Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

jak wygląda temat zmiany bębnów na tarcze z tyłu w E36? Co trzeba zmienić, jakie są orientacyjne koszta?

 

Jeśli był taki temat, proszę o pomoc w szukaniu...

Opublikowano

Poszukaj :search: bo było napewno kilka razy już.

 

A kupić musisz najlepiej cały kompletny wahacz z tarczą, zaciskiem itd. No i jeszcze linkę ręcznego musisz zmienić.

Opublikowano
Jak masz kompacta jak w podpisie to dodaj że to do compacta, bo compacty E36 to inna bajka....... niewiele rzeczy maja wspolnych z e36 sedan, touring czy coupe a wahacze tylne to już są zupełnie inne
Opublikowano
szkoda zabawy - do wymiany całe piasty i czujniki abs'u, do tego dochodzi zacisk i tarcza. Skoro fabryka zamontowała bębny to tak ma być, montując tarcze poprawisz skuteczność hamulców z tyłu co może skutkować myszkowaniem podczas hamowania, musiałbyś zmienić stosunek siły hamowani przód\tył ogólnie szkoda kombinować, następnym razem kupując szukaj autka z tarczami z tyłu
Opublikowano
Drogi temat kolego (te tarcze z tyłu).Ale jak tylko i wyłącznie dla siebie to warto.
http://www.bmw-sport.pl/images/signatures/1868313008478371b841670.gif
Opublikowano
W 316 raczej bębny są wystarczające, ale rozumiem, że tarcze to będzie taki bajer :)
Opublikowano

Dlaczego nie??????

 

Najlepsze że kolegi nikt nie spyta czemu chce tarcze z tyłu... Co jeśli zrobil sobie np, swapa na 2,0 albo 2,8? Wtedy tarcze z tyłu to obowiązek!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.