Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich klubowiczów.

 

Mam spory problem z autem, postaram sie go opisac w maire dokladnie.

Bmw E46 2.0 diesel 1999 rok 230 tysi przebieg.

 

Wczoraj wieczorem jechalem na obwodnicy ok 140km/h depnalem gaz a auto przestalo przyspieszac, jechalo tak jak z wlaczanym tempomatem( nie mam go w swojej wersji) i nic wiecej. Odpuscilem gaz i wychamowalem do 80... jadac tak moze z minute, wcisnalem gaz i auto znowu jechalo jak zawsze... do 140 i dalej brak mocy...

Obralem pierwszy zjazd, patrzac w lusterko i widzac wielka chmure bialego dymu !

Postawilem autko na parkingu ,na wolnych obrotach wali z rury dymem, dodam gazu jest poprostu masakra tworzy sie chmura i nic nie widac na calej ulicy !

 

Stan oleju -taki jak był

Auto -przyspiesza ale jest delikatnie przymulone

Zbiorniczek z plynem chlodzacym - delikatnie ubywa !

Dym ktory wydostaje sie z rury jest bez zapachu -nie smierdzi olejem, ale tez nie wyglada na pare - jest zagesty.

 

I teraz mam zagwostke :

Rozmawialem z mechanikiem i powiedzial mi ze nie spotkal sie zeby walnela jakiemus z jego klientow uszczelka pod glowica w modelu e46 2.0d. Dodam, ze autko nie bylo przegrzane trzymalo normalna temperature.

 

Czy turbina jest chlodzona w BMW tez wodą ?

 

Dajcie mi jakies podpowiedzi bo jakos nie widzi mi sie wymiana tej uszczelki, moze ktos mial cos podobnego...

 

pozdrawam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.