Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam taki problem, auto zaczelo dziwnie pracowac, specyficzna praca r6 czyli stabilna jak pociag na szynach zostala zastopiona jakby bulgotaniem..... Wydech jest w pelni zdrowy, swieczki OK, caly osprzet rowniez. Przebieg auta to 325K. Silnik jest zdrowy. Do tego zaczal palic jakby wiecej... Moje podejrzenia padly na zabity katalizator, bylem na analizie spalin i dowiedzialem sie, ze nie stwierdza mi dokladnie bo mam dwu rurke z tylu.... Nie chce go od razu wycinac, da sie jakos go obadac czy zyje?
Opublikowano
Zauważyłeś, że auto gozej chodzi?
BAYERISCHE MOTOREN WERKE
Opublikowano

Kontrola katalizatora jest możliwa do wykonania na analizatorze spalin, oraz po kontroli zewnętrznej układu wydechowego. Przy zapchanym katalizatorze należy w miarę możliwości porównać temperatury wejścia i wyjścia rur wydechowych (przy kompletnej niedrożności wejście jest gorące - wyjście letnie/zimne). Kontrolę najlepiej wykonać po uruchomieniu zimnego silnika, ponieważ na gorącym można sobie zrobić coś złego :nienie:

Powodów spadku mocy może być wiele, dlatego na początek warto podłączyć komputer diagnostyczny

Galeria moich pojazdów i ich historia

http://img149.imageshack.us/img149/6353/podpisoj3.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.