Skocz do zawartości

Probem z automatyczna skrzynia biegow - przelanczanie z 1 ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Sprawdz z rana czy w przewodzie doprowadzającym do pompy jest paliwo jak nie to weż kabelek podepnij pod głównego plusa pod maską i dotknij do bezpiecznika nr 23 w skrzynce bezpieczników potrzymaj tak ok 20sekund i spróbuj zapalić jak zapali bez większych kłopotów to wystarczy założyc elektro zaworek na ten przewód i wszysko powinno trybić.
www.klinika-bmw.pl
Opublikowano
halo. znam taki przypadek w dieslu e38: facet nie wiedział kompletnie co mu dolega, nie chodził (tzn. silnik :-)) też zmieniał się kąt wtrysku. pojechał do serwisu bosha do częstochowy bo nigdzie nikt nie mógł doradzić i się okazało, że trzeba wymienić łańcuch rozrządu mimo iż miał jakieś 190 000. podobno w dieslach tak jest. a i jeszcze miał jakiś bląd od tempomatu, który powodował nierówną pracę.
Bring More Women
Opublikowano
Radek740V8 pomogles mi, no wiec wyczailem ze pompka u mnie wogole nie pompuje paliwa jak przekrece kluczyk i on po prostu jak samoczynnie sobie zalapal jakos paliwa to mu sie udalo troche, ale tak to paliwo nie bylo pompowane, jak polaczylem bezpiecznik 23 do plusa to zaczol pompowac paliwo, obecnie zrobilem tak ze zmostkowalem bezpiecznik 23 z 29 bo tam po przekreceniu kluczyka pojawia sie plus, i teraz moje pytanie jeszcze czy ta pompka ma pomowac caly czas podczas przekrecenia kluczyka i podczas jazdy czy tylko podczas przekrecenia kluczyka do poki nie odpali ??
Opublikowano
krzysiek 525tds ale to sie wymienia po jakims czasie ? czy tak raczej sa jakies skutki, np. lancuch piszczy czy cos i sa jakies oznaki ze go trzeba wymienic ?
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Nic nie słychać, nic nie widać, po prostu kąt wtrysku na kompuetrze przy regulacji nie trzyma sie stałej wartości. Czasem bez zaglądnięcia pod dekiel nie da sie sprawdzic jak napinacz i łyżwy. Po łańcuchu nic nie widać ale po łyzwach tak - jak będą wyjechane.

 

Krzysiek.

 

P.S. Łańcuch rozzrządu to raczej nie pada.

BMW E84 2.8iX

BMW E31 840Ci M60B40

BMW Klub Polska

Opublikowano
a jak sprawdzic taki lancuch ? czy ma on wplyw na ten wtrysk ? czy pan od regeneracji pomp i wtryskow cos pomoze ? bo znam takiego jednego
  • Członkowie klubu
Opublikowano

1. pompa paliwa podaje tylko przy rozruchu - tak chyba jest :?: - odłącz przwód paliwowy przy filtrze paliwa i przekręć kluczyk - ma polecieć, jak nie to albo pompa albo bezpiecznik albo :?: :roll: nie wiem mechanik :cry:

 

2. łańcuch to raczej nie bedzie do wymiany, naprawdę jest to wyjątek :idea: , nie da sie tego sprawdzić ot tak na słuch czy oko, trzeba rozbebeszyć pół przodu silnika, zdjąć dekiel pod którym jest rozrząd i wyjąć napinacz i łyżwy po których ślizaga sie łańcuch. Co można zobaczyc po łąńcuchu - nic - jak będzie wyciągnięty to i tak nie widać. Ale jak napinacz i łyżwy będziesz miał w rękach i będą wyjechane a napinacz do d...py to wtedy trzeba założyć że i łancuch swoje dostał więc zalecają - zalecają :!: :idea: - wymienić wszystko. Ale z tym to uważaj i raczej z dystansem do tego tematu bo i robota droga i części, a mechanicy lubią coś tam nam wmawiać. Jak podłączysz auto pod kompa to np. na wolnych obrotach ma trzymać kąt wtrysku, nie mnoże się zmieniać np. o klika stopni. Ale to tez moze być mylne, bo jak auto jest generalnie żle ustawione i silnik ma kłopoty z obrotami, dawką, poczatkiem wtrysku, bo jakiś czujnik nie działa w 100% to tez może ten kąt uciekać.

 

Rób co trzeba a rozrząd to zostaw w spokoju przynajmniej na razie. Nawet jak jest wyjechany tak lekko to nie bedzie to mialo az tak dużego wpływu. U mnie niby kąt wtrysku latał jak smród po gaciach, wymieniłem pompę wtr. i wszysko jest ok. Dlatego daj sobie na razie z tym spokuj.

 

Masz już inną Beemke więc wiesz że to auto jest wymagające i nie za bardzo powinni pchac w nie ręce przypadkowi mechanicy, a tym bardziej do tds-ów. Jedz do gościa który ma sprzęt do tego, pompiarze nie wszyscy maja kompa do tds-a a bez tego to za duzo nie zrobią.

 

Krzysiek.

 

A jak tam skrzynia :?:

BMW E84 2.8iX

BMW E31 840Ci M60B40

BMW Klub Polska

Opublikowano

ad 1. acha a ja jeszcze nie sprawdzilem w sumie czy na bezpieczniku 29 pojawie sie plus tylko na przekreconym kluczyku i jak sie odapli to zanika czy jest caly czas, bo jak caly czas to pompka u mnie jedzie podczas jazdy tez ;) tzn dziala, to chyba zle co ? moze cos sie przez to stac ?

 

2. mam wszystkie papiery od tej beemki , kazda poprzednia umowe jak ona szla z rak do rak i zadzwonilem do jednego z poprzednich wlascicieli i co ciekawe ustalilem ze faktycznie ona ma przejechane 182 tys heh,

bo to bylo tak:

 

w 91 kupila ja niemiec w salonie, potem w 93 poszla do drugiego niemca, drugi niemiec byl na przegladzie (czy czyms takim) w 96 i mam swistek i mial przejechane ok 56 tys, po roku w 97 sie rozwalil autem, auto przyjechalo pod koniec 97 do polski, zremontowane itp i zostalo sprzedane przez sprowadzajacego w tym 97 , i ten co kupil to auto to do niego wlasnie dzwonilem to on jak kupil to ta buma miala przejechane 80 tys czyli by si ezgadzalo skoro w 96 miala 56, on przejechal nia 50 tys czyli razem 130 tys miala przejechana ( i raczej by mnie nie klamal bo po co by mial mnie klamac jak ja od niego nie kupilem tylko juz przeszla przez inne rece, ogolnie spoko gosciu mowil co przy niej zrobil co mu nie dzialalo itp, spoko sie gadalo z nim) wiec on wymienil pierscienie, 1 tlok i jakies samoregulatory w silniku, nie mam pojecia co to jest ?

w 2002 wystawil ja do komisu ale zanim wystawil to cos mu sie popsulo i naprawil to jeszcze, szlif glowicy chyba i cos jeszcze, zaplacil 2 tys zl, temu facetowi to auto 3 razy ukradli, ale w sumie nie wiem jak je odzyskal ale to sie dopytam z ciekawosci w weekend, zadna firma juz mu nie dziala ubezpieczyc ;) potem, gosciu odstawil z przebiegiem 130 tys,

a co wazne mowil ze wymienial olej co 20 tys czyli 2 razy wymienil podczas eksploatacji, na elf chyba , i z tego co mowil to wymienial caly olej, potem kupili to tacy kolesie , 2 mlodziki potem kupilem ja ja, i te mlidziki przez 2 lata zrobili nia 50 tys z tego wynika i to by sie zgadzalo bo ten samochod faktycznie byl w takim stanie ze malo co dalo sie jezdzic, bo z tego co mowil ten wlasciciel do ktorego dzwonilem to np. sam sie akumulator rozladowywal i ja to dopiero naprawilem , wiec mlodzii mieli problem itp,

no tak ze ta beemka troche trefna ze juz tyle w nia wladowali , te mlodziki tez troche wladowali nowe opony zimowe itp,

aha a samochod to skladak po wypdaku wiec cos tak zle poskladali ze prady gdzies zanikaly albo np. cos sie zwieralo ze akumulator sie rozladowywal, gosciu nawet mowil ze klemy na noc odlanczal od akumulatora,

obecnie chce wymienic bendiks bo sie slizga , filtr paliwa i potem jechac do tego goscia od regulacji pomp i wtryskow i potem zmienic olej z filtrem w skrzyni, bo ten gosciu to wymienil 20 razy olej a te mlodziki to na bank nie wymienili wcale i podejrzewam ze od tego moze to sie dziac, ze ten olej sie juz grzeje albo cos, moze stary jest,

 

no dobra troche popislem haotycznie , ale mysle ze cos tam zrozumiesz

Opublikowano
Pompka może chodzić caly czas nic się nie stanie ale sprawdż przekażnik od pompki jest w pudle z kompami.
www.klinika-bmw.pl
Opublikowano
hey a wiesz moze ktory to jest przekaznik bo u mnie ogolnie te co sa to raczej dzialaja bo trykaja jak wkladam ;) ale zdaje mi sie ze z 2-3 brakuje, masz gdzies moze jakas rozpiske ? to sobie dorzuce tego co trzeba, tylko zebym wiedzial ktory jest za to odpowiedzialny, pozdrawiam
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Oj, to ten Twój tds to ma niezłą przeszłośc :duh:

Te młodziki :?: oni chyba są winni :evil: wszystkiego.

 

Działaj :cool2:

 

Krzysiek.

BMW E84 2.8iX

BMW E31 840Ci M60B40

BMW Klub Polska

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

jutro wymienam olej i filtr w skrzyni i zobaczymy co bedzie,

a dzis wymienilem filtr paliwa ale jeszcze nie mialem okazji przetestowac efektow, jak wymienie filtr z olejem i pojezdze troche to dopisze historie do tego tematu

Opublikowano

krzysiek 525tds

dzis wymienilem olej w skrzyni automatycznej, udalo mi sie wypuscic starego 5,3 litra, bo tyle weszlo nowego, olej ktory wylewalem byl juz brazowy taki ze masakra jak by ktos to widzial, jak wlalem do miski plastikowej i sie rozlozylo, tak ze grubosc oleju od dna byla z 4-5 cm to dna miski nie bylo widac, magnesy zbierajace olej tez byly niezle zasyfione tak ze juz pewnie nic nie zbieraly, a widac ze olej wczesniej byl wymieniany tylko korkiem spustowym bez odkrecania miski olejowej bo teraz jak odkrecilem to wymienilem tez uszczelke bo tamta byla z 91 roku czyli z roku wyprodukowania samochodu, filtr tez dalem nowy bo tez byl z 91roku i juz nic nie przepuszczal byl tak zatkany, teraz jest wszystko ladnie nowe i piekne,

niestety blad jest ten sam, pojezdzilem z 20-30 minut i nie chce przelaczyc z 1 na inny bieg, i potem jak nie chce przelacyc z tej 1 to puszczam mu gaz i jak zejda obroty do ok 1 tys to wlacza blad skrzyni, nie mam juz na to slow, jak jest zimny wszystko ok,tylko tak po 20 minutach jazdy juz sie rozgrzeje i wtedy juz ciezko sie jezdzi jak blad sie chce wkrasc

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

ok naprawione, wkoncu ;), 3 miesiace ale samemu i najlepsze ze 3 miesiace temu to nie wiedzialem co to jest 5HP18 i ze moj typ skrzyn nie ma bagnetu, myslalem ze mam urwany bagnet od poziomu oleju albo cos, taki laik bylem, teraz juz troche sie zapoznalem

 

byl uszkodzony czujnik obrotow skrzyni ktory sie w niej znajduje, koszt 120zl/sztuka, byly 2, nie wiadomo ktory zle dzialal wiec trzeba bylo wymienic 2, ponoc to typowa usterka dla tych modeli skrzyn + czesto jeszcze czujnik cisnienia oleju,

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.