Skocz do zawartości

POMOCY 318TDS


Jarek15

Rekomendowane odpowiedzi

Witam przejrzałem wszystkie posty ale nie znalazłem odpowiedzi na mój a mianowicie wydaje mi się ze moje BMW 318TDS jest mułowate a do tego chodzi jak traktor w środku i na polu tez przy włączonym radiu non stop słychać silnik jak klekocze czy te silniki już tak mają po drugie bardzo powoli sie zbiera już golf II na 1.6TD sie szybciej zbiera a i max to 160 i to bardzo ciężko turbina niby po regeneracji a dodam ze posiadam to auto od dwóch tygodni.
BMW- BENDZIESZ MUSIAŁ WYPRZEDZIĆ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witaj Jarek 15 !!!

Trochę zbyt ubogi jest twój opis odnośnie objaw w twoim aucie. Zbierz wszyskie swoje spostrzeżenia i dokładnie je opisz, bo z obecnego opisu można wywnioskowac zarówno źle wyregulowaną pompę, ,,padający" nastawnik pompy,uszczelkę pod głowicą lub głowica a dokładniej przedmuchy na zaworach. Sprawna turbina to nie wszystko.

napisz m. in. :

-czy masz olej w układzie dolotowym powietrza

-orientacyjne spalanie

-czy skaczą ci obroty silnika

-czy kopci,a jeżeli tak to jakiego koloru jest dym

-czy ubywa ci płynu chłodzącego itp:.

Jeżeli zadasz sobie trochę trudu i zrboisz dokładny opis, odpowiedzi przyjdą same i nie będziemy się bawic na forum w zgadywanki. W końcu jesteśmy tu po to ,żeby sobie pomagac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jadę do gościa który naprawia same disle i jest w tym naprawdę obeznany zobaczę co powie a co do odp spalanie w normie płynu chłodniczego nie ubywa nie wiem czy jest olej w układzie dolotowym bo nie sprawdzałem głównie mi chodzi o tą głośne prace silnika a i co dodam jak go kupowałem to było w ciul oleju na turbinie ale gościu powiedział ze właśnie turbina była po regeneracji i tam sie tak opaćkało ale umyłem silnik i rzeczywiście nie cieknie a i potrafi zakopcić na czarno
BMW- BENDZIESZ MUSIAŁ WYPRZEDZIĆ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witaj miałem podobna sytuacje kiedy wjechałem w dosyc duża kałuże silnik nabrał wody i........... skrzywił sie korbowód silnik wtedy strasznie głośno chodził trzesło nim a z rury to tylko czarny dym i niestety kapitalny remont silnika
przedni napęd jest dla dziewczyn...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no kolego bez przesady to już by na pewno chodził jak traktor silnik ma tam jakąś dynamikę i nie kopci aż tak strasznie a silnikiem nie rzuca a dodam ze jak dzisiaj mu depnąłem konkretnie na 1 biegu to nagle zaczęło coś szarpać przestraszyłem sie ze coś sie już zepsuło i po chwili spuszczenia go z z gazu i jazdy na 2 tyś obr wszystko wróciło po chwili do normy i tak było z dwa razy dziwne to dla mnie co by sie mogło stać :?: :?: :?:
BMW- BENDZIESZ MUSIAŁ WYPRZEDZIĆ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzieś na forum znalazłem żeby przeczyścić wężyk do czujnika ciśnienia w kolektorze, wychodzi on od dołu kolektora i idzie do czujnika znajdującego sie przy filtrze paliwa od strony wtyczki diagnostycznej.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jarek , sprawdz dokladnie dolot czy nie masz jakichs nieszczelnosci, ja mialem dokladnie takie same objawy, mulowate jak cholera, na 2000 obr. silnik wyl jakby mial z 4000. Okazalo sie ze moj (byly juz) mechanik-magik przy grzebaniu w aucie zle zalozyl gume od dolotu i wiekszosc powietrza uciekala bokami, tak wiec sprawdz szczelnosc dolotu :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.