Skocz do zawartości

<t>Co jest bardziej awaryjne?</t>  

24 użytkowników zagłosowało

Nie masz uprawnień do głosowania w tej ankiecie lub wyświetlania jej wyników. Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam pewną sprawe,mianowicie chodzi mi o porównanie awaryjności E34 i E36.

Co jest bardziej awaryjne,jakie rzeczy i jak częsti się psują itd.itp.

Załózmy że jeśli chodzi o silnik to mówimy w obu przypadkach o M50.

Zakładamy,że są w podobnym stanie technicznym(bo to jest oczywiste że hebel będzie bardziej awaryjny).

Z doświadczenia sam wiem,że E34 a E36 troche bardziej.Ale chodzi mi o poparcie :norty: .

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Pozdrawiam

ps.jakby sie znalazł jakiś raport usterkowości to też chętnie zobaczę.

Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Opublikowano
Ja co prawda nie głosowałem, gdyż nie znam e34. Ale patrząc na forum trójek i piątek, to w piątkach jest dużo mnie postów z prośbą o pomoc.
Opublikowano

E36 wogóle było autem kryzysowym

eee...coś Ci się pomyliło, mam drugie E-36 i z żadnym z nich nie miałem problemów jak dla mnie auta świetne

:twisted:

Opublikowano

W e 34 napewno bardziej awaryjne jest zawieszenie, a reszta???

wszystko zalezy od stanu i rodzaju silnika.

E 34 jest bardziej dopracowane, w koncu to seria 5, srodek nie ma styku do e 36. W piatce jest solidniej, tam zaden plastik nie skrzypi itd :)

Opublikowano
zależy o jakim E-36 mówisz , bo np. coupe jest lepiej spasowane od sedana
Opublikowano
zależy o jakim E-36 mówisz , bo np. coupe jest lepiej spasowane od sedana

Hmm...dobre pytanie,raczej o sedanie.A ma to wpływ na awaryjność?

Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Opublikowano
zależy o jakim E-36 mówisz , bo np. coupe jest lepiej spasowane od sedana

Hmm...dobre pytanie,raczej o sedanie.A ma to wpływ na awaryjność?

 

Mam coupe e36 i e46 miałem tez e34 i jednak piatka jest lepiej dopracowana.

Opublikowano

Na mniejszą awaryjność e34 składa się bardzo wiele czynników. Po pierwsze to auta starsze konstrukcyjnie od e36, nie posiadają klimatronica, silników m52 nie widziały, nie mają wybajerowanego domykania szyby znanego z e36 coupe etc etc. Spasowanie elementów w e34 jest lepsze niż w e36,ale powiedziałbym, że dotyczy to szczególnie e36 z początku produkcji, nowsze nie odbiegają już od e34, a materiały są raczej podobnej jakości... Takie mam odczucia.

Oba auta mają swoje bolączki, znane chyba większości na forum,ale przy latkach jakie nieubłaganie im trzeba doliczać i tak trzymają się świetnie.

 

Pozdrawiam!

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano

E36 jest bardziej popularne niz E34 i jest ich zwyczajnie wiecej na drogach...

JEdnak e34 jakby nie bylo to klasa wyzej, wiec musi byc w jakims stopniu lepsze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.