Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

świeżo kupione auto e34 2.0 93r, cos delikatnie cykało w silniku.

Jak wracałem do domu uchyliła mi się maska (chyba nie zatrzasnełem).

Było ciemno, padał deszcz, jechałem powoli i nic mi nieprzeszkadzalo (nowy nabytek) zauważyłem dopiero na stacji benzynowej.

Teraz dźwięk jest głośniejszy, cos w okolicach zaworów. Czy wilgoć lub woda mogła coś uszkodzić ? Rozregulować ?

Stuka raczej jak zawory przez caly czas jazdy, do tego chyba pasek klinowy szumi.

Co to mogło by być ? Ewentualnie prosiłbym o namiar na kogos w warszawie kto mógłby zajrzeć.

Pozdrawiam

Było E-34 1988

Diamant Schwarz Metallisch


Zapraszam: http://www.aerograf.kalisz.pl

Opublikowano
Raczej nie, ale proponuję wymianę oleju bo cos mi sie wydaje ze albo któs dawno nie zmieniał albo przygotował auto na sprzedaz. Jesli zrobisz to szybko i wyjdzie ze jest cos nie tak masz szanse odzyskac pieniadze za auto.
Bandite Motor Wagen
Opublikowano
Raczej nie, ale proponuję wymianę oleju bo cos mi sie wydaje ze albo któs dawno nie zmieniał albo przygotował auto na sprzedaz. Jesli zrobisz to szybko i wyjdzie ze jest cos nie tak masz szanse odzyskac pieniadze za auto.

nie chodzi o to żeby sprzedawać tylko jeśli to nie jest nic poważnego to szybko zrobić i jeszczę się nią nacieszyć ;)

Jak macie jakies pomysly to chętnie poczytam.

Było E-34 1988

Diamant Schwarz Metallisch


Zapraszam: http://www.aerograf.kalisz.pl

Opublikowano
Chodzi oto ze czasem ktos sprzedaje auto bo cos sie z nim dzieje. Zalewa "doktora" i na giełdę czy do ogłoszenia zastzregajac ze olej był dopiero co zmieniony. Dopiero po wymianie oleju okazuje sie ze nie wszystko jest zgodne z tym co ktos mowił... Ale po roku mozesz sie zwracac o zwrot kasy do samego siebie :)
Bandite Motor Wagen
Opublikowano
Chodzi oto ze czasem ktos sprzedaje auto bo cos sie z nim dzieje. Zalewa "doktora" i na giełdę czy do ogłoszenia zastzregajac ze olej był dopiero co zmieniony. Dopiero po wymianie oleju okazuje sie ze nie wszystko jest zgodne z tym co ktos mowił... Ale po roku mozesz sie zwracac o zwrot kasy do samego siebie :)

to raczej odpada. Autko jest od znajomego, myśle że by świni nie podłożył.

Stuki nasiliły się po trasie w deszczu. Czy to może mieć na coś wpływ ?

Nie wiem czy tutaj zawory są regulowane ?

Było E-34 1988

Diamant Schwarz Metallisch


Zapraszam: http://www.aerograf.kalisz.pl

Opublikowano
Tak są regulowane - popychaczami hydraulicznymi. Popatrz na post o oleju:

 

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=76323

 

A ze znajomymi ostroznie...

hmm no ciekawe. Moje pierwsze BMW ale chyba rzeczywiście tu może o olej chodzić.

Z tego co wiem to wcześniej był nalany Castrol 15W40.

Tyle że info ktoś napisał że jeszcze ze 4tys powinno pojeździć a kontrolki w na desce palą się jeszcze 3 albo 4 ...

Było E-34 1988

Diamant Schwarz Metallisch


Zapraszam: http://www.aerograf.kalisz.pl

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Teraz dźwięk jest głośniejszy, cos w okolicach zaworów. Czy wilgoć lub woda mogła coś uszkodzić ? Rozregulować ?

Zacząłbym od wymiany oleju.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano
W tej chwili na półsyntetyczny a jak dalej bedzie stukac to nawet na syntetyk. Jesli auto ma wiekszy przebieg proponuje Vavoline MaxLife - olej do silników z duzym przebiegiem.
Bandite Motor Wagen
Opublikowano
W tej chwili na półsyntetyczny a jak dalej bedzie stukac to nawet na syntetyk. Jesli auto ma wiekszy przebieg proponuje Vavoline MaxLife - olej do silników z duzym przebiegiem.

zegar wskazuje 132tysie ale na moje oko w tureckim komisie skręcili go o jakies 100 ;)

Wymienie olej i zobacze co dalej. Jedno co mnie niepokoi to to że stukot nagle się pojawił... na początku było ok, później 240 kilometrów trasy (z czego jakieś 70km z uchylona maska) i nastepnego dnia jak już pogoda nie zagłuszała okazało się że cos cyka.

Było E-34 1988

Diamant Schwarz Metallisch


Zapraszam: http://www.aerograf.kalisz.pl

Opublikowano
szczerze mówiąc to byłem przekonany że coś mogło się wkręcić w wentylator lub którąś rolkę paska klinowego. Po wstepnych oględzinach nic tam nie znalazłem ale dziś jeszcze raz spojrze. Garaż by się jakiś przydal :/

Było E-34 1988

Diamant Schwarz Metallisch


Zapraszam: http://www.aerograf.kalisz.pl

Opublikowano

U mnie było tak samo - niby okazja 2000 pln za e34 z 89r... po jakimś 1000 km zaczęły grać zawory, potem dół - prawdopodobnie panewki, sprawdziłem ciśnienie na cylindrach - pierścienie...

 

na twoim miejscu sprawdziłbym wszystko dokladnie...

Opublikowano
U mnie było tak samo - niby okazja 2000 pln za e34 z 89r... po jakimś 1000 km zaczęły grać zawory, potem dół - prawdopodobnie panewki, sprawdziłem ciśnienie na cylindrach - pierścienie...

 

na twoim miejscu sprawdziłbym wszystko dokladnie...

hehe no to by był problemik bo ja swoja kupowałem niby w stanie bdb i dalem 9tys :P

Było E-34 1988

Diamant Schwarz Metallisch


Zapraszam: http://www.aerograf.kalisz.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.