Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Panowie jak w temacie, ostatnio zwróciłem uwagę na to iż w czasie jazdy jesli (obojętnie na jakim biegu) dodaję gazu to pod nogą czuję jak drzy pedał sprzęgła, jakbym miał pod nią telefon z włączoną wibrą. Nie jest to drżenie w skutek obluzowania się pedału sprzęgła ponieważ takie drżenie czuć jedynie po lekkim naciśnięciu sprzęgła kiedy jescze nie dochodzi do wysprzęglenia. Kiedy ujmuję gazu objaw mija, tak samo jak sie kulam na luzie. Sprzęgło się nie ślizga, ale obiawiam się że to może łożysko oporowe sie kończy, czy ktoś miał takie objawy i jak to usuną. Dzięki z góry za odp. tylko bardzo proszę o w miarę konstruktywne a nie wróżone
Opublikowano
Docisk kolego na 100 % (fusy z kawy mi to powiedziały) :twisted2:
http://www.bmw-sport.pl/images/signatures/1868313008478371b841670.gif
Opublikowano
nie straszcie mnie bo dopiero co wydałem 1300 na taile, nie zeby się coś zepsuło ale systematycznie jak jakaś lewa kasa wpadnie to wymieniam części, które wyglądają już na lekko wysłużone. A tu jeszcze docisk! A jak docis to i tarcza i łożysko bo sie może okazać że za dwa miechy się coś rozleci, łooo boże, biednemu to zawsze wiatr w oczy. A miałem montować pc-ta do auta z panelem dotykowym, z gps-em i stałym podpięciem do kompa auta, a tu zonk. Ale dzięki panowie za podpowiedź
Opublikowano
E kolego widzę że nie jest źle (na bogato) jak kasa wpływa.Ale powiem ci ze dobrze robisz jak inwestujesz lewiznę w bunie. :cool2: Na pewno warto. :twisted2:
http://www.bmw-sport.pl/images/signatures/1868313008478371b841670.gif
Opublikowano
Jak wczoraj czytalem ten temat to myslalem ze dobrze ze to nie u mnie. Wszystko cacy bylo az tu nagle... Wracam dzis z pracy i tak jak w opisie... Tylko ze u mnie to jest w momencie juz koncowego puszczania sprzegla. Tak prawie u samej gory. Jak juz zaczyna brac jest ok ale pare milimetrow wyzej i faktycznie wrazenie jest jakbym trzymal noge na telefonie z wlaczona wibra. Jak pech to pech bo wlasnie mialem dzis drukowac kartke na szybe ze sprzedam. Krotkie pytanie jest takie czy z tym mozna pojezdzic tak ze dwa tygodnie bez ryzyka bo aktualnie nie smierdze groszem zeby sie brac za wymiane.
O Tempora! O Mores!
Opublikowano
Miałem to samo wymieniłem nowe kąpletne sprzełgło gume wał szkrzynia i podpore wału i nic. Wina chyba w dwumasówie. Przed wymianą sprzęgła było ok
Opublikowano

Mam nadzieje ze to nie kolo dwumasowe wlasnie. To raczej bedzie lozysko bo przeciez dwumasowka tak nagle nie da takich objawow.Juz sie boje jezdzic troche :cry2:

Tak przy okazji czy ktos sie orientuje ile teraz komplet tarcza lozysko docisk moze kosztowac?

O Tempora! O Mores!
Opublikowano
Panowie jeszcze jedno pytanie. Czy od razu lepiej skonczyc jazde i beatke do doktora czy moge sie jeszcze chwile poturlac bez wiekszego ryzyka? Musze cholera jakos do pracy jezdzic a poza tym chwile bede czekal na czesci.
O Tempora! O Mores!
Opublikowano
Możesz spokojnie jezdzić piszesz że to może łożysko oporowe sie kończy jakby tak było to byś miał szum i stukanie z okolic skrzyni
Opublikowano
Dzisiaj sprawdziłem jeszcze raz temat z drżeniem pedału sprzęgła, i numer jest taki że jak zimny silnik jest to to drżenie jest praktycznie niewyczówalne, dopiero jak się silnik zagrzeje to są troszkę mocniejsze. Czy to normalne przy walniętym docisku?? Może to coś innego?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.