Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czasem mam tak,że gdy się zatrzymam to zaświeca się kontrolka trybu awaryjnego skrzyni i wtedy jakoś tak słabiej jeździ tak jak by nie było mocy.Wtedy zatrzymuje się,gaszę silnik,włączam go ponownie i wszystko działa tak jak powinno.Parę razy mi to się przytrafiło.Nie wiem kiedy był wymieniany olej w skrzyni,więc pewnie bedzie trzeba od tego zacząć.W związku z tym może ktoś mi poleci warsztat z okolic Olecka,Ełku,Białegostoku,który specjalizuje się w automatach BMW.
Opublikowano
Witam mi jak wyskoczył błąd skrzyni automatycznej to okazał sie że poszedł potencjometr na przepustnicy taki dziwny objaw
Opublikowano
Przyczyn może być kilka, najczęstrzą jest poslizg konwentera i skrzynia przechodzi wtedy w tryb awaryjny, wtedy to konwenter do wymiany lub regeneracja starego. Skrzynie mozna sprawdzić elektronicznie, ale tylko w warsztacie który dysponuje oprogramowaniem do BMW , odbywa się to w trakcie jazdy samochodem, sprawdzą wtedy poszczególne zawory , działanie całej elektroniki, prędkość obrotową silnika i skrzyni czy się pokrywają .
Opublikowano
Kolega podłączył moje BMW pod komputer,sprawdził skrzynię i pokazał się błąd ELEKTROZAWÓR SPRZĘGŁA. :( Ale sprawdzał to na postoju,a nie podczas jazdy.
Opublikowano
tzw.Lock up ,blokowanie konwentera, w tym przypadku moze być jednak konwenter, dlatego że konwenter blokuje się po zmiane biegu 4-5 , a przy uszkodzonym Lock up;e , skrzynia zmieni bieg na niższy i przejdzie w tryb awaryjny i wtedy odczucjie jest jakby auto nie miło mocy i rusza chyba z trzeciego biegu
Opublikowano
sprawdz to jednak jeszcze w trakcje jazdy z podłączonym kompem, bo sam odczyt błędu to z mało , zobacz jeszcze jak rusza z 1 go biegu tzn. włącz na 1szy bieg ale tak żeby skrznia nie zmieniła na 2 bieg i jedz do prawie max obrotów i tak samo na 5 biegu , jeśli skrzynia w któryms przypadku włączy sie w tryb awaryjny to konwenter jest uszkodzony, a w nim Lock Up
Opublikowano
Grzegorz Burlinski dzięki,ale jak mam włączyć na 1 bieg i jak na 5? :D chodzi ci o to,że przełączyć na D i powoli jechać w/g twoich wskazówek,potem jak już się przełączy na ostatni bieg to tez powoli na maxa? :shock: aż ile fabryka da?Dodam też,że czasem wydaje mi się że zbyt długo czaka skrzynia,aż przełączy na ostatni bieg.Może mi się tylko tak wydaje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.