Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam mały problem. Jak silnik jest ciepły i odpalam go ponownie, muszę bardzo długo kręcić rozrusznikiem, w granicach 5 sekund. Nie jest to normalne i martwi mnie to nieco. Jak jest zimny to nie ma żadnych problemów. Czy może ktoś miał podobny problemik? Jeżli tak to jak go rozwiązać? Dzięki.
Opublikowano
Zacznij od czujników na listwie wtryskowej - choc moze byc z tym problem jesli np nie wymienisz na nowy nie sprawdzisz czy stary był ok. Jesli tam wszystko gra - nie ma błędów na kompie to przejdz do wtryskiwaczy - któryś z nich musi byc walniety - u mnie na szczescie problemem był tylko jeden ;) a jesli to nie pomoże to może coś na pompie wtryskowej nalezy szukac. U mnie zapalał podobnie, musiałem 5 sek krecic czeasami dłuzej, czasami tez np 2,3 razy. Pozdrawiam.
Car Detailing - zrób to z Nami :-)
Opublikowano

Przejrzyj wszystko co jest związane z zasilaniem - zarówno ukł. paliwowy jak i prąd (przewody wysokiego napięcia, masy).

 

A jak jest na zimnym, podobnie? Jak sonda lambda?

Opublikowano
Przejrzyj wszystko co jest związane z zasilaniem - zarówno ukł. paliwowy jak i prąd (przewody wysokiego napięcia, masy).

A jak jest na zimnym, podobnie? Jak sonda lambda?

 

Po pierwsze to czytaj wyraznie co pisze user zakładajacy temat

(jak byk pisze, że na zimnym nie ma takich objawów a Ty pytasz czy na zimnym jest podobnie? :) )

 

Po drugie widocznie te auta tak mają - spotkało to juz kilka osob z tego forum.

 

Po trzecie objawy sa wszedzie takie same.

 

Na ciepłym silniku kreci dużo ciężej i dłużej niz na zimnym(wtedy odpala od kopa).

 

Na mur bak coś w układzie wtryskowym - stawiam na wtryskiwacze.

 

Sorry Lucass81, ale o jakiej Ty sondzie lambda piszesz? W dieslu? :jawdrop:

Car Detailing - zrób to z Nami :-)
Opublikowano

No to przysiałem :oops: fakt, wogle nie popatrzyłem na podpis Triptic-a. Chociaż... mógł napisać o jaki silnik chodzi. Co nie zmienia faktu mojego niedopatrzenia.

A z tym "ciepły - zimny", qrde, fakt. Może lekko wytłumaczy mnie fakt, że w tym samym czasie szukałem na forum (co zresztą nadal robię) powodów falowania w moim m40. Może jakoś się rozkojarzyłem? :worried: :mrgreen:

 

Vtec81, dzięki za zwrócenie mojej uwagi, a raczej jej braku. :mrgreen: Jakoś machinalnie potraktowałem silnik w BMW-u Triptic-a jako benzynę.

Oczywiście przepraszam za moją, hmm... niedokładność.

Opublikowano
No to przysiałem :oops: fakt, wogle nie popatrzyłem na podpis Triptic-a. Chociaż... mógł napisać o jaki silnik chodzi. Co nie zmienia faktu mojego niedopatrzenia.

A z tym "ciepły - zimny", qrde, fakt. Może lekko wytłumaczy mnie fakt, że w tym samym czasie szukałem na forum (co zresztą nadal robię) powodów falowania w moim m40. Może jakoś się rozkojarzyłem? :worried: :mrgreen:

 

Vtec81, dzięki za zwrócenie mojej uwagi, a raczej jej braku. :mrgreen: Jakoś machinalnie potraktowałem silnik w BMW-u Triptic-a jako benzynę.

Oczywiście przepraszam za moją, hmm... niedokładność.

 

Wiosna...... :roll2: :roll2: :roll2:

Car Detailing - zrób to z Nami :-)
Opublikowano
Zacznij od czujników na listwie wtryskowej - choc moze byc z tym problem jesli np nie wymienisz na nowy nie sprawdzisz czy stary był ok. Jesli tam wszystko gra - nie ma błędów na kompie to przejdz do wtryskiwaczy - któryś z nich musi byc walniety - u mnie na szczescie problemem był tylko jeden ;) a jesli to nie pomoże to może coś na pompie wtryskowej nalezy szukac. U mnie zapalał podobnie, musiałem 5 sek krecic czeasami dłuzej, czasami tez np 2,3 razy. Pozdrawiam.

 

To mam spory problem. Z tego co podejrzewam to będzie spory wydatek a że jestem w UK to wydatek będzie jeszcze większy. Czy bardzo trudno jest to naprawić własnoręcznie? Czy muszę mieć jakieś specjalne narzędzia? Wiem że to co teraz napisałem brzmi mocno lamersko, ale przy niewielkiej pomocy dydaktycznej potrafię dużo swoimi sprytnymi rękami zdziałać... zapytajcie mojej dziewczyny :):)

A wracając do tematu byłbym wdzięczny za wszelkie sugestie.

Opublikowano
Zacznij od czujników na listwie wtryskowej - choc moze byc z tym problem jesli np nie wymienisz na nowy nie sprawdzisz czy stary był ok. Jesli tam wszystko gra - nie ma błędów na kompie to przejdz do wtryskiwaczy - któryś z nich musi byc walniety - u mnie na szczescie problemem był tylko jeden ;) a jesli to nie pomoże to może coś na pompie wtryskowej nalezy szukac. U mnie zapalał podobnie, musiałem 5 sek krecic czeasami dłuzej, czasami tez np 2,3 razy. Pozdrawiam.

 

To mam spory problem. Z tego co podejrzewam to będzie spory wydatek a że jestem w UK to wydatek będzie jeszcze większy. Czy bardzo trudno jest to naprawić własnoręcznie? Czy muszę mieć jakieś specjalne narzędzia? Wiem że to co teraz napisałem brzmi mocno lamersko, ale przy niewielkiej pomocy dydaktycznej potrafię dużo swoimi sprytnymi rękami zdziałać... zapytajcie mojej dziewczyny :):)A wracając do tematu byłbym wdzięczny za wszelkie sugestie.

 

Jesli masz faktycznie walnięte wtryskiwacze to raczej powinno wyjsc to na odpowiednim komputerze z odpowiednim programem do tego silnika. Przyczyn może być wiele (coś na listwie wtryskowej, wtryskiwacze i odpukac pompa wtryskowa) tak jak pisałem wyżej - a nie wróżę z kart tylko taki przypadek też miałem także coś już na ten temat wiem i raczej robótki reczne nic nie dadzą....

Wtryskiwacz nowy np. na allegro kosztuje 800zł/sztuka.

Regeneracja koło 300zł/sztuka.

Z mojego doświadczenia wiem, że jeśli przyjdzie wymienić wtryskiwacze np. 1 lub 2 to muszą miec one takie same dane numeryczne - końcówki numeru na wtryskiwaczu jak reszta.

U mnie był jeszcze taki myk, że po wymianie czujnika na listwie wtryskowej na nowy (dość kosztowna sprawa :|) komputer nadal nie wykazywał błędu na wtryskiwaczach. Dopiero sprawdzenie stricte każdego z nich wykazało, że trzy są w pełni sprawne a tylko jeden sika górą wtrysku :mad2: co czesto sie nie zdarza i tylko jeden musiałem kupić. Z tego co sie orientowałem można też wymieniac końcówki tych wtrysków.

Sprawdz też pompę wtryskową - czy działa prawdłowo.

 

Pozdrawiam.

Car Detailing - zrób to z Nami :-)
Opublikowano

a Ja mowie ze to świece...

każdy diesel po swoich latkach tak ma. Moje autko też na zimnym pali ok gdy jest ciepły trochę trzeba kręcić... Zauważyłem ze to tez zależy jakiej jakości paliwo...

Opublikowano
a Ja mowie ze to świece...

każdy diesel po swoich latkach tak ma. Moje autko też na zimnym pali ok gdy jest ciepły trochę trzeba kręcić... Zauważyłem ze to tez zależy jakiej jakości paliwo...

 

Niecałe 5 lat to jeszcze nie jest tak dużo chyba.

Opublikowano
a Ja mowie ze to świece...

każdy diesel po swoich latkach tak ma. Moje autko też na zimnym pali ok gdy jest ciepły trochę trzeba kręcić... Zauważyłem ze to tez zależy jakiej jakości paliwo...

 

Fakt, że strasze konstrukcyjnie jednostki były wytrzymalsze i mniej się w nich psuło - nie ma jednak co porównywac ich do silników noweszej generacji które są czułe na wiele czynników w tym najważniejsze na jakość paliwa.

Moim zdaniem w nowszych jednostach diesla niezależnie od tego czy to BMW, Mercedes, Audi czy Ford gdy osiagnie się pewien poziom przebiegu na naszych drogach trzeba liczyć się z niespodziewanymi wydatkami - często duzymi..... zalezy to jednak od modelu i podejscia kierowcy do sprawy :)

 

P.S.

Świece żarowe u mnie też były wymieniane - wszytskie 4 :mrgreen: :wink:

Car Detailing - zrób to z Nami :-)
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
a Ja mowie ze to świece...

każdy diesel po swoich latkach tak ma. Moje autko też na zimnym pali ok gdy jest ciepły trochę trzeba kręcić... Zauważyłem ze to tez zależy jakiej jakości paliwo...

 

To jednak były wtryskiwacze. Nr 1 i 4. Wczoraj wymienione. Auto odpala teraz "na dotyk"

A tak przy okazji.... Ile w Polsce kosztuje nowy wtryskiwacz do M47N ?

Opublikowano
a Ja mowie ze to świece...

każdy diesel po swoich latkach tak ma. Moje autko też na zimnym pali ok gdy jest ciepły trochę trzeba kręcić... Zauważyłem ze to tez zależy jakiej jakości paliwo...

 

To jednak były wtryskiwacze. Nr 1 i 4. Wczoraj wymienione. Auto odpala teraz "na dotyk"

A tak przy okazji.... Ile w Polsce kosztuje nowy wtryskiwacz do M47N ?

 

 

Miałem rację, czyli wszytskie M47N maja takie same objawy przy padnietych wtryskiwaczach ;)

 

Koszt na allegro Bosch 800zł

Serwis BMW 1200zł

Regeneracja 300zł

 

dot. 1 sztuki ;)

Car Detailing - zrób to z Nami :-)
Opublikowano

Koszt na allegro Bosch 800zł

Serwis BMW 1200zł

Regeneracja 300zł

 

dot. 1 sztuki ;)

 

Cóż...to ja dałem podobnie jak w PL w serwisie BMW ...co jak na warunki UK nie jest źle. Z resztą radość z dobrze startującego auta w zupełności pokrywa smutek po stracie takich pieniędzy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.