Skocz do zawartości

darkker

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Inowrocław

Osiągnięcia darkker

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Dziś zauważyłem coś czego wcześniej nie było . Na zimnym silniku nie dusi się . Wcześniej się dusiła ale jak tylko złapie trochę temperatury to znów 4000 :mad2: :cry2: .Nic przy niej nie grzebałem bo nie miałem czasu , jedyna róznicą było to że stała cały dzień na dworzu a nie w garażu. Wałek rozrządu biore pod uwage, a jakies inne sugestie :modlitwa:
  2. piotr2569 tak właśnie apropo cech Na wale i bloku są , na kole od wałką też jest ale na obudowie nie znalazłem i dlatego mieszam, poprostu szukam najlepszego ustawienia . Wiem że to głupi sposób ale..... Z tym wałkiem troche mnie pocieszyliście :mad2: kolejne wydatki ,
  3. Witam Jestem tu nowy wiec prosze o wyrozumiałość, bez waszej pomocy chyba sie zastrzelę. Co to meże być jeśli przy 4000 obr/min auto zaczyna chodzić mi na 3 gary i obroty się zatrzymujai p[otem już ni chuchu nie idzie więcej . Nie chce wogóle sie wkrecać. Wymieniłem rozrząd uszczelke pod głowica ,komputer , kolektor ssący( tamtem był pekniety). ktosmi powiedział bym zaczął od resetu kompa, zrobiłem tak i po tym zabiegu wkręca się na 4000 (przed zabiegiem 3000 i 3 gary). Na samym początku strasznie sie mulił ale przestawiłem mu wałek o 2 ząbki do przodu i teraz należycie ciągnie( przynajmniej tak mi się wydaje) ale co z tego że tylko do 4000. Poradźcie mi co moze być przyczyną że odcina, dławi mi jeden cylinder przy 4000 obr. :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.