Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Jestem tu nowy wiec prosze o wyrozumiałość, bez waszej pomocy chyba sie zastrzelę.

Co to meże być jeśli przy 4000 obr/min auto zaczyna chodzić mi na 3 gary i obroty się zatrzymujai p[otem już ni chuchu nie idzie więcej . Nie chce wogóle sie wkrecać. Wymieniłem rozrząd uszczelke pod głowica ,komputer , kolektor ssący( tamtem był pekniety).

ktosmi powiedział bym zaczął od resetu kompa, zrobiłem tak i po tym zabiegu wkręca się na 4000 (przed zabiegiem 3000 i 3 gary). Na samym początku strasznie sie mulił ale przestawiłem mu wałek o 2 ząbki do przodu i teraz należycie ciągnie( przynajmniej tak mi się wydaje) ale co z tego że tylko do 4000. Poradźcie mi co moze być przyczyną że odcina, dławi mi jeden cylinder przy 4000 obr. :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2:

Opublikowano
...........strasznie sie mulił ale przestawiłem mu wałek o 2 ząbki do przodu i teraz należycie ciągnie..........

 

Kolego - wałek powinien byc ustawiony zgodnie ze znakami na obudowie. To nie jest F126, że przestawia się jak się chce i w która strone się chce.

 

Pzdr.

Opublikowano

Miałem dokładnie to samo o czym kolega pisze.

Wymieniłem wałek pokusiłem sie o zamiennik na ALLEGRO i problem zniknął wkręca się do odcinki koszt wałka 240 zeta plys wymiana

Dodam że ostrzegano mnie przed zamiennikami ale przejechałem juz na nim ponad 60 tys. km i dalej chodzi aż sam sie dziwie

Montaż alarmów, blokad, el. szyb BMW i inne TANIO (Możliwość dojazdu) ...
Opublikowano

piotr2569 tak właśnie apropo cech Na wale i bloku są , na kole od wałką też jest ale na obudowie nie znalazłem i dlatego mieszam, poprostu szukam najlepszego ustawienia . Wiem że to głupi sposób ale.....

Z tym wałkiem troche mnie pocieszyliście :mad2: kolejne wydatki ,

Opublikowano

Wpisz w szukajkę m40 (zakładam, że masz taki silnik) i odcięcie obrotów, lub coś podobnego.

Tak jak pisze bono20002, nie ma sensu przestawiać ustawienia. Nie tylko wałek mógł się skończyć. Ja zmieniłem hydroregulatory i dźwigienki i jest git. Wałek okazał się być znośny. Pewnie do czasu, ale zawsze to odwleczenie wydatków. :D ;)

Opublikowano

Dziś zauważyłem coś czego wcześniej nie było . Na zimnym silniku nie dusi się . Wcześniej się dusiła ale jak tylko złapie trochę temperatury to znów 4000 :mad2: :cry2: .Nic przy niej nie grzebałem bo nie miałem czasu , jedyna róznicą było to że stała cały dzień na dworzu a nie w garażu.

Wałek rozrządu biore pod uwage, a jakies inne sugestie :modlitwa:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.