Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jestem od niedawna uzytkownikiem takiego auta.prosil bym o pomoc.po pierwsze pa wlaczeniu cieplego powietrza w climatroniku zacyna w aucie strasznie smiedziec jakby spalanym olejem :zlosc: moze ktos podpowie czym to jest spowodowane?

drugi problem to zapalajaca sie kontrolka od oleju tuz po przekreceniu stacyjki.pali sie chwile i gasnie co to mozesz oznaczac?sprawdzalem olej jest max.i trzeci problem jak autko jest zimne to fajnie ciagnie jak silnik dostanie troche temperatury to jest jakby troche przymulone.z gory dziekuje za podpowiedz dodam ze mam z ta marka pierwszy raz stycznosc i nawet najprostsze rady moga pomoc :cool2:

Opublikowano
drugi problem to zapalajaca sie kontrolka od oleju tuz po przekreceniu stacyjki.pali sie chwile i gasnie co to mozesz oznaczac?

 

Może ktoś poduszki podpiął pod kontrolkę oleju albo coś innego ... :norty:

Były:

E30 324d '87

E36 325td '91

E36 318tds '96

Passat B5 1,9 TDI '97

E46 320d '00

Audi A4 1,9 TDI Multitronic '03

Mazda 6 1,8 '05

E46 320d '03

Opublikowano

traxi - użyj opcji SZUKAJ a znajdziesz odpowiedzi na wszystkie trzy pytania :wink:

 

Zapach spalin w kabinie to najprawdopodobniej nieszczelny układ wydechowy - spaliny przedostają się do komory silnika a potem do kabiny.

 

Kontrolka oleju, która gaśnie po chwili - też znany 'problem'.

 

O 'zamuleniu' 320d też była cała masa tematów.

Przeczyść dolot, zaworki od EGR i Turbo, sprawdź czy dobrze działają, sprawdź przepływomierz...

 

Tak więc Szukaj :wink:

 

Dzięki Bogu nie miałem żadnego z 3 w/w problemów w swojej 320d :)

E46 320d 175 PS@365Nm ...by Rogalotti
Opublikowano
sam w sobie trzeci problem ktory opisujesz to jakby typowe przegrzanie silnika, jesli silnik przykladowo ma normalna temperature pracy 90 i podgrzeje sie do 110-120 to nagle slabnie i to calkiem sporo. Czy Twoj silnik nie przegrzewa sie? Czy wskaznik temp silnika nie podchodzi pod czerwony?
Opublikowano
dzieki chłopaki za jakikolwiek odzew :D .jesli chodzi o przymulenie nie koleg nic sie przegrzewa i temperatura nie dochodzi do czerwonego.bunka poprostu jest zywsza zaraz po ruszeniu przy zimnym silniku,jak osiagne wlasciwa temperatura to jakby byla troche przymulona :( .nie wiem czy to sa wlasciwosci tego silnika ze na malych obrotach sie slabo zbiera dopiero trzymajac ja wyzej mozna :cool2: pojezdzic?wczesniejsze auto focus 2 litry 16 130 i mam wrazenie ze jakby sie zbieral lepiej.jesli chodzi o smrod mowisz o nieszczelnosci ukladu wydechowego-mi tylko smierdzi przy wlaczonym na grzanie klimatroniku :mad2: ,jesli wylacze lub chlodze jest ok :clap: wiec to nieszczelnosc czy nie?a jesli chodzi o kontrolke oleju to gasnie po przejechaniu jakis 10 metrow szukalem postu do tego ale nie znalazlem :doh: .zgory dzieks za pomoc :worried:
Opublikowano
Jezeli chodzi o kontrolkę oleju to u mnie jest tak samo i jest to najprawdopodobniej zepsuty czujnik oleju. BMW lubi wysokie obroty czy to benzyna czy diesel musisz się do tego przyzwyczaić. Co do spalin w aucie to sprawdź sobie złącze elastyczne wydechu była już o tym mowa- poszukaj :search: .
BAYERISCHE MOTOREN WERKE

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.