Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

 

planuje (to dosc niestosowne slowo; w zasadzie jezdze juz i ogladam

rozne egzemplarze) zakup E39 z benzynowym motorem - najchetniej

528, albo z V8mek 535 lub 540. Preferuje auta z automatyczna

skrzynia biegow.

 

Przyznaje ze kupilem w zyciu juz duzo uzywanych aut, jednak nie mam

doswiadczenia z BMW. Poprzednio jezdzilem Mercedesami z duzymi

benzynowymi motorami i...oplem vectra C (ktory okazal sie pomylka).

 

Rozwazalem tez 523 -jezdzilem nawet takim dzisiaj, jednak w moim

odczuciu w polaczeniu z automatem jest on juz odrobine za slaby.

 

Na auto planuje wydac nie wiecej niz 45kPLN co ogranicza zakres

wiekowy do jakiegos 97 max. 98 roku (no tak, wierzymy w cuda;).

 

Prosze o uwagi na co zwrocic uwage przy zakupie samochodu, jakies

konkretne detale ktore w tych modelach podlegaja przyspieszonemu

zuzyciu/uszkodzeniu i inne konkretne dla E39 informacje.

Z rozpoznaniem auta powypadkowego radze sobie niezle, wiec bede

wdziedzny za uwagi natury bardizej specyficznej dla BMW.

 

Rozwazlem rowniez siodemke z podobnych lat (paradoksalnie

osiagaja one nawet nieco nizsze ceny niz piatki jak zauwazylem -

chyba mniejszy popyt?) ale troche jestem przerazony taka

perspektywa - analogiczny samochod konkurencji czyli brzydka

S-klasse W140 jest makabrycznie droga w utrzymaniu - czesci

sa dwa razy drozsze niz do takiego okularnika W210. A jak jest

tutaj ? Bede wdzieczny za obiektywne uwagi (tylko prosze nie

katowac mnie uwagami typu BMW lepsze MB zlom ;)

 

pozdrawiam,

Edytowane przez psychop

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Opublikowano
A 540 manual interesuje Cię?

www.bmw-uzywane.com

http://img115.imageshack.us/img115/7632/88263882bl9cn0.jpg

M3 3.0 E36 '95 Turbo - okolice 500 KM

Opublikowano
A 540 manual interesuje Cię?

 

Jest do rozwazenia - jesli auto nie jest "po przejsciach".

 

Dzieki,

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Opublikowano
No z tego co wiem czesci do E38 sa duzo droższe niz do E39 no i z zawiechem w E38 (chodzi o tył są tam jakieś 3 sworznie które systematycznie lecą co 40 tys km na Polskich drogach - wiem to od mech. któy zajmuje sie BMW) no ale za to E38 to wypas.
http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
  • Członkowie klubu
Opublikowano

W e39 jest podobnie jak z e34, róznice są w blachach i we wnetrzu auta. Inne sa też silniki - nowsze - reszta jest podobna. Zawieszenie przednie prawie to samo i wytrzymuje duże przebiegi, jest proste i łatwo je sprawdzić (poszukaj w innych postach pod tematem - auto myszkuje, nosi przodem, itp, jest tam sporo o tym), jak będziesz miał auto ze 150tyś. km na liczniku to będzie jeszcze ok, zawieszenie tylne to już inna bajka i jest dość drogie jeżeli chodzi o części więc radził bym sprawdzić - jest wielowahaczowe i dośc skomplikowane. Silniki - benzyna - tu inni będa lepsi - ja mało o nich wiem.

 

Przede wszystkim szukaj auta dobrze utrzymanego i serwisowanego - wiesz o co chodzi - nie kupuj tak, np.: masz 2 takie same e39 - identyczne - jedna kosztuje 50tyś i jest w idealnym stanie a druga kosztuje 46tyś i jest zawieszenie coś tam żle, a tu komp pokładowy cos zle, włączniki dwa sa zepsute, opony do wymiany, itp, pierdoły ale jak sie zbiorą to i roboty dużo i za części trzeba dać. Kup to za 50 tys super utrzymane i na pewno bedziesz zadowolony.

 

BMW to dobre auto ale pod warunkiem że nie było katowane i jest zadbane i wszystko w nim działa. Jak cos nie działa to juz kasa, używki części są do d..py - temat przerabiałem więc wiem co piszę - a jak bedziesz chciał kupic nowe - a tak się w koncu skonczy - to sporo kasy bedzie kosztowalo. Ale jeżeli już sie zdecydujesz na auto w którym trzeba cos popracować to kupuj tak aby elektryka i elektronika była sprawna (komputery, włączniki, siłowniki, zamki, światła, przekażniki, itp, itd.), silnik, skrzynia, klima, wbasto, itp, bo te rzeczy są w beemach najdroższe. Lepiej kup auto w którym mechanika jest lekko nawalona, łażyska, klocki do wymiany, lampa stłuczona, drzwi wgniecione - wiadomo to co tanie w naprawie.

 

Tak jak z każdym samochodem - kupisz od normalnego człowieka - bedzie jeżdzic - kupisz skatowane bo 5 tyś taniej i dasz d.

 

Pozdro - Krzysiek.

BMW E84 2.8iX

BMW E31 840Ci M60B40

BMW Klub Polska

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Automat - zapomniałem - nie może nic a nic szwankowac, a to zacinać sie przy zmianach, długo zmieniac biegi, zastanawiac sie nad zmianą, szarpać, itp, itd. Ma po prostu delikatnie i bezszelestnie jechac. Automaty w Beemach są praktycznie niezawodne, i jak sie jedzie to praktycznie zapomina sie że coś tam biegi przełącza - chodzi to naprawdę w Beemach luksusowo. Jak się coś z nimi dzieje to albo auto ma naprawde duzy przebieg i skrzynia po prostu się kończy, albo oleju i filtra nie zmieniano na czas (jeżeli jest tak zalecane, bo nie we wszystkich jest zalecana zmiana) i przepalone sa np.: tarczki, albo z silnikiem jest coś nie tak i skrzynia wrzuca tryb awaryjny - co widać na wyswietlaczu (poczytaj post o skrzyni który jest aktualnie na tapecie). Zadko skrzynie w Beemach padają, a jak padaja to sa konkretne powody.

 

Jedna sprawa - jak auto jest dopiero co odpalone i ma zimny silnik to nie za bardzo chce jechać, jedzie powoli, jest ociężałe, nie zbiera się, i jest to normalne. Dopiero jak sie olej w skrzyni zagrzeje to zaczyna sie normalna jazda - to tak po ok. 10 km. Może w innych autach z automatami jest podobnie ale w BMW tak na bank jest.

 

W każdym razie skrzyna automatyczna to jest super sprawa ale jak bedzie z nią coś nie tak to sie w auto nie pchaj - naprawy sa drogie a uzywana skrzynia bez zadnej gwareancji to koszt od 1500 do 2500 tys zł. w zalezności od gościa skąd ja ma :twisted2:

 

Krzysiek

BMW E84 2.8iX

BMW E31 840Ci M60B40

BMW Klub Polska

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Poczytaj:

http://autobmwklub.triger.com.pl/forum/viewtopic.php?t=4367

arykulik jest ciekawy.

 

Co do cen części e39 - e38 - to fakt - części do e38 są drogie. Alke auto jest marzeniem wielu ludków, jest duże, przestronne, bezpieczne, ma dobre wyposażenie, tez nazywa sie BMW :twisted2: i jak sam stwierdziłes ceny sa porównywalne. To tak jak z cena 5 i cena 3 z tego samego rocznika. 3 jest naprawdę niewiele tańsza, a czasem ma tą samą cenę co 5. Jak się to ma do cen nowych 3, 5 czy 7 :shock:

Ale taki rynek.

 

Moje nastepne BMW to bedzie albo e39 530d touring albo e38 730d i nie bede patrzył na ceny części tylko na stan auta które kupuję.

 

Krzysiek.

BMW E84 2.8iX

BMW E31 840Ci M60B40

BMW Klub Polska

Opublikowano

Wszystkim dzieki za cenne uwagi. Sam jestem detalista jesli chodzi o

utrzymanie auta, i nie toleruje jakichs rzeczy typu pekniete plastiki,

nie dzialajace wlaczniki, zagniecione uszczelki w drzwiach itp. papranina.

Niby nic, ale patrzac po takim aucie mozna sie tylko domyslac, co

wlasciciel robil (albo raczej: czego nie robil) kiedy - nie daj Boze -

zepsul sie jakis detal w silniku czy zawieszeniu.

 

Ciekawa informacja jesli chodzi o automaty - w Mercedesie jest

dokladnie odwrotnie. Zimna skrzynia zachowuje sie jak przegazowany

manual - dlugo trzyma biegi, ciagnie do wysokich obrotow, samochod

skacze do przodu przy kazdym ruszeniu pedalu. Pozniej wszystko

sie normuje - a wszystko przez jakies kretynskie rozwiazania majace

rzekomo zapewniac niska emisje spalin (szybkie nagrzewanie sie

katalizatora, czy cos).

 

Strasznie sie ciesze, ze niedlugo bede mogl wyrobic sobie juz wlasne

ugruntowane zdanie na temat najwiekszego konkurenta MB - nie lubie

brac udzialu w akademickich dyskusjach o wyzszosci swiat stad tez

miedzy innymi decyzja o zakupie takiego a nie innego auta.

 

A jesli chodzi o koszta - zebyscie wiedzieli ile kasy utopilem w niby

nowej Vectrze.....uch.

 

Jeszcze raz dzieki, nie omieszkam sie pochwalic kiedy juz bede mial

nowy pojazd.

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Opublikowano

Jeszcze jedna rzecz - w odnosniku do duzego artykulu znalazlem

wzmianke, ze w BMW w wielu miejscach samochodu do roznych

czesci przyczepiony jest VIN. Jakies wskazowki, gdzie szukac?

W MB oprocz standardowych miejsc byly nalepki na wzmocnieniu

pod deska rozdzielcza i od spodniej strony podszybia z tylu...

uh tyle sie jeszcze musze nauczyc

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Wiesz, my MB-ków nie lubimy :wink: :mrgreen: ale też 4 koła ma i jedzie do przodu :norty: więc to cos to też ten sam gatunek co BMW tyle że gorszej maści :wink: :D

 

Krzysiek.

BMW E84 2.8iX

BMW E31 840Ci M60B40

BMW Klub Polska

Opublikowano
Wiesz, my MB-ków nie lubimy :wink: :mrgreen: ale też 4 koła ma i jedzie do przodu :norty: więc to cos to też ten sam gatunek co BMW tyle że gorszej maści :wink: :D

 

Krzysiek.

 

...wiec powinniscie mnie tym bardizej lubic, zwlaszcza ze sie

"nawrocilem", a mialem z czego - nie liczac opla i trzech fiatow

mialem 4 mercedesy, wszystkie mocne (w tym E50 AMG)

jeden nowy, a wszystkie fajne, wypasione, 6/8cylindrowe, nie

jakies taksowki...ale czas na zmiany.

 

:)

 

A tak na powaznie, to mysle ze i jedno, i drugie to doskonale samochody-

roznia sie koncepcja i hm, grupa docelowa - ale nic w tym zlego.

Bylo by kiepsko, jakbysmy wszyscy byli tacy sami...:)

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Opublikowano

No mnie też podobają sie MB a szczególnie 124 Coupe - kiedyśmiałem na to chrapkę ale nie ma mi kto doradzic jak to lata itp a dla mnie to naprawdę piękny wóz. Ty teraz bedziedz miał porównanie co do obu marek wiec mam nadzieję że się podzielisz gdyż twoja wypowiedz bedzie obiektywna.

P.S. Latałeś 124 Coupe? jak tak to jak tam wyglada w skrócie sprawa z zawiechem itp

http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
Opublikowano

Ostatnio miałem Opla i jakoś na to auto patrze z pogardą...gdyż to nie jest to... :norty:

 

Posluchaj co wymieniono mi (czesc na gwarancji) w nowej Vectrze -

- 5 wahaczy (trzy dolne - dwa tyl jeden przod, dwa gorne - tyl)

- trzy kompletne piasty (lozyska sa niewymienne, cala piasta z czujnikiem i mocowaniem, ponad 1kPLN)

- dwa drazki

- gumy stabilizatora x4

- wspornik chlodnicy

- simmering silnika (ciekl)

- amortyzatory przod i tyl (ciekly)

 

no i jak myslisz, co ja sadze o tym aucie? :)

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Opublikowano

Ostatnio miałem Opla i jakoś na to auto patrze z pogardą...gdyż to nie jest to... :norty:

 

Posluchaj co wymieniono mi (czesc na gwarancji) w nowej Vectrze -

- 5 wahaczy (trzy dolne - dwa tyl jeden przod, dwa gorne - tyl)

- trzy kompletne piasty (lozyska sa niewymienne, cala piasta z czujnikiem i mocowaniem, ponad 1kPLN)

- dwa drazki

- gumy stabilizatora x4

- wspornik chlodnicy

- simmering silnika (ciekl)

- amortyzatory przod i tyl (ciekly)

 

no i jak myslisz, co ja sadze o tym aucie? :)

 

Heh...podejżewam że mamy podobne opienie o Oplu :norty:

General Motor zrobił z Opla kompletne badziewie, ale musze przyznać że stylistyka mi się podoba nowej Veci :mrgreen:

 

E 124 w Coupe nie jeździłem...tylko W210 ale 5d sedan :roll2:

Poszukujemy tunerów !!

Forum samochodowe, forum motoryzacyjne, forum tuningowe

http://samochody.kei.pl/zdjecia/logo_phpBB2.gif

Randki: dates

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Nie no nie powiem że MB-ki sa do d. :wink: , są to po prostu inne samochody 8) , może tak z innym charakterem, ale podobnie jak Beemy są bardzo trwałe i dobre jakościowo :cool2: . Opel to fakt - porażka :mad2: .

 

Co tam pisać - zobaczysz sam jak zakupisz Beemkę - jak będzie w normalnym czyli dobrym stanie to na pewno będziesz zadowolony :D .

 

Krzysiek.

BMW E84 2.8iX

BMW E31 840Ci M60B40

BMW Klub Polska

Opublikowano
No mnie też podobają sie MB a szczególnie 124 Coupe - kiedyśmiałem na to chrapkę ale nie ma mi kto doradzic jak to lata itp a dla mnie to naprawdę piękny wóz. Ty teraz bedziedz miał porównanie co do obu marek wiec mam nadzieję że się podzielisz gdyż twoja wypowiedz bedzie obiektywna.

P.S. Latałeś 124 Coupe? jak tak to jak tam wyglada w skrócie sprawa z zawiechem itp

 

Tak. Zanim nie kupilem pierwszego MB (a byl nim 124 2.6 w sedanie)

przymierzalem sie do kupienia 300CE-24. Nawet zdazylem juz nim

pojezdzic ale pozniej sprzedawca...sie rozmyslil. Wiec kupilem sedana,

bo akurat to trafilo sie w dobrym stanie.

 

Jesli chodzi o zawieszenie, to jest ono tylko na tyle skomplikowane,

na ile wymaga komfort, i na tyle proste, ze naprawi je kazdy kowal.

Jest ono w zasadzie identyczne z tym w sedanie. Czesci sa wszedzie,

sa tanie, wymienia sie pojedyncze detale (np sworzen zamiast

calego wahacza) i ogolnie jest piekielnie odporne. Z wad

wymienil bym dosc duza podatnosc na utrate nastaw - po wjezdzie

w wieksza dziure trzeba ponownie regulowac zbieznosc. I to w sumie

tyle jesli chodzi o podwozie.

 

Silniki - absolutnie odradzam 4-cylindrowe (czyli 230 i pozniejszy

220), godny polecenia motor to rzedowa szostka M104 - czyli

taka jak w modelu 300CE-24. Starszy 12-zaworowy model

szostki czyli M103 jest nieco slabszy (180KM) i ma problem

z prowadnicami zaworow ktore po 200 tys km wymagaja

wymiany - inaczej auto zacznie zlopac olej. Jeszcze nowsza

wersja motoru czyli taka jak montowana w 320CE (ostatnie

modele) rozni sie tym ze zamiast mechanicznego rozdzielacza

zaplonu z kopulka ma zaplon elektroniczny wielocewkowy - o

jedna rzecz mniej do zepsucia sie.

 

Reszta jak to w mesku, stylistyka wnetrza nudna, fotele wygodne

ale slabo trzymaja boki, nic specjalnego. Ale jest moj faworyt -

opuszczane tylne szybki w CE. fajnie sie jezdzi latem z taka

dziura o dlugosci calego boku samochodu:)

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Opublikowano
Nie no nie powiem że MB-ki sa do d. :wink: , są to po prostu inne samochody 8) , może tak z innym charakterem, ale podobnie jak Beemy są bardzo trwałe i dobre jakościowo :cool2: . Opel to fakt - porażka :mad2: .

 

Co tam pisać - zobaczysz sam jak zakupisz Beemkę - jak będzie w normalnym czyli dobrym stanie to na pewno będziesz zadowolony :D .

 

Krzysiek.

 

Jutro jade ogladac 540, czekam tez na zdjecia 535 ze Szwajcarii,

jako backup wyczailem tez bardzo bogato wyposazona 528, ale ona

ma te wade ze jak dla mnie toche za dlugo jest w kraju - ktos jezdzi

nia juz pol roku, wiec mogl cos zdazyc "poprzyoszczedzac" na

ewentualnych poprawkach.

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Opublikowano

Heh...podejżewam że mamy podobne opienie o Oplu :norty:

General Motor zrobił z Opla kompletne badziewie, ale musze przyznać że stylistyka mi się podoba nowej Veci :mrgreen:

 

E 124 w Coupe nie jeździłem...tylko W210 ale 5d sedan :roll2:

 

Wlasnie dlatego kupilem V-C, bo zewnetrznie to auto bardzo mi sie

podoba, kanciata stylistyka wnetrza wbrew pozorom tez - ale co

z tego ze ladne, skoro sie rozlatuje.

 

Poza tym mam niesmiale podejrzenia, ze elektrohydrauliczne

wspomaganie ma jakis zasadniczy projektowy blad - to nie dziala

tak jak powinno.

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Opublikowano
No mnie też podobają sie MB a szczególnie 124 Coupe - kiedyśmiałem na to chrapkę ale nie ma mi kto doradzic jak to lata itp a dla mnie to naprawdę piękny wóz. Ty teraz bedziedz miał porównanie co do obu marek wiec mam nadzieję że się podzielisz gdyż twoja wypowiedz bedzie obiektywna.

P.S. Latałeś 124 Coupe? jak tak to jak tam wyglada w skrócie sprawa z zawiechem itp

 

 

Silniki - absolutnie odradzam 4-cylindrowe (czyli 230 i pozniejszy

220), godny polecenia motor to rzedowa szostka M104 - czyli

taka jak w modelu 300CE-24. Starszy 12-zaworowy model

Mam pytanie - dlaczego odradzasz silnik 220 ponoc to dobre silniki i montowane też były w okularach, czy dlatego ze to w 4 cylindrach i nie GRA tak ładnie ja rzedowa 6-stka czy moze cos z nimi nie tak? Acha a co powiesz na 2.8 ?

http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
Opublikowano

Mam pytanie - dlaczego odradzasz silnik 220 ponoc to dobre silniki i montowane też były w okularach, czy dlatego ze to w 4 cylindrach i nie GRA tak ładnie ja rzedowa 6-stka czy moze cos z nimi nie tak? Acha a co powiesz na 2.8 ?

 

2.8 to doskonaly silnik, to samo co 3.0-24 i 3.2 - czyli M104. nie

posiada wady z prowadnicami zaworowymi (za to wczesne wersje

czasami cierpialy na cieknace uszczelki pod glowica - ale usterka

objawiala sie zazwyczaj pare tysiecy po wyjezdzie z fabryki wiec

wiekszosc jezdzacych egzemplarzy ma zamontowana juz

poprawiona czesc). Roznia sie tylko glowica i moca - odpowiednio

193,204 i 224 KM (rozni sie czasami w zaleznosci od montowanego auta).

 

Jesli chodzi o czterocylindrowki to po prostu za malo jak na takie

auto, wczesny 2.3 czyli M102 problem ten sam co wczesne 6-cylindrowce

czyli prowadnice zaworowe, nowszy 2.2 ma juz 150KM i jako tako

sobie radzi, ale to IMHO wciaz malo jak na tak ciezkie auto.

 

Zaraz zaraz, ale to chyba forum BMW...?:)

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Opublikowano

Ogladalem dzis 528 z manualna przekladnia - rozwazam jako opcje.

Auto ogolnie bylo bardzo ladne, zawieszenie bez jednego defektu,

motor pracuje rowniutko, wnetrze niezniszczone,jednak jest jeden

problem. Podczas pracy motoru na wolnych obrotach slychac pompe

wspomagania - to charakterystyczne "jeczenie" ktore nasila sie przy

obracaniu kierownica. Wiem ze jest duzo aut i najlepiej szukac innego

czystego, ale to ma jedna zalete - jest kupione w kraju i caly czas

serwisowane u Smorawinskiego i ma nietknieta blache - sadze ze wlasciciel po prostu nie

zdaje sobie nawet sprawy z pochodzenia tego dzwieku - a moze

celowo zaniedbal naprawe wiedzac ze auto zaraz sprzeda.

 

Czy wymiana/naprawa takiej pompy to bedzie kosztowna operacja

w razie czego?

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Opublikowano

No a co na to własciel?

Moze poprostu miał wyceiek na weżu a potem zalał go jakims innym płynem i taki moze być efekt, tam stosuje sie tylko CHF albo ATF (na korku pisze), niestety jezeli BMW jeździ na innym płynie niż fabryka przewiduje to porażka, a moze poprostu stan za mały płynu i pobrała pompa już troszku powietrza i taz moze być tego przyczyna.

Spraqwdzałeś stan płynu? Sprawdz jaki ma płyn - CHF powinien być prweie przeźroczysty czli taki czysty raczej natomiast ATF czerwony oraz oba są to oleje żadkie (ale pewnie wiesz)

Powodzenia.

P.S. Kamil tez tak miał, wymienił płyn na zalecany i wszystko wróciło do normy.- zobacz posta http://autobmwklub.triger.com.pl/forum/viewtopic.php?t=6384&highlight=

http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
Opublikowano

Dzieki za link - w domu pomyslalem wlasciwie to samo, ze moze bylo

za malo plynu - jak uslyszalem pompe to juz nie chciualo mi sie

sprawdzac. Albo nalane jakiegos szajsu zamiast CHF/ATF. Czy

przekladnie na ATF od CHF odroznia sie tylko po napisie na korku

czy one jakos konstrukcyjnie sie roznia - co powinno byc w E39

 

No a co na to własciel?

Moze poprostu miał wyceiek na weżu a potem zalał go jakims innym płynem i taki moze być efekt, tam stosuje sie tylko CHF albo ATF (na korku pisze), niestety jezeli BMW jeździ na innym płynie niż fabryka przewiduje to porażka, a moze poprostu stan za mały płynu i pobrała pompa już troszku powietrza i taz moze być tego przyczyna.

Spraqwdzałeś stan płynu? Sprawdz jaki ma płyn - CHF powinien być prweie przeźroczysty czli taki czysty raczej natomiast ATF czerwony oraz oba są to oleje żadkie (ale pewnie wiesz)

Powodzenia.

P.S. Kamil tez tak miał, wymienił płyn na zalecany i wszystko wróciło do normy.- zobacz posta http://autobmwklub.triger.com.pl/forum/viewtopic.php?t=6384&highlight=

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.