Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jaki motor wybrać do E61!

Początkowo skłaniałem się do 3,0d ale słabe notowania tych robionych na przełomie 2004-2005 odrobinę mnie zniechęciły.

Na plus dla 2,5d - oprócz niższej ceny zakupu, wychodzi ich mniejsza awaryjność oraz łatwość "podkręcania" ze 177 do ponad 200 KM.

 

Podzielcie się swoimi wrażeniami jako starzy wyjadacze :mrgreen: BMW :mrgreen:

 

 

Tylko bez :liar:

Opublikowano
Nie każda, bo jeśli jednostka jest po prostu za słaba albo ma inne felery techniczne to taka jest NIEDOBRA i takiej NIE polecamy.
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

W kombi to chyba lepiej diesla. Benzynowgo diesla będzie ciężko sprzedać.

W zasadzie to brałbym pod uwagę:

520d 163KM manual 8,9 do setki

530d 231KM manual 6,9 do setki (starszy 218KM ma chyba 7,2)

 

Odpuściłbym 525d w wersji 177KM. Zyskujesz 0,5 sekundy na elastyczności i przyspieszeniu do setki. Kosztem 2 litrów większego spalania. Co prawda 6 cylindrów brzmi lepiej niż 4.

520d nie jest dużo wolniejsze od 525d bo jest 75kg lźejsze

W wersji 530d lepiej automat.

Opublikowano
Nie każda, bo jeśli jednostka jest po prostu za słaba albo ma inne felery techniczne to taka jest NIEDOBRA i takiej NIE polecamy.

jaka jednostka jest za słaba w E60 a jaka ma inne felery i kto to jest ten "my"?

PawełH
Opublikowano

PawelH nie wnosisz nic do tematu.

 

Dzięki Rufio lecz właśnie najbliżej mi do tego 2,5d :mrgreen: ale ... postaram się spojrzeć bardziej przychylnie na 2,0d. Czuję jednak niezbędna będzie jazda próbna w celu porównania.

Opublikowano

Ludzie czemu wy aż tacy jesteście !!! ???czemu tak odrazu naskakiwać na innego usera?

 

Normalnie się Kolega pyta jaka jednostka jest za słaba w e60 !!, a jaka ma te felery o których sam pisałeś !!

BMW - (B)undi (M)ogą (W)szystko

____________________________________

http://images28.fotosik.pl/149/a02ba562ebf79f25.png


http://www.bmw-wloclawek.pl

Opublikowano
Jaki motor wybrać do E61!

Witaj,

Ja mam E61 520d 163 + 20%-czipsa :) montowanego w serwisie BMW .

To co mnie skłoniło do wyboru 2 litrowego D to cena i to to ze mnie te zaledwie 0,5 sec. w 525 nie przekonuje .

Kolego radia słuchasz ? CD ? TAK jak 90% osób siedzących za kierownicą i co z tego pomruku 6 cylindrowca ci sie przyda ? NIC Tylko wyższe spalanie i onanizm sprzetowy .

Zamiast dopłacać pomyśl o doposażeniu E61 one wrecz kochają szyberdachy panoramiczne nie da sie tym jechać bez zmieniarki 6CD ;)

Bez skóry i jej podgrzewaniącej mocy nie da sie zimą do Buni wsiadać w krótkich spodenkach i siać popłoch na stacji przy tankowaniu auta ;)

Nawigacjia Bussines też wystarczy przecież i tak w polsce nie działa nie ma co sie nią ekscytować choć warto ją posiadać na wypadek gdyby Hansom sie przypomiało ze PL to gdzieś obok i po kiełbasę można jechać to ją zrobią .Z legęd to już standard zasłyszany tekst : pewnie zaraz bedzie :)

Co do felg miałęm 18 potem 17 ateraz na 16calowych i oponach PIRELLI P7 225/55/R16 95 V i niczym innym nie latam .

Dużo może nie latam bo 4 tysące km miesięcznie i tylko na tym zestawie da sie po warszawie jako handlowiec caly dzien smigać bez rwania opon .

A i to co posiadać musisz to Chipuning 20% w 520D jest piekny :) bo masz 198 KM i 410 Nm a spalanie mam 7,2 L w wawce przy średniej prędkości na 1000 km przejechanych 32,5 :)

 

To co ci napisałem traci sens jak samochodzik do lansu to tylko E61 w M-Pakiecie 530Ad i wszystko co fabryka dała i felasie 20 cali sołtysa co by ci asfalt ręcznie przed samochodem wykładał ...

Pozdrawiam wszystkich nastepna czarnulka bedzie u mnie Lanserska ;)

teraz potrzeby nie było bo i tak jedyna na tej przecznicy :)

Opublikowano
Bez urazy ale słabe notowania to mogą być na giełdzie. Powielasz brednie jakichś typów co podsłyszeli ale nie dosłyszeli na temat 530d. Jestem ciekaw dlaczego one dotyczą właśnie roczników 2004, 05r i tylko 530d skoro ten silnik bazuje konstrukcyjnie na motorze montowanym w e39. Nie znam przypadku żadnej nagminnie psującej się 530ki bo żadna z którą mam do czynienia nie była składana z dwóch lub trzech sztuk w jakiejś stodole, żadna nie została zakupiona na allegro, i żadną nie jeździł zapożyczony ciułacz lejący byle żur do baku i oszczędzający na podstawowych materiałach eksploatacyjnych. Najlepszy do e60 to jest V10.
Opublikowano

Co do 520d to mogę poprzec - dośc ciekawy motor, bardzo dobry stosunek osiągów do ceny:) Jechałem tym 520d przed przejażdżką 530d i muszę przyznac że odczucia całkiem miłe.

Co do za słabej jednostki - Paweł ma rację że nie ma takowej. Wszystko zależy od upodobań i temperamentu użytkownika - jednemu wystarczy 520i a dla innego 550i to za mało...

 

Ale jeżeli chodzi o dźwięk, kolego gadas, chyba bardzo głośno tej muzyki słuchasz z radia business, skoro twierdzisz że dźwięk silnika nie gra roli.

Nie mam zamiaru się tutaj przechwalac, ale co do wyposażenia to myślę , że mówiąc o 5er odpuścmy sobie gadanine o skórze i podgrzewanych fotelach... Pzdr

Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Opublikowano
PawelH nie wnosisz nic do tematu.

 

Za to Ty wniosłeś piękny temat, więc bądź łaskaw słuchać teraz mądrych wypowiedzi na mądry temat. Dostanę odpowiedź na swoje pytania?

PawełH
Opublikowano

Do :guteg

Ale jeżeli chodzi o dźwięk, kolego gadas, chyba bardzo głośno tej muzyki słuchasz z radia business, skoro twierdzisz że dźwięk silnika nie gra roli.

...

Nie BMW nie jest bardzo głośne miałem gorsze jak Mondeo Skodę Lagune

tu 4 cylindry to miodek moge powiedzieć ze ich nie słyszę i tak 60% czasu w samochodzie gadam przez GSM i mi nic nie przeszkadza jak w Skodzie szum stukania i warkot czegoś co mi traktor przypominało juz w Mondeo było lepiej .

W BMW jest bardzo cicho jestem zadowolony nie musze sie wydzierać do zestawu GSM (seryjnego BMW ).

Co do E61 2 litrowego to jest to dobry silniczek i tak latając po mieście mi wystarcza aż za bardzo . Ja osobiście nie potrzebuje 3 litrowej jednostki D choć przyznam że radocha jest duża z jazdy i może to sprawi ze nastepna taka bedzie bo kusi stasznie .

Opublikowano
Nie chodziło mi o ciągły dźwięk silnika... kiedy jedziesz ze stałą prędkością wiadomo, że nie słychać silnika, ale przy przyspieszaniu np. na DS albo przy kick downie czasami specjalnie wyłączam radio:) Zgadnij dlaczego...
Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.