Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam z następnym problemem :( Otóż jadę sobie 524td wszystko oki a tu nagle kontrolka od ładowania się zapala i temp w prawo, czyli jasne ze pasek się urwał, prawdopodobie za mocno go naciągnołem i strzelił :duh:

I tu nasówa mi się pytanie, czy mogła mi pęknąć głowica? Wskazówka wychyliła się od srodkowej kreski może 5 mm ale troche płynu wyżuciło przez nadmiar tak ze zbiorniczek wyrównawczy pusty do węży, a jak scisnołem górny wąż to trochę się cofneło do zbiorniczka tak ze chyba dużo nie wywaliło tylko zbiorniczek

Oczywiscie nie dałem autku odrazu ostygnąć bo ponoć tak lepiej jak stopniowo stygnie a nie odrazu I na co zwrócic uwagę jak po założeniu paska zapalę samochód? Pozdrawiam

Opublikowano

Co oznacza, że nie dałeś od razu ostygnąć?

 

Tak czy inaczej - rozumiem, że płynu nie uzupełniałeś od razu... stawiam na to, że na szczęście nie masz pękniętej głowicy. Załóż pasek z odpowiednim naciągiem i kontroluj podczas spokojnych tras poziomy oleju i coolanta, oczywiście temperaturę i jakość oleju.

Pozdrawiam.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
tzn ze za około 10 min zapaliłem autko na chwilke 1 min moze 2 ale wskazówka była juz na środku ( kilku mechaniorów mówiło ze tak jest lepiej jak) a czy jak wyżuciło płyn tzn zagotował się tak?
Opublikowano
tzn ze za około 10 min zapaliłem autko na chwilke 1 min moze 2 ale wskazówka była juz na środku ( kilku mechaniorów mówiło ze tak jest lepiej jak) a czy jak wyżuciło płyn tzn zagotował się tak?

na goracym silniku jak odkrecisz korek zawsze wywali ci plyn :shock:

Opublikowano
Nio założyłem pasek dolałem płynu, zapaliła ładnie zagrzała się do temp pracy, pojeżdziłem troche i chyba wszystko ok, wskazówka na środku i ani drgnie, nie puściła zadnego dyma z mocą też wszystko ok. Myślałem ze to może przez pompe pasek urwało ale tem strumyczek czy jak to sie tam zwie jest i jak dodam gazu to bardziej sika. Proszę powiedzieć na co juszcze zwrócić uwagę jak trochę pojeżdze Pozdrawiam i proszę o diagnozę czy jast ok
Opublikowano

A ja mam pytanie czysto teoretyczne.

 

Przy przedmuchach w układ chłodzenia węże będą twarde jak kamień czy ciężko je będzie ścisnąć?

Wiem że to zależy od rozległości pęknięcia itd. ale chodzi mi o to jak jest najczęściej.

Zakładając oczywiście że płyn jest w porządku, tzn wlano tyle ile powinno być.

Opublikowano
Jawor to jest wlasnie pojecie wzgledne. Troche moga sie pompowac i weze moga byc nieco twardsze niz po postaju nocnym. Jednak trudno opisac z jaka sila nalezy je scisnac aby jednoznacznie stwierdzic czy jest wszystko OK.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.