Skocz do zawartości

TDS - ustawianie dawki paliwa


KrzychuKrzys

Rekomendowane odpowiedzi

Jak zapewe wiecie dawke paliwa można ustawić sobie samemu przesuwając nastawnik na pompie. Robiłem coś takiego w Lanci 2.4 td i znikły problemy z brakiem mocy i falowaniem obrotów.

Postanowiłem spróbować z BMW.

Wymieniłem uszczelkie pod nastawnikiem i wziąłem się za ustawianie dawki - wcześniej szarpalo autem przy ruszaniu i jeździe bez gazu falowały obroty i wogóle taki niemrawy był.

Udało mi się na moment ustawić tak że wszystko było cacy, dostał buta i równo pracował. Niestety nie dokręciłem dobrze nastawnika i wywaliło uszczelkę :duh: cała praca poszła na marne :mad2:

Dziś od godziny próbuje ustawić coś na ślepo ale nie mogę ustawić tak dobrze jak wczoraj :cry

Auto odpala od ręki chodzi jak pszczółka, prawie nie faluje, nie dymi na czarno nawet jak przegazuje go na postoju do 5000 obr. ale niestety ma mocy :/

Wydaję mi się że dawka jest za mała ale nie wiem w którą stone trzeba przuswać nastawinik żeby ja zwiększyć.

Wiecie w którą stronę trzeba go przesuwać żeby zwiększać dawkę?

Nadszedł już ten czas Ty dobrze o tym wiesz.

Bierz ile chcesz, tylko zaloguj się - WWW.OTWARTAPESTKA.INFO :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.. tez z tym walcze juz jakis czas bynajmniej dawke zwiekszasz przesuwajac nastawnik w strone tylu samochodu zmiejszasz na odwrot jednak tak naprawde zeby bylo najlepiej to przydalobysie podjechac na kompa i podczepc to jest najlepsze....

 

U mnie nastawnik nie przesuwa się do tylu i do przodu auta tylko w lewo i w prawo. W miejscu gdzie na nastawniku jest pomalowane na czerowno wgłebienie znajduje się jakiś bolec który unieruchamia nastawnik na pompie tak że można przesuwać go tylko dookoła osi tego bolca czyli w lewo i w prawo. To dziwne ze u ciebie jest innaczej...

 

Co to jest ten OBC test 3 i jak to włączyc??

Nadszedł już ten czas Ty dobrze o tym wiesz.

Bierz ile chcesz, tylko zaloguj się - WWW.OTWARTAPESTKA.INFO :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KrzychuKrzys to jest z pełnym kompem jak masz przy radiu.

 

A co się tyczy ustawiania dawki w lewo czy prawo to w wielu przypadkach jak pompa jest styrana ustawienie jest bardzo ciezkie bo moze być tak ze reaguje tylko na odległość od 1 -2mm...

(OO)=== OO===(OO)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.. tez z tym walcze juz jakis czas bynajmniej dawke zwiekszasz przesuwajac nastawnik w strone tylu samochodu zmiejszasz na odwrot jednak tak naprawde zeby bylo najlepiej to przydalobysie podjechac na kompa i podczepc to jest najlepsze....

 

U mnie nastawnik nie przesuwa się do tylu i do przodu auta tylko w lewo i w prawo. W miejscu gdzie na nastawniku jest pomalowane na czerowno wgłebienie znajduje się jakiś bolec który unieruchamia nastawnik na pompie tak że można przesuwać go tylko dookoła osi tego bolca czyli w lewo i w prawo. To dziwne ze u ciebie jest innaczej...

 

Co to jest ten OBC test 3 i jak to włączyc??

U mnie jest tak jak ci mowie ale ten patent ustawiania nie nalezy do najlepszych najlepiej faktycznie podpiac sie pod kompa , z tym ze bylem ostatnio u takiego magika to jak mi nastawil to auto zgaslo i nie chcialo palic powiedzialem zeby dal se spokoj z ta kowalka i ustawilem po swojemu.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.