Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ;)

 

E34 M50 24v 520i '91 benzyna, skrzynia manualna

 

Mam kilka pytań:

 

1. Zawory strasznie głośno "klekoczą" na zimnym silniku. Potem się trochę uspokajają, ale nadal je słychac. Można je wyregulować i jaki jest koszt regulacji??

 

2. Ostatnio czyli jakieś 4, 5 dni temu zauważyłem coś dziwnego, a mianowicie po odpaleniu go po nocy >>w nocy dodatnie temperatury<< wchodzi na luzie na wysokie obroty >>do 2000obr<< i dopiero jak się rozgrzeje schodzi do 850obr. Zwykle po odpaleniu szybko schodził poniżej 1000obr czyli norma. Do tego głośno chodzace zawory. Mogą miec coś wspólnego z tym?? Do tego miałem wczoraj dziwną opcje, bo po odpalelniu wskoczył na jakieś 1500obr i podczas cofania mi zgasł. Próbowałem go odpalić, ale dopiero jak noga nacisnąłem kilka razy na pedał gazu to odpalił i potem już wszystko było ok.

Opublikowano
Olej zmieniałem jakoś niedawno..jakoś pod koniec grudnia, a wlałem Castrol albo raczej mobil 15W 40 ale tych wartości nie jestem pewien
Opublikowano
A czy przed wymianą było to samo?-nie powinieneś lać mineralnego.
Ja tez mam drugi pojazd z klasycznym napedem R1100R
Opublikowano

Nie wiem co było lane wcześniej, dlatego też postanowiłem wymienić olej na nowy, biorąc pod uwagę to, że została mi ostatnia zielona dioda sygnalizująca wymianę oleju. Mam przejechane dokładnie 230.004km ;) Na forum mi poradzono, żeby nie lac mineralnego. Teraz od kilku dni zaczęło się tak robic..

 

Jeszcze mi się przypomniało, że to był półsyntetyk ;P

 

Jeszcze jedno pytanie mi się nasunęło --> co ile tys.km powinno się wymieniać olej w silniku??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.