Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
a moglby mi ktos powiedziec jak odpowietrzyc uklad w 750? czy tam moze sie sam odpowietrza poprzez ten wezyk cienki ktory wychodiz z chlodnicy i leci do zbiorniczka?
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Musiałem jednak mieć pewność - okazało się że mam siekniętą uszczelkę... tak więc przyczyną w moim wypadku była uszczelka. Należało

Diagnoza bez zdjęcia głowicy i sprawdzenia jej szczelności :?: :shock:

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano

Zamontowane takie coś na zbiorniczku wyrównawczym - dwa pojemniczki z tym samym odczynem. Taka gruszka jak do nosa dla bobasów ;) , odpowiednia uszczelka, jakiś zaworek.... takie dziwne coś.

 

Jeśli płyn w komorze 1 jaśnieje w stosunku do tego w komorze 2 to znaczy to że coś jest nie tak - im bardziej zielonkawy kolor, tym więcej spalin.

 

Odczyn (środek zmieniający kolor) to jakiś tam konkretny płyn (ja się nie znam)

 

To dokładniejsza metoda niż bąbelki w zbiorniczku :)

 

Bynajmniej - robili to na warsztacie na którym nie zajmują się głowicami ze względu na brak sprzętu i później musiałem szukać takowego warsztatu (udało się spory kawałek od Bolesławca)... Tak więc na pewno mnie nie skroili ;) Zrobili to po życzliwości dla stałego (niestety :( ) klienta (mieli wymienić płyn w chłodnicy, czego ostatecznie nie zrobili).

 

Po zdjęciu wszystkiego okazało się że nie tylko uszczelka, ale i szpilki przy kolektorze wylotowym były oberwane ......... Tak więc metoda sprawdziła się.

BMW E32 750iA '91 (magia V12 :twisted2: ) & Honda Shadow VT 1100 -custom- chopper

Ex: BMW E32 735i'87, Mercedes-Benz W123 300 D'79, Ford Fiesta '92, Honda VF 750 F'83, Jawa 350'88, Fiat 126p'89, Yamaha RJX 80 SE'87,Motorynka...

:arrow: Schematy E32 :arrow: CERBER -bezpieczeństwo IT

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Wszystko wiem i rozumiem, chodzi mi o to, że bez zdjęcia głowicy i jej sprawdzenia nie można stwierdzić czy to wina uszczelki czy pękniętej głowicy.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano

A no tak, racja. Tak samo mówili - że uszczelka lub głowica. Troszkę uprościłem opowieść :P

Na moje szczęście była to uszczelka.

BMW E32 750iA '91 (magia V12 :twisted2: ) & Honda Shadow VT 1100 -custom- chopper

Ex: BMW E32 735i'87, Mercedes-Benz W123 300 D'79, Ford Fiesta '92, Honda VF 750 F'83, Jawa 350'88, Fiat 126p'89, Yamaha RJX 80 SE'87,Motorynka...

:arrow: Schematy E32 :arrow: CERBER -bezpieczeństwo IT

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.