Skocz do zawartości

problemy po zmianie z 1,6 na 1,8


darkker

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem tu nowy wiec prosze o wyrozumiałość, bez waszej pomocy chyba sie zastrzelę.

Co to meże być jeśli przy 4000 obr/min auto zaczyna chodzić mi na 3 gary i obroty się zatrzymujai p[otem już ni chuchu nie idzie więcej . Nie chce wogóle sie wkrecać. Wymieniłem rozrząd uszczelke pod głowica ,komputer , kolektor ssący( tamtem był pekniety).

ktosmi powiedział bym zaczął od resetu kompa, zrobiłem tak i po tym zabiegu wkręca się na 4000 (przed zabiegiem 3000 i 3 gary). Na samym początku strasznie sie mulił ale przestawiłem mu wałek o 2 ząbki do przodu i teraz należycie ciągnie( przynajmniej tak mi się wydaje) ale co z tego że tylko do 4000. Poradźcie mi co moze być przyczyną że odcina, dławi mi jeden cylinder przy 4000 obr. :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...........strasznie sie mulił ale przestawiłem mu wałek o 2 ząbki do przodu i teraz należycie ciągnie..........

 

Kolego - wałek powinien byc ustawiony zgodnie ze znakami na obudowie. To nie jest F126, że przestawia się jak się chce i w która strone się chce.

 

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem dokładnie to samo o czym kolega pisze.

Wymieniłem wałek pokusiłem sie o zamiennik na ALLEGRO i problem zniknął wkręca się do odcinki koszt wałka 240 zeta plys wymiana

Dodam że ostrzegano mnie przed zamiennikami ale przejechałem juz na nim ponad 60 tys. km i dalej chodzi aż sam sie dziwie

Montaż alarmów, blokad, el. szyb BMW i inne TANIO (Możliwość dojazdu) ...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piotr2569 tak właśnie apropo cech Na wale i bloku są , na kole od wałką też jest ale na obudowie nie znalazłem i dlatego mieszam, poprostu szukam najlepszego ustawienia . Wiem że to głupi sposób ale.....

Z tym wałkiem troche mnie pocieszyliście :mad2: kolejne wydatki ,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wpisz w szukajkę m40 (zakładam, że masz taki silnik) i odcięcie obrotów, lub coś podobnego.

Tak jak pisze bono20002, nie ma sensu przestawiać ustawienia. Nie tylko wałek mógł się skończyć. Ja zmieniłem hydroregulatory i dźwigienki i jest git. Wałek okazał się być znośny. Pewnie do czasu, ale zawsze to odwleczenie wydatków. :D ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś zauważyłem coś czego wcześniej nie było . Na zimnym silniku nie dusi się . Wcześniej się dusiła ale jak tylko złapie trochę temperatury to znów 4000 :mad2: :cry2: .Nic przy niej nie grzebałem bo nie miałem czasu , jedyna róznicą było to że stała cały dzień na dworzu a nie w garażu.

Wałek rozrządu biore pod uwage, a jakies inne sugestie :modlitwa:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.