Skocz do zawartości

BMW 318IS E36 COUPE VMAX 213 KM/H... PORADY JAK PRZYSPIESZYC


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

BMW 318IS E36 COUPE VMAX 213 KM/H... PORADY JAK PRZYSPIESZYC

 

tak jak w temacie

jak zwiekszyc predkosc maxymalna, z zachowaniem rezerwy bezpieczenstwa dla silnika

moj model osiaga vmax podany przez producenta, czyli 213, jednak dla mnie to malo, poprzednio mialem lekko zmodyfikowana eclipse i osiagnalem 240 km/h, przejechalem nia 70 tys km i silnik pozostal przy nadal dobrych parametrach, cos takiego tez chcial bym uzyskac w bawarce, ale nie mam pojecia co w eclipse bylo robione :(

wdzieczny bym byl za przyklady na tym modelu, wiadomo co w praktyce to pewne, np ajk sie ma tu chip tuning, tuning dolotu/wylotu, wieksze modernizacje odpadaja, nie pisac mi tu o nitro itp, skad mam wziasc takie gadzety, allegro to tylko zabawki sprzedaje chyba, gdzie mi to przerobia, za jaka cene

video jak robie dzisiaj 213: http://www.youtube.com/watch?v=G4qWKtOTvx0

Edytowane przez gooteck
Opublikowano
moj model osiaga vmax podany przez producenta, czyli 213, jednak dla mnie to malo,

jak tyle ci malo to kup se rakiete kosmiczną :mrgreen:

gdzie ty chcesz taką predkością jeździć? bo chyba nie w Polsce? :worried:

Prowadziłeś kiedyś BMW? To jest adrenalina, to jak narkotyk - wciąga. Jesteś królem świata i nikt ci nie podskoczy :diabel_faja:





Nowe forum BMW tylko dla serii 3

http://www.3er.pl

warto tam być!!!

Opublikowano
Jedyny sposób na zwiększenie Vmax bez szkody dla silnika to zmienić most na 'dłuższy' - ale to by było kosztem przyśpieszenia. Przesunięcie odcinki na powiedzmy 7 tys RPM poprzez chip jest ciekawszym pomysłem, ale jechanie przez dłuższy czas z obrotami powyżej max jakie przewidział producent obojętne dla silnika nie jest. A o czipie poszukaj na forum - było niedawno - ale jak masz immobiliser, to trzeba programować.
Opublikowano

a wiec tak, most odpada, nigdy kosztem przyspieszenia

jezeli zwiekszenie max obrotow moze zaszkodzic to to tez odpada

wiec powiedzcie mi cos na temat zwiekszenia mocy w moim isie, chip, dolot/wylot, jak przy tym mniej wiecj zmienia sie stosunek mocy

poluj na remusa dedykowanego, ale samo to pewnie nic poza dzwiekiem nie zmieni, tzn mocy znaczaco nie da, ale biore dla dzwieku remusa :) a strumienica w miejsce katalizatora, do tego np wklad sportowy k&n, bo do stozka jakos nie jestem przekonany, co o tym myslicie, nie bardzo mam tez zaufanie do chip modyfikacji

Opublikowano
No więc chip poza przesunięciem odcinki również zwiększa moc - tylko, że u mnie bez modyfikacji rozpędzał się do odcięcia, więc jedyna możliwość zwiększenia V-max, to przesunięcie odcięcia - jeżeli w Isie te 213 jest przy odcięciu, to nawet dodanie 100 koni tej prędkości maksymalnej nie zwiększy.
Opublikowano
No więc chip poza przesunięciem odcinki również zwiększa moc - tylko, że u mnie bez modyfikacji rozpędzał się do odcięcia, więc jedyna możliwość zwiększenia V-max, to przesunięcie odcięcia - jeżeli w Isie te 213 jest przy odcięciu, to nawet dodanie 100 koni tej prędkości maksymalnej nie zwiększy.

 

Niestety kolega chcialby jezdzic szybciej czyuli musialby zmienic most a aby nie stracic przyspieszenia dodac mocy. Droga zabawa i uwazam ze niewarto lepiej zmienic auto.

No najtaniej wyjdzie postawic zagle moze bedzie szybciej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.