Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam potrzebuje odpowiedzi stuprocentowej bo zdania sa podzielone ! Mialem zwarcie na sadzie,wymiania nie wiele pomogla,auto chodzilo rowno,palilo w normie,ale nie mialo przyspieszenia.Od dolu slabo sie wkrecala, rano po odpaleniu falowaly mi obroty przy kazdej krzyzowce dopiero po nagrzaniu problem znikal diagnoza - padl tez sterownik.Kupilem inny o tym samym numerze,koncowka 405 moje BMW to E34 M50 2,5 L bez vanosa zalozylem i auto chodzi teraz.Wkreca sie,falowanie zniknelo i obroty sa bardziej stabilniejsze na tamtym.Auto chodzilo rowno ale co kilka sekund byl taki momet tak jak by wypadal z zaplonu teraz chodzi idealnie,ale okazalo sie ze ten sterownik co kupilem wedlug numeru karoseri jest z E34 ale 2,0 ?? Wiec moje pytanie do was: Czy te sterowniki sa takie same?Nie ma to wplywu na przyspieszenie ? Jedni mowia,ze to nie mozliwe ze wogule odpalila inni mowia ze mam M50 2,0 i ktos zmienil filtr powietrza, przeplywke i gume w dolocie, napiszcie cos bo nie wiem co mam robic ,czy zmienic tylko chipa z tamtego zepsutego ,czy szukac takiego kompa tylko ze z 2,5 L Dlaczego w E34 M50 2,0 i 2,5L sa takie same kompy z identycznymi numerami,jest tutaj ktos kto mi odpowie konkretnie na to pytanie ? I jeszcze druga sprawa.Po uruchomieniu niva brakuje mi oleju w zbiorniczku i teraz jaki zalac ?Tam na korku pisze CHF 7.1 jest czerwony,gosc w sklepie mowil ze nie ma takiego czegos ,ze jeszcze nigdy nikt go o taki nie pytal i zaproponowal mi taki FEBI 02615 moge takie cos tam dolac ??
Opublikowano
wyminilem juz 6 cewek,sonde wkoncu kupilem nowke ,bo na innych byla kicha,tylko ta podpasowala 0258005322 brana z foty :) przeplywka wkoncukomp i zaczela pracowac idealnie ,ale komp jest z E34 2,0 a ja mam motor 2,5 wiec !!!!!!!!!!
Opublikowano
ale ja nie pytam o wypadanie zaplonu, bo to byla wina kompa przez zwarcie sady rozumisz wszystkie 4 kable od sadsy zetknely sie razem,zwalily sonde i kompa,po zmnianie kompa auto chodzi tak jak pisze wyrzej,ale jest od 2,0 a ja mam 2,5 teraz kreci sie mometalnie ale nie ma tego walniecia od 3,5 tys i nie wiem czy ja juz sie tak przyzwyczailem ze mi malo juz pod maska :) czy ten komp z 2,0 mi tak maci o to mi tylko chodzi tylko tego chce sie dowiedziec wiec piszcie cos wkoncu kto cos wie na ten temat moze cos zarazem zdzialamy
Opublikowano
sorry ludzie za pisownie ,jestem wypity juz,ciesze sie ze wkoncu auto zaczelo chodzic i ze sam do tego doszedlem, mechanicy to mi wymieniali zeczy ktorych wogule nie trzeba bylo ruszczc i teraz mam 6 cewek i przeplywke luzem :P
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Opisz typ tych cewek i przepływki jeśli byś maił zamiar się ich pozbyć.

Ja chętnie odkupię sprawne cewki a przepływka u mnie się też kończy

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.