Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To mój pierwszy post zatem: Witam!

Ponieważ nadchodzi czas kiedy trzeba rozstać się z Voyagerem mój wybór padł na e60 z 3 litrowym dieslem.

Na co zwrócić uwagę przy zakupie, jakie wyposażenie jest niezbędne a jakie jest tylko awaryjnym gadżetem, przeszkadza i ulega nieustannym awariom. Wszelkie rady mile widziane.

Ps. Auto będzie z rocznika 2004 -2005.

Z góry dziękuję za pomoc. :cool2:

Opublikowano

Wg mnie niezbędne:

- dynamic drive

- aktywne wspomaganie

- bixenony skrętne

- automat (co prawda to kwestia gustu, ale mniemam że Ty i tak w Voyagerze masz automat)

- godne uwagi są komfortowe fotele

- uchwyty na kubki (!) - tak, pakiet uchwytów na kubki zawsze był opcją, przynajmniej na Polskim rynku

- polecam kierownicę co najmniej sportową, najlepiej "kierownicę typu M"-wg mnie seryjna kierownica nie grzeszy wyglądem a i jest mniej poręczna od M.

- radzę nie zwracać uwagi na nawigację jeżeli masz jeździć po Polsce - i tak nie ma mapy. Fakt, że zdaje się tylko z Navi Professional jest dostępny tuner TV, ale owy tuner raczej nie jest niezbędnym wyposażeniem. Jeżeli coś mi się przypomni to dopiszę.

 

Póki co nic więcej co jest bardziej przydatne/komfortowe nie przychodzi mi do głowy... Nie wiem jak zapatrujesz się na sprawę zakupu auta, bo niektórzy lubią np. kupować auta z tych roczników sprowadzone z UE i wierzyć, że samochody te mają mniej niż 100 tysięcy km przebiegu... Na Twoim miejscu kupując 3-4 letni samochód tej klasy myślałbym nad autami po Polskim salonie i porządnie je sprawdził. Wiadomo, że będą raczej droższe od importowanych, ale wydaje mi się, że pewniejsze. Być może tylko się łudzę. Chyba że masz jakiegoś zaufanego importera albo sam znajdziesz sobie jakiegoś "rodzynka". Być może jestem w błędzie, ale raczej unikaj aut z dokładanym m-pakietem (czyli np. masz spoilery od m-pakietu, ale widać, że auto nie ma nakładek na pedały i antracytowej podsufitki i obramowania okien shadowline) - myślę, że mało kto przy zdrowych zmysłach zmieniałby zderzaki w bezwypadkowym aucie - chyba że absolutny fanatyk. Pozdrawiam ;)

 

Swoją droga już był chyba taki temat. A Twój temat powinieneś zmodyfikować - zaznacz jakiego model eXX się tyczy, bo moderator będzie zły.

Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Moim zdaniem bixenony skrętne to gadżet.

 

Ważniejsze:

Audio LOGI|C7

Bluetooth.

 

Rzeczywiście łatwiej sprawdzić samochód kupionyw Polsce.

 

Ja mam dokałdamy M-pakiet. W rocznym samochodzie:

zderzaki

progi

koła

nakładki na progi

podpórka pod stopę

kierownica M - była zamontowana

podsufitka antracytowa - była seryjnie

 

Samochód jest bezwypadkowy, zderzaki zmieniłem, bo M-pakiet lepiej wygląda :wink:

 

Szukaj auta z mocniejszym silnikiem 231Km zamiast 218 i lepszy przebieg momentu. W produkcji od lutego 2005r

Opublikowano
sorry za ot: Rufio, jakiego koloru jest Twoje auto?;) Nie zapomniałeś o shadowline ? :) Tak z ciekawości..:)
Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Opublikowano

Swoją droga już był chyba taki temat. A Twój temat powinieneś zmodyfikować - zaznacz jakiego model eXX się tyczy, bo moderator będzie zły.

 

Byłem zły :mrgreen: :mrgreen: ale już to zrobiłem za niego !!!

Pozdrawiam

Pozdrawiam,


Tomek

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
sorry za ot: Rufio, jakiego koloru jest Twoje auto?;) Nie zapomniałeś o shadowline ? :) Tak z ciekawości..:)

 

Czarne. W M-pakiecie jest fajniejszy czarny Carbon Black. Ale nie można mieć wszystkiego. Shadow line - nie przesadzajmy :wink:

Opublikowano

Witam, a co Cię tak wzieło na diesla...? Znowu diesel i znowu jakieś narzekania... o matko z córką :doh:

Jestem już sceptykiem, jak czytam i słucham wokół o klekotach...

 

Przepraszam za ton i Pozdrawiam jednocześnie życząc dużo szczęścia bo Ci z pewnością będzie potrzebne - przy zakupie...

Opublikowano
Na Twoim miejscu,nie zwracałbym aż tak wielkiej uwagi na wyposazenie,a raczej na stan techniczny auta,bo z tym jest o wiele większy problem.Ja szczerze mówiąc szukałem swojej 530D,chyba z pół roku,naoglądałem się kilkanaście,i trudno było znalezć godnej uwagi.A na poczatku też miałem wymagania wyposażenia ,koloru itd.Zwracaj uwagę na prawdziwą historię samochodu i oczywiście stan techniczny,bezwypadkowość-a takich aut jest bardzo mało-mimo ogłoszeń typu"100% bezwypadkowy".Zyczę powodzenia
Opublikowano
sorry za ot: Rufio, jakiego koloru jest Twoje auto?;) Nie zapomniałeś o shadowline ? :) Tak z ciekawości..:)

 

Czarne. W M-pakiecie jest fajniejszy czarny Carbon Black. Ale nie można mieć wszystkiego. Shadow line - nie przesadzajmy :wink:

 

Czyli Shadow nie masz z tego wnioskuję, chyba że zła interpretacja z mojej strony ;) Faktycznie Carbon jest ciekawszy, ale czarny szafir też niczego sobie ;) Pzdr

 

Co do diesla to prawda jest taka, że im starsze auto tym większe prawdopodobieństwo nadziania się. Ale myślę że 530d jest łakomym kąskiem w porównaniu z 530i, przynajmniej ja spotkałem się z takimi opiniami, sam 530i nie powoziłem..

Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Opublikowano
Moim zdaniem bixenony skrętne to gadżet.

 

Ważniejsze:

Audio LOGI|C7

Bluetooth.

 

Rzeczywiście łatwiej sprawdzić samochód kupionyw Polsce.

 

Ja mam dokałdamy M-pakiet. W rocznym samochodzie:

zderzaki

progi

koła

nakładki na progi

podpórka pod stopę

kierownica M - była zamontowana

podsufitka antracytowa - była seryjnie

 

Samochód jest bezwypadkowy, zderzaki zmieniłem, bo M-pakiet lepiej wygląda :wink:

 

Szukaj auta z mocniejszym silnikiem 231Km zamiast 218 i lepszy przebieg momentu. W produkcji od lutego 2005r

 

 

Witam.Mysle ,ze wyswietlacz Head-Up i Night Vision to Bajery i to bardzo drogie .Ja uwazam ,ze adaptacyjne swiatla sa pozytecznym dodatkiem.kto jezdzil pewnie potwierdzi...Jesli chodzi o kupno ---zachodnie Niemcy ,duze,bardzo duze (auto Haus)i auto z Premium selection.Bylo juz o tym kilka opini .

Opublikowano

Dzięki za pomoc.

 

Ponieważ auto bedzie leasingowane to skłaniam się raczej ku autom które są już w kraju albo ew. na sprowadzone na zamówienie specjalnie dla mnie z pełną fakturą vat itp. ( tak jak było to w przypadku Voyagera). Ponieważ nie jestem zwolennikiem teori ze to ja akurat musze kupić/stracic 30 % po wyjechaniu z salonu interesuje mnie auto ze wspomnianych wyżej roczników :)

Mam jeszczcze pytanie: jakie zmiany byly wprowadzone w tym modelu w 2005 (gdzies czytalem ze był wtedy facelifting). Może warto jednak dolorzyć grosze, żeby mieć spokój z jakimiś problemami "wieku dziecięcego" ( z reguły facelift = poprawki czegoś co niedomagało w pierwotnej wersji)?

 

Panowie 1 raz w życiu jechałem automatem ale za to 750 ( z '89 r.)!

Mój Voyager to 2,5 CRD w manualu ( od jakiś 10 lat mam słabość do diesli :mrgreen: ) wiec nie mam w ogóle wiedzy na ten temat. Rozumiem jednak z podpowiedzi, że powinienem się skłaniać kierunku automatu? Jak z ich awaryjnością?

tommekz dzięki za wyrozumiałość nie orientuję się JESZCZE w strukturze forum :cool2:

Co do pakietu M - oprócz tego że wygląda super, to poczytam trochę forum i zadam bardziej konkretne pytania .

Opublikowano
Co do faceliftu to miał on miejsce prawdopodobnie w sierpniu 2005. Właśnie wtedy został zmodyfikowany silnik 3.0d i od tamtej pory ma 231PS i nieco inny przebieg momentu. I właśnie większość (jeżeli nie wszystkie) problemów związanych z motorem 3.0d dotyczy silnika właśnie sprzed sierpnia 05, zatem zapewne coś zostało poprawione:) a dokładnie co? Nie wiem, myślę że na forum są bieglejsi w tym temacie.
Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Opublikowano
Trochę OT ale czy ten motor w E60 2,5 d (177MK) to jest TDS znany z poprzedniego modelu?

 

nie, 2,5d to jest technologia CR [common rail] wiec nowsza, lepsza i bardziej niezawodna niz w tds

 

pozdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.