Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej,

 

130zl to nie duzy koszt, ale wydaje mi sie, ze ta membrana jest ok, faktycznie jest sklejona z plastikiem na krawedziach, ale srodek juz nie jest, srodek ma chyba pracowac, oddychac razem silnikem - przyspieszanie i chamowaniem motorem, tak mi sie wydaje.

JDM FORGED EVIL 446KM @ FLYWHEEL

http://imageshack.us/g/1/9961312/

JDM EVO 6 TME

http://imageshack.us/g/1/9933589/

JDM V3-LIMITED TYPE R FORGED 2.2860cc STROKER

http://imageshack.us/g/1/9861689/

E63 630i

http://imageshack.us/g/1/10087309/

  • Odpowiedzi 79
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

no wiec sprawa wygląda tak

rozebrałem dzisiaj membranę w swojej buni, i co zobaczyłem masę oleju w kolektorze,ale sama mebrama jest czysta łącznie z rurka która leci do separatora,jest czysta i ten układ w moim przypadku działa poprawnie

 

wiec skąd olej w kolektorze?

diagnoza- uszczelniacze zaworów :cry2:

 

i nie pozostaje nic innego jak w przyszłym tygodniu zrzucić walki i wymienić gumki :D

 

 

wymyśliłem sposób na sprawdzenie tego separatora ale musisz mieć stary dekiel od membrany

Opublikowano

Hej,

 

Cos mi sie wydaje, ze u mie tez te gumki polecialy, tylko troche mocniej jak u Ciebie. Sluchaj a jaki masz sposob na sprawdzenie tej membramki?? Jest w niej taki otwor z tylu malutki - dziurka, jak ja zatkalem podczas pracy motoru to porzadnie zaczelo swiszczec. Sprobuj u siebie jak mozesz i powied zmi jaki efekt u Ciebie jest??

JDM FORGED EVIL 446KM @ FLYWHEEL

http://imageshack.us/g/1/9961312/

JDM EVO 6 TME

http://imageshack.us/g/1/9933589/

JDM V3-LIMITED TYPE R FORGED 2.2860cc STROKER

http://imageshack.us/g/1/9861689/

E63 630i

http://imageshack.us/g/1/10087309/

Opublikowano

jak masz stara membranę to odetnij z niej ten króciec do którego wchodzi aluminiowa rurka z silnika wywal membranę i otwór na środku zaślep śrubą i przykręć cały dekiel, a do aluminiowej rurki wciśnij jakiegoś węza i puść go pod auto

pojeździj tydzień i zobaczysz czy dalej sie gromadzi olej w kolektorze,jak tak to gumki na zaworach ,jak nie to ten separator oleju do wymiany

 

 

mogę sprawdzić ale dopiero w poniedziałek

Opublikowano
zamierzałem to zrobić u siebie,nawet przerobiłem już dekiel, ale jak zobaczyłem ze membrana i rurka od separatora jest czysta to zrezygnowałem bo by to nic nie dało
Opublikowano

tak jak myślałem

uszczelniacze wyjechane i twarde,a wymienić je to nie lada wyczyn

 

DEF a ty coś wymyśliłeś :?:

Opublikowano

Hej,

 

Oddalem auto w najlepsze znane mi rece, koleszka juz zdiagnozowal co jest przyczyna i dzisiaj lub jutro dostane info od niego i dam znac gdzie siedzi przyczyna.

JDM FORGED EVIL 446KM @ FLYWHEEL

http://imageshack.us/g/1/9961312/

JDM EVO 6 TME

http://imageshack.us/g/1/9933589/

JDM V3-LIMITED TYPE R FORGED 2.2860cc STROKER

http://imageshack.us/g/1/9861689/

E63 630i

http://imageshack.us/g/1/10087309/

Opublikowano

Hej,

 

Wiesz moze jaka jest wyjsciowa, prawidlowa wartosc cisnienia sprezania w M60???

JDM FORGED EVIL 446KM @ FLYWHEEL

http://imageshack.us/g/1/9961312/

JDM EVO 6 TME

http://imageshack.us/g/1/9933589/

JDM V3-LIMITED TYPE R FORGED 2.2860cc STROKER

http://imageshack.us/g/1/9861689/

E63 630i

http://imageshack.us/g/1/10087309/

Opublikowano

witam

ja mam równo na wszystkich cylindrach po 12,5

a wahać sie morze od 10,5 do 13,5

 

a brak ciśnienia nie ma nic wspólnego z olejem w kolektorze

Opublikowano

Misio,

 

Otoz historia dzisiaj wyszlka na jaw. W zeszlym roku w niefortunny sposob przygrzalem silnik - w upalny dzien zostawilem auto na chodzie na pare dobrych minut i akurat w tym czasie padl silnik od wiatraka klimy ( wypadla w nim szczotka) no i niestety silnik byl pozbawiony dodatkowego chlodzenia, bo jak wiemy wiatrak od klimy tak funkcjhe tez spelnia. Pamietam, ze od tamtego momentu auto zaczelo troszke kulec na wolnych obrotach a z czasem coraz bardziej. Dzisaj wiem, ze ostatnie cylindry w rzedach - one zawsze sa najmniej chlodzone i przy wysokich temperaturach, one najpierw sie poddaja, maja po 5 atmosfer i po probie olejowej rosnie do 9 wiec pierscionki poszly na spacer, a cisnienie idzie w miske olejowa i pompuje olej do kolektora ssacego przez system odpowietrzania komory korbowej, stad jezioro oleju w kolektorze ( 1litr na 500km i roslo!!!!). Co o tym sadzisz???

JDM FORGED EVIL 446KM @ FLYWHEEL

http://imageshack.us/g/1/9961312/

JDM EVO 6 TME

http://imageshack.us/g/1/9933589/

JDM V3-LIMITED TYPE R FORGED 2.2860cc STROKER

http://imageshack.us/g/1/9861689/

E63 630i

http://imageshack.us/g/1/10087309/

Opublikowano

hmm DEF a pisales na poczatku ze pierscionki w 100% sa ok

tez tak mialem dokladnie jak opisywales na poczatku i byly to u mnie wlasnie pierscienie

Opublikowano
hmm DEF a pisales na poczatku ze pierscionki w 100% sa ok

tez tak mialem dokladnie jak opisywales na poczatku i byly to u mnie wlasnie pierscienie

 

Sytuacja wyszla na jaw prawie po rok czau, wiec nie bylo powodu, zeby sadzic, ze to pierscienie, dzisiaj wiem, ze jednak. Szkoda, ze tak pozno mi piszesz o tym, zawsze podal bys kolejna opcje do rozpatrzenia.

JDM FORGED EVIL 446KM @ FLYWHEEL

http://imageshack.us/g/1/9961312/

JDM EVO 6 TME

http://imageshack.us/g/1/9933589/

JDM V3-LIMITED TYPE R FORGED 2.2860cc STROKER

http://imageshack.us/g/1/9861689/

E63 630i

http://imageshack.us/g/1/10087309/

Opublikowano

no wybacz DEF ale dopiero teraz przegladam forum po dosc dlugim czasie..

ja przy wymianie pierscieni rozebralem caly silnik i wymienilem chyba wszystko od uszczelniaczy przez pierscienie po panewki korbowodowe, nie zaluje, silnik juz dotarlem i jest igielka:)

Opublikowano

:cool2:

 

Dzisiaj calkowicie wyciagaja moj z auta, wiec zoabczymy co w nim jest.

 

Loki, wiec mowisz, ze miales to samo?? Olej w ssacym??? Napisz, jak mozesz co tam u Ciebie sie dzialo i dlaczego???

JDM FORGED EVIL 446KM @ FLYWHEEL

http://imageshack.us/g/1/9961312/

JDM EVO 6 TME

http://imageshack.us/g/1/9933589/

JDM V3-LIMITED TYPE R FORGED 2.2860cc STROKER

http://imageshack.us/g/1/9861689/

E63 630i

http://imageshack.us/g/1/10087309/

Opublikowano

skoro masz 5 atmosfer to wszystko jasne

dokładnie tak sie będzie działo

 

ja takiego pecha nie mam i olej po wymianie uszczelniaczy zaczyna znikać z kolektora i jest coraz bardziej suchutki :D

 

trochę kasy pójdzie w remoncik ,proponuje od razu zrobić głowice na glanc

gorzej jak tuleje będą zjechane,to [BAD] ale z tego co wiem to w Czechach je powlekają nikasilem i kasują chyba 200zl od cylindra

Opublikowano
Loki, wiec mowisz, ze miales to samo?? Olej w ssacym??? Napisz, jak mozesz co tam u Ciebie sie dzialo i dlaczego???

 

wiec u mnie zaczalem miec problemy z silnikiem, zalewalo go, nie wiedzialem czym i dlaczego. w koncu zajechalem do konkretnego goscia ktory rozebral silnik i stwierdzil ze pierscienie sa zahartowane.. swiece zarzucalo olejem, przez co nierowno pracowal i gasl, codziennie musialem sprawdzac czy aby czasem nie braklo oleju w silniku...

przy okazji rozebranego motoru sprawdzilem szczelnosc glowicy(przy przegrzaniu mogla peknac) zrobilem szlif glowicy, dotarlem zawory, wymienilem wszystkie uszczelki, uszczelniacze, gumki itp itd

aha w dolocie powietrza mialem sladowe ilosci oleju(podobno to normalne przy jezdzie na lpg)

przepraszam ze moze nie do konca fachowo okreslilem czynnosci ale nie jestem znawca tematu;)

Opublikowano

Misio,

 

Oki, podpytam. Pytnie moje jest nastepujace - jaka metoda ustawia sie rozrzad, czy pozostaje tylko serwis????

JDM FORGED EVIL 446KM @ FLYWHEEL

http://imageshack.us/g/1/9961312/

JDM EVO 6 TME

http://imageshack.us/g/1/9933589/

JDM V3-LIMITED TYPE R FORGED 2.2860cc STROKER

http://imageshack.us/g/1/9861689/

E63 630i

http://imageshack.us/g/1/10087309/

Opublikowano

dobra dzięki już zamówiłem nowe

 

na wale blokujesz kołkiem czyli np wiertło lub blokada z innego silnika który pasuje, a na walki z tylu zakłada sie specjalne blokady,można to ustawić na oko ale jest duże prawdopodobieństwo ze sie machniesz i będą cuda czyli będzie chodził jak traktor

 

komplet nowych blokad to koszt 750 zl

 

w serwisie cię skasują jak za zboże a do tego i tak dadzą ciała

 

masz wyciągnięty silnik,jak sie postaracie to je ustawicie bez blokad

Opublikowano

Nic prostrzego z tym ustawianiem robiłem to u siebie już kilka razy. Proste jak budowa cepa. Bez serwisów, narzędzi serwisowych

suwimarka klucz chyba 17 i do przodu.

Widzę że muszę zrobić fotorelację dla potomnych.

Ps. Piszę o silniku M62B44 bez vanosa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.