejdzie.Czy to norma??O falujacych obrotach na luzie nie pytam, bo chyba bedzie sie trzeba do tego przyzwyczaic:/

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Opublikowano
Wiem ze powinny:/ale nie sa:( Najgorzej jest jak temperatura dojdzie do polowy to falowanie jest najwieksze.Krokowiec czyszczony pare razy, co proponujecie teraz??

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Opublikowano
Jesli sprawdziles wszystko (swiece, kable w.n., przeplywke, wtryski, itd.). Zobacz gume z odmy do przepustnicy. W moim m40, gdy sie polamal przewod, to tez falowalo.
Opublikowano
Jesli sprawdziles wszystko (swiece, kable w.n., przeplywke, wtryski, itd.). Zobacz gume z odmy do przepustnicy. W moim m40, gdy sie polamal przewod, to tez falowalo.
Opublikowano
Jesli sprawdziles wszystko (swiece, kable w.n., przeplywke, wtryski, itd.). Zobacz gume z odmy do przepustnicy. W moim m40, gdy sie polamal przewod, to tez falowalo.

a najlepiej wymontuj odme, zaslep otwor w kolektorze i wtedy sprawdz, guma miedzy przeplywka a kolektorem tez moze byc sparciala i tez bedzie problem

miało być bezawaryjne;]


http://i50.tinypic.com/2005nv5.jpg

Opublikowano
Jesli sprawdziles wszystko (swiece, kable w.n., przeplywke, wtryski, itd.). Zobacz gume z odmy do przepustnicy. W moim m40, gdy sie polamal przewod, to tez falowalo.

a najlepiej wymontuj odme, zaslep otwor w kolektorze i wtedy sprawdz, guma miedzy przeplywka a kolektorem tez moze byc sparciala i tez bedzie problem

Bardzo dobrze kolega naprowadza cię co powinieneś zrobić.
http://www.bmw-sport.pl/images/signatures/1868313008478371b841670.gif
Opublikowano

witam!

panowie mam ten sam problem już pare miesięcy i już mnie głowa boli jak sobie o tym przypomnę!!!powiedzcie mi proszę gdzie znajduje się ta odma i potencjometr od przepustnicy!bedę wdzieczny:)jak można sprawdziś ten potencjometr!trzeba cały dolot rozebrac?

(OO( )( )OO)
Opublikowano
witam!

panowie mam ten sam problem już pare miesięcy i już mnie głowa boli jak sobie o tym przypomnę!!!powiedzcie mi proszę gdzie znajduje się ta odma i potencjometr od przepustnicy!bedę wdzieczny:)jak można sprawdziś ten potencjometr!trzeba cały dolot rozebrac?

Pokaże Ci na przykładzie m40 (nie wiem jaki motor masz Ty). Zwróć uwagę na rurke z nr-em 6. I popatrz gdzie ona "idzie".

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//bmwfans.info/original/images/109_p.png

 

A wchodzi tutaj, do przepustnicy, nr 7, do króćca po lewej stronie (nie pamiętam, tylko którego - dłuższego, czy krótszego).

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//bmwfans.info/original/images/2036_p.png

Opublikowano
witam!

panowie mam ten sam problem już pare miesięcy i już mnie głowa boli jak sobie o tym przypomnę!!!powiedzcie mi proszę gdzie znajduje się ta odma i potencjometr od przepustnicy!bedę wdzieczny:)jak można sprawdziś ten potencjometr!trzeba cały dolot rozebrac?

 

w m43 wyglada odma tak:

http://img229.imageshack.us/img229/1443/p1020322asj6.th.jpg

 

potencjometr dokrecony jest do metalowej przepustnicy - jest na wierzchu:

http://img89.imageshack.us/img89/4941/p1020321aayo1.th.jpg

miało być bezawaryjne;]


http://i50.tinypic.com/2005nv5.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.