Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

niepokoi mnie jedna rzecz:

kiedy jeżdząc dawniej oplem, seatem i fiatem puszczałem sprzęgło i gaz np na pierwszym albo nawet drugim biegu, samochód toczył się wolno na prostej nawierzchni w jednostajnym tempie. Kiedy w mojej E30 puszczam oba pedały, samochód prawie od razu zaczyna szarpać i wycinać popularne 'kangury'. czy taka jest specyfikacja tego auta czy coś wymaga regulacji/wymiany.

thx za inf.

Opublikowano

Prawdopodobnie masz znaczne luzy w układzie przeniesienia napędu.

na 1/2/3 powinno sie toczyć bez gazu przynajmniej z silnikiem r6.

Moja sie toczy jednak mam juz troche luzów więc nie zawsze ma ochotę robić to tak gładko jak kiedyś :-(.

Pozdro.

Opublikowano

thx

a teraz tak

czy może tak zostać, czy nalezy to zgłosić do mechanika. Ma to wpływ na osiągi i szybsze zuzycie elementów?

Opublikowano

Oczywiście że luzy w przeniesieniu napędu są niewskazane - do pewnej granicy można je tolerować jednak najlepiej usuwać gdy tylko sie pojawią.

Jednak przeglądając Twoje starsze posty na forum zauważyłem że masz kłopoty z obrotami biegu jałowego - i tu w pierwszej kolejności bym szukał usterki.

Pozdro.

Opublikowano

czesc

Mam podobny problem.

Jak zlokalizować te luzy ? czy da sie je usunąć niewielkim kosztem ?

Zauważyłem, że wał ma luzy wokół własnej osi czy to normalne ( luzów wzdłużnych brak ) ?

Może są temu winne poduszki pod silnikiem ?

Opublikowano

sprzęgło na wale jest winne tym szarpnięcią przy ruszaniu czy luzom wału wokół własnej osi ?

Ile kosztuje takie sprzęgło ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.