Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam walnięty przepływomierz i w związku z tym mam pytanie,czy w trakcie wymiany na nowy MTM muszę odłączyć akumulator.
BMW do końca.
Opublikowano (edytowane)
po wymianie przepływomierza znikła dziura w mocy (2000-2500 mph) ,teraz bunia ciągnie w całym zakresie obrotów.Czy po tym zabiegu muszę zresetować kompa i czy mogę to zrobić po przez odłączenie akumulatora. Edytowane przez Kuba3.5
BMW do końca.
Opublikowano

:search:

1) odłączamy aku - najpierw minus , potem plus

2) zabezpieczamy aku ,zeby kable w zaden sposób go nie dotkneły wywołujac spiecie

3) przekrecamy stacyjke w pozycje 2

4) teraz musimy połączyc kable aku na przynajmniej 10 minut - to spowoduje zresetowanie kondensatorka ECU/TCU

5) po upływie tych, dajmy na to 15 minut , wyjmujemy kluczyk ze stacyjki, na nowo podłączamy aku : "+" potem"-"

6) uruchamiamy silnik i pozwalamy mu chodzic na biegu jałowym przez 5 minut

7) wyłączamy go na , ponownie, 5 minut

Cool teraz uruchamiamy ponownie i ruszamy - na najnizszym mozliwym biegu

( zaleznie od typu skrzyni ) przyspieszamy przez cały zakres obrotów( do przynajmniej 5000 rpm) i potem pozwalamy autu samodzielnie wytracic obroty az do obrotów biegu jalowego - i tak trzykrotnie

9) nastepnie znów zatrzymujemu auto i pozwalamy pracowac na biegu jałowym przez 5 minut

Opublikowano
Po wymianie przepływomierza dziura w mocy znikneła ale pojawiło się zadławienie na 1500mph ,głównie na 4 biegu.Proszę o rade.
BMW do końca.
Opublikowano
Byłem dzisiaj na kompie ,i niestety nic nie pokazał, żadnych błędów.Spalanie wzrosło o 2 l.Mechanik stwierdził że wszystko jest ok.Ja odczuwam o wiele mniejszą moc.Jakieś sugestie.
BMW do końca.
Opublikowano
Byłem dzisiaj na kompie ,i niestety nic nie pokazał, żadnych błędów.Spalanie wzrosło o 2 l.Mechanik stwierdził że wszystko jest ok.Ja odczuwam o wiele mniejszą moc.Jakieś sugestie.

 

chyba szukasz dziury w calym :twisted:

Opublikowano

Nie prawda, masz cos jeszcze zwalone w autku, nie ma co zwalac na przeplywke MTM ze nie jest Boschem :lol: .

 

Ja mam MTMa i silnik mi pracuje idealnie, ciagnie bez zadnych "dziur" . Na uszkodzonym boschu spalanie mialem takie samo a nawet wyzsze o 0.5 litra, a auto bylo takim mulem ze mysle 90KM to max mialo .

 

Nic nie resetowalem po montazu, zamontowalem i juz :) .

 

W twoim przypadku wg mnie :

 

1. Masz zly nr przeplywki wlozony MTM'a .

 

2. Twoje auto wymaga adaptacji przeplywki w ASO - zdarza sie i tak .

 

Pewnie auto Ci pali teraz z 9 litrow, takze na bank cos jest nie halo .

 

Moja ma zmierzone 140 KM i 310 Nm na przeplywce MTMa - to 320d 136 KM i pali przy normalnej jezdzie 7.0 przy cisnieciu 7.5 - 7.8 l.

 

pozdr.

Piotrek

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
aha odepnij EGR - to moze pomoc naprawde . Ja mam wypiety .
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
Po wymianie przepływomierza dziura w mocy znikneła ale pojawiło się zadławienie na 1500mph ,głównie na 4 biegu.Proszę o rade.

 

Wg mnie to raczej normalne ze przy 1500 rpm na 4 sie zadlawi ... za duzy bieg za male obroty

Były:

E30 324d '87

E36 325td '91

E36 318tds '96

Passat B5 1,9 TDI '97

E46 320d '00

Audi A4 1,9 TDI Multitronic '03

Mazda 6 1,8 '05

E46 320d '03

Opublikowano
czy zamiana elektrozaworów od turbiny i EGR nie ma wpływu na prace silnika.

 

Są te same także nie ma problemu, a przy okazji można sprawdzić który dobry

Były:

E30 324d '87

E36 325td '91

E36 318tds '96

Passat B5 1,9 TDI '97

E46 320d '00

Audi A4 1,9 TDI Multitronic '03

Mazda 6 1,8 '05

E46 320d '03

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.