Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Cały czas byłem użytkownikiem japońskich silników i tam po osiągnięciu max obrotów czułem i słyszałem charakterystyczne odcięcie obrotów!!.W mojej buni jest inaczej,po wejsciu na około 6500tyś obrotów i zmianie na wyższy bieg jest inaczej,tak jak by auto nagle słabło!!!i zwalniało a ma przecież niższe obroty niż przed chwilą na niższym biegu,więc to nie koniec obrotów,powinno ciągnąć!,to trwa kilka sekund po czym auto znów zaczyna przyspieszać,aż do momentu osiągnięcia tych 6500tyś i znów to samo,co to jest?,czy tak powinno to wyglądać,to moje pierwsze BMW i nie wiem jeszcze jak silniki w tych autach się zachowują! :)
Opublikowano
lpg jest??

 

ale jakby nie było....najgorsza wersja - wałek się kończy

najlepsza - kable, świece, hymm...

to tak na oko:D bo nie do końca cię rozumiem

 

 

Nie LPg nie ma,ale tak autu do osiągnięcia tych obrotów mocy nie brak,braknie mu dopiero przy tych 6500 i jak zmienie bieg,to musi chwile "odsapnąc" żeby dalej jechać,czyli pedał w podłoge a on robi"eeeeeeeeeee" :jawdrop:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.