Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich!

 

Mam problem z gaśnięciem samochodu.

Kupiłem 3 lata temu BMW E36 318iS Coupe M42(auto nie ma i nie miało założonej instalacji gazowej). Po pewnym czasie zauważyłem falowanie obrotów od 600 do 900 po paru minutach obroty się ustatkowały) przy 2 odpaleniach auta z rzędu obroty spadały do 0(tzn. falowały i po 3sekundach spadły do 0. Jedyna metoda odpalenie i po gazie). Tydzień temu sytuacja znacznie się pogorszyła auto odpala (obroty 900) i gaśnie (obroty nagle spadają do 0).

 

Przeczytałem wszystkie możliwe posty na temat falujących obrotów silnika ale nie znalazłem żadnej podobnej sytuacji. Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuje…

Opublikowano
wg mnie siedzi sonda lambda... szkoda że nie masz gazu wtedy łatwo by było zwalić wszystko na instalacje... możliwe ze zasilanie nie chodzi jak trzeba i sie dławi... a nie zauważyłeś ze muli na obotach?
Opublikowano

mam ten sam problem co kolega falujace obroty nagle gaśnie odpalanie na gazie dopiero zaskoczy gazu nie mam

a co do zbierania u mnie muli niby 1,8is 140 kucy ale opel astra I mnie bierze jak nic....

Opublikowano
Samochód nie muli chodzi jak żyleta. Problem tkwi tylko i wyłącznie przy odpalaniu. Podczas jazdy zachowuje się normalnie. Co robić w tym przypadku???
Opublikowano
Mój brat kupił ostatnio Compact 318 ti '95 i podobne objawy ma , na obrotach faluje, gaśnie w trakcie jazdy po naciśnięciu sprzęgła, ale nie zawsze. Czasem chodzi równiutko i bez zastrzeżeń a za chwilę znowu świruje czasem czuć benzynę. Komputer pokazał sondę lambda, wymieniliśmy ,coś tam pomogło ale to jeszcze nie to. Świeczki i kable ok a pomimo to klapa. Głupio mi bo to ja namówiłem go na tę markę a teraz jestem bezradny, najgorsze że brat pracuje w delegacji a autkiem jeżdzi bratowa i narzeka. Aha jeszcze czasem jest problem z odpaleniem jak rano odpali i nie doda się gazu i zgaśnie to drugi raz odpalić graniczy z cudem. Proszę o rady.
Opublikowano
zrobic trzy operacj : 1 , wyczyscic krokowe silniczki ! 2. sprawdzic przewody dochodzace do czujnika polorzenia przepustnicy ( CZESTO sie urywaja pod gumka ) 3 . wymienic po sprawdzeniu czy nie jest trafiona sada lambda (ZAKLADAMY ORGINALNA zakupiona w servisie do tego modelu )
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
U mnie bylo to samo: wymienilem swiece, przewody ws i filtry i prawie ok, jedynie spalanie ogromne bo komputer pokazuje 15/100 :( w miescie a jezdze na benzynie tylko.... czyzby sonda poszla?
Life is simple. Make choices and don't look back... zwłaszcza z BMW ;)
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Witam

Podepne się, korzystając z podobnego tematu :)

Auto samo gasło na niskich obrotach, i chodziło jak traktor, syczało... jednym słowem podobne objawy jak u autora tematu :( po godzinach czytania for, przeglądania silnika, i sprawdzeniu wszystkiego co sie dało ;) przypadkiem zauważyłem, że jeden z gumowych węży jest odłączony :mad2:, po podłączeniu oczywiście wszystkie problemy znikneły :D, jednak nadal zastanawia mnie od czego jest zaznaczony na czerwono wąż (m42 318is) i czy nie powinien on mieć opasek zaciskowych na końcach?

http://images31.fotosik.pl/350/67d38ee2ccaabab3m.jpghttp://images25.fotosik.pl/263/10488810c057e68em.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.